Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ובוקר טוב לכל מאן-דבעי.

הבובה שלי חולה.....

נדלק לי נורת check engine.חיברתי סורק ונמצאה תקלה של חיישן אוויר(o2).המנוע עושה מספר בעיות.

1-בזמן עמידה בפקק ללא מזגן.מדי פעם יש ירידה וקפיצה חזרה של הטורים(הרכב במצב d ונתופעה כל כמה שניות ארוכות)

2-כאשר אני מעביר להעלות סרק.התופעה קיימת אך פחות בזמנים.

3-מדי פעם נעלם תקלת המנוע אך הקירטוע ממשיך.

מדובר על מנוע מטופל שגמע 600000קמ.

מרצדס דיזל w211 e200 2008

חושד באינגקטור.וכן החיישן.האם יש עצה למפות את התקלה?

תודה ויום טוב לכולם.

רונן

פורסם

בעייה דומה שהיתה לי לא מזמן. עם W212 . הוחלף חיישן כמות אויר בעלות של 700 ש"ח (מיבוא) כולל עבודה . לדעתי אפשר להשיג בפרוקייה בעלות הרבה יותר נמוכה. ההחלפה מאד פשוטה.

בהצלחה.

פורסם

היי.

האם ניתן לנקות את חיישן הmaf בעזרת ספריי קרבורטור ים?

כמובן כשהרכב כבוי....

רועי.אתה לא מגיב לי בפרטי

תודה

פורסם
היי.

האם ניתן לנקות את חיישן הmaf בעזרת ספריי קרבורטור ים?

בשום אופן לא,

ישנו ספריי יעודי לחיישני MAF

דוגמת זה

http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%A0%D7%99-maf-%D7%95%D7%9E%D7%93-%D7%9B%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A8

יום טוב גם לך

פורסם

לרכב דרושה דיאגנוסטיקה מקצועית. לא הייתי מנסה בשיטת מצליח להחליף מכלולים ולנקות חיישנים לפני בדיקה מעמיקה. אם אתה מגיע לאזור חיפה קריות, אני יכול להמליץ על מוסך מקצועי ביותר למרצדס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

היי.תודה רבה על התגובות.

ארכוש את הספריי בהמשך.לגבי דיאגנוסטיקה.חיברתי למחשב ויצא הודעה של חיישן למדה.אבל לא בהכרח החיישן תקול.מצויין שיש תופעות נוספות שיכולות להשפיע על החיישן.לדוגמא:כניסת אויר ממקום שונה,אינגקטורים תקול,מצבר חלש ועוד...

כרגע אני הולך על פתרונות "פשוטים"וזאת רק בשביל לא להיכנס למוסך.

אם זה רק למטרת מיפוי תקלות.אז נראה לי סביר לנקות חיישן maf+egr לא?

×
×
  • תוכן חדש...