Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוהג עם כוס שתייה ? 500 ש"ח קנס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דו"ח מעולה ומוצדק, לא פעם יוצא לי לראות "נהגים/ות" מתעסקים בכל דבר אפשרי חוץ מנהיגה,

החל מהתעסקות בסלולארי ועד איפור/גילוח/סידור גבות.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ברוכים הבאים למצעד ההתייפייפות 2017 בו אף אחד לא שותה /אוכל תוך כדי נהיגה וכולם מחזיקים את ההגה ב2 הידיים ב3 ו9 בכל זמן נתון והמהדרין שנוהגים בידני מעבירים הילוכים עם ה_ _ _ , רק כדי לא להוריד יד מההגה.

 

מצעד המכונות.

פורסם

אני רק שאלה

 

מה יותר חמור

 

לנהוג ביד אחת ברכב או ביד אחת באופנוע?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

תלוי מה היד השניה עושה.

 

ברוכים הבאים למצעד ההתייפייפות 2017 בו אף אחד לא שותה /אוכל תוך כדי נהיגה וכולם מחזיקים את ההגה ב2 הידיים ב3 ו9 בכל זמן נתון והמהדרין שנוהגים בידני מעבירים הילוכים עם ה_ _ _ , רק כדי לא להוריד יד מההגה.

פעם עשיתי תאונה עצמית בגלל זה. למזלי זה היה באמצע הלילה בקרית ים (שם אין אף אחד בחוץ אחרי שמחשיך). ניסיתי לפתוח פחית של XL תוף כדי נהיגה והסתבכתי עם הלשונית, דפקתי את האוטו באבן שפה של מדרכה במהירות יחסית גבוהה. היה צריך להחליף מסרק הגה ועוד כמה דברים.

לדרוש מנהגים לא להסיט את העיניים מהכביש זו לא היתייפייפות, זה מינימלי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
דו"ח מצויין... על זה אני אומר - איכות !

הגיע הזמן שכל שותי הקפה\המתאפרים והמתאפרים\המתגלחים והמתגלחות(?)\קוראי העיתונים על הכביש בזמן נהיגה, יבינו שכאשר הם נמצאים על הכביש הם צריכים לנהוג ולא להתעסק במטלות היום-יום. מה השלב הבא ? בישול ?

שאפו למשטרת ישראל על עליית מדרגה באיכות הדוחות.

 

איציק

 

איציק, הוצאת לי את המילים מהפה!

גם עישון ברכב מסוכן לו פחות : עשן בעיניים, או קוויה מהסיגריה עלולים לגרור תגובות לא רצויות מהגוף - דבר אשר יכול להוביל לאיבוד שליטה ברכב.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

לגימה לגימה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אשתדל לא להתייפייף יתר על המידה.

 

באם באמת רק הרים הכוס מהמתקן כוסות על מנת ללגום ולהחזירו חזרה למתקן ובאותו הרגע עוכב לצורך מתן דו"ח אזי הרי שניתן לראות בתיאורו של השוטר (זמן ממושך) הפרזה וניתן (זאת לא המלצה) על ידי סימון כוכבית במשבצת הבקשה להישפט, לטעון לחפות ולאפשר לבית הדין להכריע.

 

אסייג ואומר שאיני רואה מה השוטר כתב בדבר טיעונו של הנהג ובאם לא היה בדבריו מן ההודעה באשמתו.

 

לכל הפחות, שיבקש מהשופט תשלומים.:wink:

 

באם אכן נהג באופן ממושך עם כוס ביד בכביש מהיר, שיקח אחריות וישלם.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
כן...

 

כשהרכב עומד!

 

גם לכמה שניות, שתיה ואכילה - לא כל שכן שתיה מכוס פתוחה - היא פעולה מסוכנת בשעת נהיגה. אפילו כנוסע זה לא קל להחזיק כוס פתוחה ברכב נוסע בלי שיישפך.

 

לא.

אמשיך ללגוש ולשתות גם תוך כדי הנסיעה לשניות בודדות בלבד.

אני עושה שימוש במכסה כוס מפלסטיק (רוכשים שרוול ומספיק ל 100 כוסות).

פורסם

איזה גבר.

