Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פורסם

בזהירות :roll:

מוצאים שני מיכלים בתחנת דלק. אחד חותכים ואת השני משאירים שלם ואליו מעבירים את השמן לשם מסירה בצורה בטוחה לאחד המוסכים.

איזה כייף לי :)

פורסם

המיכלים האלו הם מאוד גדולים בנפח (10 ליטר בהחלט יסיפיק).

שמן משומש שיוצא מהמנוע ממוצע הוא 3-4 ליטר. השמן שיתנכז לך הוא לא יתפסו את כל המיכל.

עשיתי את זה עם שמן גיר ולאחר מכן העברתי למיכל של 2 ליטר. אמנם טיפה נשפך לי בגלל חוסר מיומנות, אבל בהחלט אפשרי.

פורסם (נערך)

לי יש את שני אלה:

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C-%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-6-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8

 

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A7%D7%A2%D7%A8%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-6-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8-%D7%A1%D7%99%D7%92%D7%A0%D7%98

 

 

מצוינים עושים את העבודה יופי עלי מועדף יותר המיכל הסגור שאפשר לסחוב אותו אחר כך לריקון.

 

20170428_123246.jpg20170428_123253.jpg20170428_122948.jpg

עריכה אחרונה על ידי יאני

הזול עולה ביוקר

פורסם

ניסיתי בעבר כל מיני אלתורים וסיימתי עם לכלוך גדול. היום לקחתי מיגל את המיכל הזה של ה12 ליטר. נראה אחלה.

×
×
  • תוכן חדש...