Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

הבולמים כבר גמורים.... כנראה המקוריים..

כמה זה מסובך להחליף לבד? ידע טכני וכלים יש..

 

חשבתי להזמין מאיביי, איך אפשר לאתר את המק"ט כדאי להזמין את הבולם הנכון?

 

אם בארץ, יש המלצה לחנות זולה לבולמים?

 

תודה!!

פורסם

בשביל להחליף בולמים אתה צריך מכווץ קפיצים וכדאי עם פין ביטחון.

יש לך ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

מחזק את הבחור שמעליי,

ולגבי הבולמים עצמם, פשוט תקנה בארץ אצל אבי חלפים למשל, של KYB או MONROE, מה שיותר זול.

 

בנוסף תבדוק מה מצב הכריות, אולי שווה להחליף גם אותן.

Stay Dirty

פורסם

מספר שלדה: wolotgf4825143503

 

אני מבין שבלי מכווץ קפיצים אי אפשר להחליף...

 

קיבלתי הצעה לבולמים סיניים ב200 לקדמי ו150 לאחורי, כדאי? בכל זאת הרכב מ2002, יש טעם להשקיע בבולמים יפנים (350 ליחידה)?

 

אני אבדוק גם בחנויות הנוספות, מה זה בליינד?

 

תודה רבה על התשובות

פורסם

בשביל להחליף בולמים אחוריים לא צריך מכווץ קפיצים. רק לקידמיים צריך.

 

 

החלפת בולמים אחוריים זו עבודה פשוטה, אולי תתחיל ממנה.

 

 

לא ממליץ על שום סחורה סינית No name באופן כללי, עדיך כבר לדעתי להשאיר את הבולמים הקיימים אם הם לא נוזלים.

 

 

פורסם

אתה מתכוון אולי למכוניות שיש להן מתלה מק-פרסון גם מאחור.

 

אם יש קפיצי סיליל רגילים מאחור כמו ברוב המכומיות (כולל אופל אסטרה) הבולם הוא חלק נפרד לגמרי המקפיץ, לא צריך לפרק קפיץ בשביל לפרק בולם.

 

 

פורסם
מספר שלדה: wolotgf4825143503

 

אני מבין שבלי מכווץ קפיצים אי אפשר להחליף...

 

קיבלתי הצעה לבולמים סיניים ב200 לקדמי ו150 לאחורי, כדאי? בכל זאת הרכב מ2002, יש טעם להשקיע בבולמים יפנים (350 ליחידה)?

 

אני אבדוק גם בחנויות הנוספות, מה זה בליינד?

 

תודה רבה על התשובות

 

אכן צריך מכווץ קפיצים כדי להחליף בולמים. אם תרצה להגיע לאיזור חדרה אתה מוזמן לקחת ממני ולהשתמש חופשי. לגבי סוג הבולמים הכל תלוי בכיס שלך. אם הכיס מאפשר משהו איכותי שים איכותי ואם מאפשר סיני שים סיני. שמתי לא מעט פעמים בולמים סיניים בלא מעט רכבים ובכייף הם מחזיקים את המינימום 3 שנים ללא בעיה אז תעשה את החשבון שלך ואל תתן לאף אחד להיכנס לך לכיס.

פורסם

מה זה בליינד?

 

על עיוור, בלי לבדוק.

 

מצטרף להמלצה שלא לשים סינים. אולי הסינים מחזיקים אי אלו שנים אבל נוחות הנסיעה בלתי נסבלת. האסטרה בשנים הללו גם ככה לא מפנקת בכלל על הכביש, אם היא תהפוך קשיחה יותר זה יהיה בלתי נסבל

יום טוב גם לך

פורסם

אין כמו בולמים איכותיים זה ברור לגמרי ואין ויכוח אבל לעיתים צריך לעשות עלות מול תועלת ביחס לזמן ולגיל הרכב. מדובר פה ברכב בן 15 ואני מאמין שהקילומטראז גבוה מאוד וצריך לראות מה התיכנון של פותח השירשור בהמשך הדרך עם הרכב הנל.

פורסם

על עיוור, בלי לבדוק.



 

יופי.. ואני חשבתי שהכוונה לכינוי חדש לחלק כלשהו...:wink:

 

אין כמו בולמים איכותיים זה ברור לגמרי ואין ויכוח אבל לעיתים צריך לעשות עלות מול תועלת ביחס לזמן ולגיל הרכב. מדובר פה ברכב בן 15 ואני מאמין שהקילומטראז גבוה מאוד וצריך לראות מה התיכנון של פותח השירשור בהמשך הדרך עם הרכב הנל.

 

זה השיקול.. אם הבולמים יעשו את העבודה בשנתיים הקרובות אני אהיה מרוצה, אין כוונה להחזיק את הרכב מעבר או להשקיע סתם כספים, להחזיק במצב נסיעה טוב יספק אותי.

כרגע המצב על הפנים, מעבר לסיכון הבטיחותי..

×
×
  • תוכן חדש...