 

רכב שנוסע ב-60 קמ"ש, עובר בערך 17 מטר בשנייה.

לקחת כוס, שתית והחזרת למקום. כל העסק לקח לך כמה שניות של חוסר ריכוז. 2 שניות שהסתכלת איפה הכוס והרמת אותה.

2 שניות שלקחת לגימה, והרמת את הראש.

2 שניות למצוא חזרה את המחזיק כוסות.

 

יענו 6 שניות.

האוטו נסע 100 מטר - בלי שבכלל תשים לב מה קורה שם.

 

ב-120 - זה כפול.

 

ב-30 קמ"ש בעיר- זה רק 60 מטר. אבל זה מספיק.

 

הצרה, בעיקר פה בארץ, שכולם בטוחים שהם יודעים הכי טוב ושהחוק לא חל עליהם.

כל מי ששם שני ידיים על ההגה הוא פוץ ולא בסדר.

מי ששומר על החוקים הוא מעפן ולא יודע לנהוג.

 

ברגע שקיבלת רישיון, זהו, אתה השופט העליון למדד הנהיגה ומה מותר ומה אסור.

פורסם

ואוו, איזה מדען.

תודה על ההסבר באמת, בזכותך אפסיק ללגום מהבקבוק או מהכוס מדי פעם במהלך הנסיעה כשאבין אם זה מסכן אותי או לא.

 

אין לי צורך לחפש את המחזיק, הרכב בבעלותי שנים לא מעטות וזה מונח באופן עיוור, איך לא חישבת את זה גם כן?

אני לא צריך להרים את הראש, אני לוגם עם מכסה לכוס, אתה יודע מה זה? ייתכן ולא נתקלת בכזה אבל הדבר הזה, לא גורם לנוזל להשפך ואני לא צריך להוריד את הראש לאתר את הפתח.

 

נסה, אולי תלמד משהו חדש גם כן.

 

צר לי לבאס אותך אבל ההסבר שלך מתאים לאדם עם רכב חדש, נהג חדש, אדם הנוסע עם כוס פתוחה ללא כיסוי מכסה תקין וללא זיכרון שריר היודע איפה כל דבר נמצא.

אבל חמוד, בכל זאת השקעת אז...

פורסם (נערך)

מסעיף 62 לפקודת התעבורה

 

העובר אחת העבירות האלה

 

(2) נוהג רכב בדרך קלות ראש, או ברשלנות, או במהירות שיש בה בנסיבות המקרה סכנה לציבור, אף אם היא פחותה מן המהירות המקסימלית שנקבעה;

 

סמל סעיף בחנ"א 2011 הזמנה לדין ונקודות 6 או 8

 

 

תקנה 26 לתקנות התעבורה

 

אדם שמתקיים בו אחד מאלה לא ינהג רכב:

 

(4) הוא במצב השולל ממנו את השליטה ברכב או את ראיית הדרך והתנועה בה.

סמל סעיף בחנ"א 2494 , הזמנה לדין 6 נקודות.

 

 

תקנה 28 לתקנות התעבורה

 

(א) נוהג רכב חייב להחזיק בידיו את ההגה או הכידון כל עוד הרכב בתנועה; אולם רשאי הוא להסיר יד אחת מן ההגה או הכידון אם עליו לעשות בה דבר להבטחת פעולתו התקינה של הרכב או לקיום כללי התנועה.

 

סמל סעיף בחנ"א נאדה כלום גורנישט.....

 

רגע יש

 

אי החזקת כידון האופנוע בשתי ידיים

 

סמל סעיף בחנ"א 4032 100 ש"ח קנס 0 ( אפס ) נקודות.

 

זו חומרת העבירה שמייחסים לנהיגה באופנוע עם יד אחת.

 

הדו"ח שהביא פות"ש מבוסס על תקנה 21 לתקנות התעבורה

 

(ג) לא ינהג אדם רכב בקלות ראש או בלא זהירות, או ללא תשומת לב מספקת בהתחשב בכל הנסיבות ובין השאר בסוג הרכב, במטענו, בשיטת בלמיו ומצבם, באפשרות של עצירה נוחה ובטוחה והבחנה בתמרורים, באותות שוטרים, בתנועת עוברי דרך ובכל עצם הנמצא על פני הדרך או סמוך לה ובמצב הדרך.

