Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה MX3 V6 האם שווה לקנייה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

sronis, לא קישקוש ולא בלאבוש

בדרך כלל רכבים עם שנתונים גבוהים (לא עם מנועים הנושקים לכיוון ה1000) ומחיר ירוד מצביע על רכב שיש בו משהו שדפוק בו, פשוטו כמשמעו!!!

מנסיון של חבר שיש לו בראבו הוא נמצא הרבה במוסך לעומת 2 חברים אחרים עם ראלי שנמצאים פחות במוסך ותאמין לי ששניהם נוסעים ונהנים או בלשון הערסים "קורעים" את האוטו...

 

ebari, היה לנו כבר את הוויכוח הזה, ואם כבר אתה מדבר עדיף להביא 106 ראלי על כל בראבו (1400\1600) אז תיקח במכונית וחצי בדראג-רייס עד שתגיע לסיבוב בהישענות נינוחה ומשם למוסך...

Power Is Nothing Without Control

פורסם

טוב חבריה.

יש לי כמה שאלות שעלו לי בראש.

מוטי אמרתה שיש רכבים שיותר מהנים לנהיגה. פרט נמק והסבר. תודה.

אפילו שבMX3 אין הרבה מקום מאחור אני מעדיף רכב עם "ארבעה מושבים" ולא שניים כמו ה MX5

מה בקשר לאמינות של הרכב? האם היא יפנית טיפוסית?

צריכה דלק?

עלות טיפולים?

מי המועמדות להחליפה?

 

תודה.

פורסם

קשה לומר כי נמכרו MX3 בודדות ....

אני מניח שרוב אם לא כל מה שיש בשוק , הן עם יד וק"מ גבוה ,וסבלו התעללות לא מעטה

לכן לא תופגן אמינות יפנית.

 

מזכיר לי שלפני כמה זמן בנתניה עומדת MX3 לידי ברמזור והוא מצפצף לי , אז אני פותח את החלון

והוא פותח את הדלת שליד הנהג (כי החלון הימני לא עובד) , ושואל אותי : "נותנת??? מרביצה??"

 

אולי ככה תקבל מושג מיהם הבעלים הטיפוסיים של הרכב הזה...

 

(דרך אגב, כמה רעש שהרכב עשה, קיבל בראש מפולו 16V...למרות שאני מתנגד לדברים כאלה :-D)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הבנתי את מצבה של MX 3 בארצינו, גם מחירון גבוהה מעט באסה.

 

כעקרון אני מחפש רכב ספורטיבי עד 40 K.

אתם יכולים לייעץ לי בנידון?

כמבון שהקריצה היא לכיוון יפני.

 

תודה :wink:

פורסם

לכל הרכבים היפניים הספורטיביים יש מחירונים גבוהים בצורה מטורפת. בנוסף - יש אקזמפלרים מעטים מאוד מהם, כך שאל תצפה לחיפוש קל. חוץ מה-MX3 וה-MX5 יש טויוטה סליקה בתקציב (שנת 93? 94?) אבל ממנה יש מעטות מאוד. גם סיוויק VTI נמצאת בתקציב (שנת 95?) אבל גם ממנה יש יחידות בודדות. חוצמזה? הממ... נראה לי שזהו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הבנתי את מצבה של MX 3 בארצינו, גם מחירון גבוהה מעט באסה.

 

כעקרון אני מחפש רכב ספורטיבי עד 40 K.

אתם יכולים לייעץ לי בנידון?

כמבון שהקריצה היא לכיוון יפני.

 

תודה :wink:

סובארו GFT מודל 78, 1600 סמ"ק, משקל רכב כללי לאחר איכול החלודה בשאיפה ל - 500 ק"ג, אמינות יפנית, נפיחות טריפוליטאיות, התנהגות כביש של וספה עם סירה.

זה האוטו בשבילך, אם יהיה לך מזל תוכל להשיג מתחת ל- 40K.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

סליקה שחורה במצב סביר הייתי לוקח בכל יום על המזדה הילדותית..גדולה יותר עיצוב עדיף לדעתי ומכניקה ללא תחרות.. מה שכן ומניסיון צפה למצבים שבהם רכב אזרחי עוצר לידך פותח חלון ואומר : מישטרה.

פורסם
LOL

ואיך אפשר לטעות עם התרגום של השם?

 

רוני

"סוג של סם קטן"

 

 

 

הרכב הזה יכול להראות אמינות גבוהה אם טופל בידיים הנכונות, לפי מה שאני ראיתי בכבישים האוטו הזה לא טופל בידיים הנכונות.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...