Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוהג עם כוס שתייה ? 500 ש"ח קנס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב....

 

אתה לא רוצה שאני אכתוב מה אני מקבל בתמורה:shock:

 

יש פה קטינים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
כן...

 

כשהרכב עומד!

 

גם לכמה שניות, שתיה ואכילה - לא כל שכן שתיה מכוס פתוחה - היא פעולה מסוכנת בשעת נהיגה. אפילו כנוסע זה לא קל להחזיק כוס פתוחה ברכב נוסע בלי שיישפך.

 

אתה ממש מגזים. בכל העולם אנשים לוקחים קפה איתם לאוטו בבוקר -- בתרמוס או בכוס עם מכסה כמובן -- או מים או משקה קל, שמים במחזיק ושותים מדי פעם. גם אליהו הנביא לא עוצר בשביל זה. זה מרענן ומפחית עייפות.

הדו"ח הוא לא על זה שהשתמשו כיאות במחזיק הכוסות זנמצא שם לשימוש בעת נסיעה אלא על זה שלא השתמשו בו.

 

אגב, כל השרשור הזה אפשרי רק בעולם המשוגע שכולם נוסעים באוטומט. חלק גדול של האנושות משתמש ביד ימין להחלפת הילוכים והרבה פעמים משאיר אותה שם. צריך שיקול דעת וניסיון לדעת מתי כן מתי לא.

 

=====================================

רכב שנוסע ב-60 קמ"ש, עובר בערך 17 מטר בשנייה.



לקחת כוס, שתית והחזרת למקום. כל העסק לקח לך כמה שניות של חוסר ריכוז. 2 שניות שהסתכלת איפה הכוס והרמת אותה.

2 שניות שלקחת לגימה, והרמת את הראש.

2 שניות למצוא חזרה את המחזיק כוסות.

 

יענו 6 שניות.

האוטו נסע 100 מטר - בלי שבכלל תשים לב מה קורה שם.

 

ב-120 - זה כפול.

=============================

 

אם אתה זקוק ל-2 שניות שלמות לשלוח יד ברכב שלך לבקבוק מים ול-2 שניות להחזיר, ולא מסוגל לשתות לגימה/מקשית מבלי להסיט מבט מהדרך (וגם זה לוקח לחך שתי שניות), אז ידידי, אני חושש שאולי יש בעיות קשות שכדאי להתמודד איתן.

אגב הכי מסוכן: להתעטש. (לא צוחק).

עריכה אחרונה על ידי Jack457

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אגב, כל השרשור הזה אפשרי רק בעולם המשוגע שכולם נוסעים באוטומט. חלק גדול של האנושות משתמש ביד ימין להחלפת הילוכים והרבה פעמים משאיר אותה שם. צריך שיקול דעת וניסיון לדעת מתי כן מתי לא.

.

 

אל תדאג, גם כשנוהגים בידני אפשר לשתות/לאכול תוך כדי נהיגה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כיום עם הטיפטרוניק אני נוהג לנסוע במוד ידני והיד הימנית על ידית ההילוכים להורדת הילוך למקרה של צורך בבלימה.

 

למה? בשביל זה יש רגל.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

חן ג פשוט לא הפנים עדיין שהמון רכבים מגיעים לאחרונה עם ריבוי מחזיקי כוסות.

אצלי ברכב יש כ 4 מחזיקי כוסות מלאים המותאמים לבקבוק + 4 מקומות לבקבוקים בדלתות בזווית.

ישנם רכבי משפחה המגיעים עם כ 6-8 מחזיקי כוסות + 6-8 מחזיקי בקבוקים.

 

לדעתי, צריך לכתוב מכתב דחוף ליצרנים שיפסיקו עם התופעה.

 

אבל שוב חן, תרכוש שרוול מכסים לכוסות הקפה או הנוזל ואין צורך להסיר את העיניים בזמן שאני נוהג על אוטומט בכדי להרים את הכוס (זכרון שריר) ולהניח אותה חזרה.

אני עושה את זה בכדי להמשיך לתפעל היטב את הרכב, להיות עירני, רענן ולשמור על הבטיחות של כולם סביבי כך שאתה לא יכול לטעון אחרת.

 

בשלב מסויים, עם כל זאת שאתה צודק מבחינת החוק היבש ומבחינת הבטיחות והכל, אתה לעיתים מגזים כל כך הרבה ומצתדק כל כך הרבה שזה פשוט הופך את הנסיון שכנוע שלך - לכושל ואי התחברות עם אלו שאתה מנסה לשכנע אותם.

 

אתה יודע שגם כאשר אני נוהג עם זוג הידיים על ההגה (וזה קורה לא מעט, כי נוח לי ככה מסתבר השרירים נחים) אני לעיתים מוצא את עצמי מסתכל על דברים בכביש, הנוף גם, מתעטש, חושב על דברים והופ, פתאום עברתי איזה 3 ק"מ ולא זוכר בכלל מה היה שם.

קורה? בהחלט.

 

אכניס את עצמי לכלא מחר.

 

פשוט... תנסה להסביר פעם אחת את ההצתדקות אבל לחזור על זה פעם אחר פעם זה די משעשע ועושה את הדבר ההפוך.

תאונות לעולם יהיו, יודע למה? לכולנו יש ביטוח ועל זה כולם מסתמכים, הגוף מדחיק את המוות או המחשבה על פציעה חמורה וככה אנחנו, בני האדם, פועלים וכך המוח שלנו עובד.

פורסם (נערך)

יש הסחות דעת שפירות, שלא מציבות קושי רב לבצען בזמן נהיגה. אכילה ושתיה אינן כאלו.

 

שוב אני אומר: העניין כאן אינו הורדת היד מההגה. כלל וכלל לא.