 

סמל סעיף 2429 קנס 500 ש"ח 6 נקודות

 

שני הסעיפים המואדמים מאפשרים לשוטר לדיין אותך ללא וזלין לפי ראות עיניהם.

 

אחד הזמנה לדין השני רק קנס, לפי מצב החשק של השוטר.

 

הייתי שמח אילו השוטרים שכאן יתנו לנו את אמות המידה מתי משתמשים בראשון מתי משתמשים בשני.

 

בכל תאונת דרכים אחד מסעיפי האשמה הוא שימוש בסעיף 62 (2)

 

אילו חשבו כי החזקת ההגה ביד אחת ברכב היא חמורה בוודאי היה קיים בחנ"א סמל סעיף מתאים כמו שיש במקרה של אופנוע.

 

משאין כזה, השימוש בסמל סעיף 2429 כפי שהועלה כאן לא ראוי.

 

השוטר גם לא כותב בדו"ח שהנהג זיגזג כתוצאה מהחזקת הכוס לאט או מהר או משהו שיראה שנהיגתו הייתה לא זהירה.

 

הוא אפילו לא מציין ששתה מן הכוס, החזיק בלבד.

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
ואוו, איזה מדען.

תודה על ההסבר באמת, בזכותך אפסיק ללגום מהבקבוק או מהכוס מדי פעם במהלך הנסיעה כשאבין אם זה מסכן אותי או לא.

 

אין לי צורך לחפש את המחזיק, הרכב בבעלותי שנים לא מעטות וזה מונח באופן עיוור, איך לא חישבת את זה גם כן?

אני לא צריך להרים את הראש, אני לוגם עם מכסה לכוס, אתה יודע מה זה? ייתכן ולא נתקלת בכזה אבל הדבר הזה, לא גורם לנוזל להשפך ואני לא צריך להוריד את הראש לאתר את הפתח.

 

נסה, אולי תלמד משהו חדש גם כן.

 

צר לי לבאס אותך אבל ההסבר שלך מתאים לאדם עם רכב חדש, נהג חדש, אדם הנוסע עם כוס פתוחה ללא כיסוי מכסה תקין וללא זיכרון שריר היודע איפה כל דבר נמצא.

אבל חמוד, בכל זאת השקעת אז...

 

צודק, אתה יודע יותר טוב מכולם.

גם אם חלילה תצטרך להגיב במהירות בהנחה העיוורת של הכוס, או בלגימה שאתה לא מרים את הראש כדי לשתות (בניגוד לפיזיולוגיה הנורמלית של בני אדם) - אתה תגיב בדיוק באותה צורה, נכון? זה לא יפריע לך שיש לך כוס עם מכסה ביד.

 

החוקים זה לא בשבילך, זה בשביל כל שאר המפגרים שלא יודעים לנהוג.

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
פורסם

לגבי הפיזיקה, על פי ויקיפדיה אדם ממצמץ כל 2 עד 10 שניות וזמן המצמוץ הוא 4 עשיריות. בזמן הזה במהירות של 90 קמש הוא עובר 10 מטר ללא יכולת לראות מה קורה בזמן הזה. אתה מבין שזה קטנוני כמעט כמו לגימה מכוס קפה או ביס בסנדוויץ כאשר העיניים שלך על הכביש. השאלה היא מה קרה מעבר לשתיית הקפה ולא מפורט בדוח.

פורסם

לא קרה כלום.

אסור לך להחזיק כוס שתייה בזמן שאתה נוהג. או טלפון. או עיתון.

 

גם אסור לנהוג ללא חולצה.

 

חוקים.

 

אגב, לגבי המצמוץ, זה דבר לא נשלט. אבל לא לשתות ברכב אפשר.

שוב, גם כאן, לא צריך להיות יותר צדיק מהאפיפיור.

אם אתה עומד ברמזור אדום. בפקק. והרכב לא בנסיעה ויש לך שתייה- תשתה.

 

אבל יש מקרים, שפשוט - תתאפק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...