 

העניין כאן הוא הסחת הדעת הכרוכה לא רק בהרמת הכוס והנחתה אלא באיזון שלה ביד בזמן הנסיעה (שהיא לעולם לא חלקה לחלוטין) ובעיקר בזמן הלגימה. במקרה קצה יש כאן גם בעיות של השתנקות ושל שפיכת המשקה, וכך הלאה.

 

הסחת הדעת הנגרמת עקב אכילה ושתיה, בכל צורה, הוכחה כמשמעותית מאוד.

 

מה הבעיה לחכות לרמזור? זה שיש מחזיק כוסות לא אומר שצריך להשתמש בו בזמן שהרכב בתנועה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

מישהו הזכיר פה את הלשונית של xl - ובכן, למרבה הבושה הסתבכתי איתה פעם בנהיגה,

אז נסעתי כמה דקות טובות עד למפרץ סביר / טרמפיאדה, עצירה ושחרור נצרה כמו בנאדם, עם שתי ידיים.

כמה מכם היו משתמשים, ולו לרגע, בשתי הידיים תוך כדי נהיגה?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אתה ממש מגזים. בכל העולם אנשים לוקחים קפה איתם לאוטו בבוקר -- בתרמוס או בכוס עם מכסה כמובן -- או מים או משקה קל, שמים במחזיק ושותים מדי פעם. גם אליהו הנביא לא עוצר בשביל זה. זה מרענן ומפחית עייפות.

הדו"ח הוא לא על זה שהשתמשו כיאות במחזיק הכוסות זנמצא שם לשימוש בעת נסיעה אלא על זה שלא השתמשו בו.

 

אגב, כל השרשור הזה אפשרי רק בעולם המשוגע שכולם נוסעים באוטומט. חלק גדול של האנושות משתמש ביד ימין להחלפת הילוכים והרבה פעמים משאיר אותה שם. צריך שיקול דעת וניסיון לדעת מתי כן מתי לא.

...

אם אתה זקוק ל-2 שניות שלמות לשלוח יד ברכב שלך לבקבוק מים ול-2 שניות להחזיר, ולא מסוגל לשתות לגימה/מקשית מבלי להסיט מבט מהדרך (וגם זה לוקח לחך שתי שניות), אז ידידי, אני חושש שאולי יש בעיות קשות שכדאי להתמודד איתן.

אגב הכי מסוכן: להתעטש. (לא צוחק).

 

כתבת אחד-לאחד את כל מה שאני רציתי לכתוב אבל הייתי צריך לצאת.

חוץ מהקטע עם ההתעטשות, על זה לא חשבתי.

 

ועל פי ההגיון שרץ פה בשרשור, הסעת פעוט לגן שוות ערך לתכנון פיגוע

פורסם
הצדקנות בפורום הזה חוצה גבולות. לנסוע עם ילדים קטנים ברכב זה מסוכן ומסכן פי כמה וכמה מכל פחית שתייה ברכב.

 

למה, אתה לא יכול לבצע בלימת חירום עם ילד ברכב?!

כי עם משקה ביד אתה לא יכול.

 

כמו כל התנהלות, אפשר לשתות בנהיגה באופן שקול ואפשר לעשות את זה כמו אידיוט.

 

כמו שכתב השוטר בדו"ח, הנהג החזיק את כוס השתייה ממושכות. על זה מגיע דוח.

כמו על סמס בנהיגה מגיע דו"ח ולענות על שיחה בלחיצה אחת בסלולרי שיושב על תושבת זה בסדר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כאשר הבן אדם כתב על ילד קטן ברכב כנראה שהוא התכוון שהילד בוכה / צורח ואתה מסתובב לאחור להרגיע אותו.

 

כאמור המחוקק החליט שלנהוג ביד אחת ברכב לא מצדיק דו"ח.

 

גם המחוקק החליט ש סמס זה מסוכן מחייב דו"ח ולחיצה על לקבל שיחה כשהנייד בתושבת לא.

 

שיחה בנייד בזמן נסיעה מסוכנת אם היא באה ממנהל הבנק שהולך להחזיר לך שיק , או אשתך , למה לא הורדת את הזבל בבוקר, או מהמאהבת ... אן מהבוס הזועם.

 

הנהג לא נמצא בפוקוס על הכביש וניתן לראות זאת בנקל אם מישהו עוקב אחרי התופעה הזו.

 

אז השוטר התחכם והשתמש בסעיף סל שבו אתה יכול לקבל דו"ח על כל סיטואציה שבעיני השוטר היא לא זהירה או קלת ראש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
חן .ג

 

תעבור על ההודעה שלי עם הוראות החוק

 

חווה דעתך.

 

גילוי נאות

 

נהגתי כבר מעל 2 מיליון ק"מ טפו טפו טפו

 

לא אגזים אם אומר ש 70% מהם ההגה מוחזק ביד שמאל בלבד מחד,

 

אבל אין כמעט מצב בו אני אוכל / שותה מתגלח / קורא עיתון בזמן הנהיגה מאידך.

 

מקסימום מלטף את רגליה של הנוסעת לידי.

 

כיום עם הטיפטרוניק אני נוהג לנסוע במוד ידני והיד הימנית על ידית ההילוכים להורדת הילוך למקרה של צורך בבלימה

 

למה? בשביל זה יש רגל.

 

ראשית לא הגבת על החלק הראשון של ההודעה שהפנה אותך להודעה קודמת שלי. למה?

 

שנית רוב הבלימות שלי נעשות על ידי הורדת הילוכים, אני מלטף את דוושת הבלם כדי לאותת לרכב שמאחורי שאני בולם.

 

כאשר יש צורך לבלום נמרצות אני משתמש גם ברגל, לרוב הימנית לפעמים השמאלית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...