Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"ארורה" - מי היצרן ? (נערכה הכותרת)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע נסעתי לי עם הבימבה שלי ליד כיכר רבין וראיתי אוטו מוזר שבחיים לא ראיתי, הוא היה כסוף עם 2 אגזוזי ענק מאחורה, אוטו משפחתי, לא כל כך קלטתי תסמל *** תסמל = את הסמל *** מקדימה אבל מאחורה היה רשום על הבגאז' בגדול: Aurora (הילה בעברית). אם למישהו יש מושג איזה אוטו זה איזו חברה ובאילו נתונים אני אשמח כי האוטו היה ממש יפה ומרהיב...

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם
ל GM נמאס מהמותג הדפוק "רכב זקן" או באנגלית Oldsmobile

אז הם הפכו אותו ל ארורה.

בארץ מוכרים דגם אחד בשם של שברולט.

אל תשאלו אותי למה

פשוט טעות... כאשר ל-GM נמאס מ"המותג הדפוק" הזה, הם פשוט הפסיקו לייצר אותו. אורורה היה דגם של אולדסמוביל, לא מותג בפני עצמו.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
ל GM נמאס מהמותג הדפוק "רכב זקן" או באנגלית Oldsmobile

אז הם הפכו אותו ל ארורה.

בארץ מוכרים דגם אחד בשם של שברולט.

אל תשאלו אותי למה

אתה מתכוון לאלרו

התשובה היא ברורה

מכרו אותו תחת השם שברולט בשביל שיהיה לה שוק יותר טוב בארץ

זה לא חדש שייבואנים בארץ משנים שמות

 

פונטיאק לה מנס - דייהו רייסר שהרייסר האמיתית הגיעה שמה היה סופר רייסר

יונדאי טיבורון - יונדאי קופה

מאזדה 323 - עקב זה שנמכרו באמצע שנות ה-90 2 דגמים בשם 323 לגדולה יותר הוחלט לקרוא לנטיס ועד הלנטיס האחרונה ניתן לראות שהלנטיס זה מדבקה

מיצובישי לנסר 93-97 - סופר לנסר

שברולט קורסיקה - במיוחד לארץ ואין לי מושג למה הופיעה גם גרסה שנקראת פונטיאק סאבירד

 

ויש עוד הרבה דוגמאות

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

חבר"ה זה לא אלרו ולא עוד שטויות שרשמו

 

מי שלא בטוח שלא ירשום שטויות

מדבור באולדסמוביל אואורה בארץ בד"כ 2 דלתות

רכב ארוך וחד שנראה כמו חללית

בארץ די נדיר

באמריקה ממש לא

אכן עכוז עם 2 אגזוזים ובקלית ארוכה במרכז בצבע אדום

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

מה שנכון נכון...ולמי שאמר אלרו - לא עשיתי שגיאת כתיב כי זה אורורה...

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

התכוונתי גם לשאול את השאלה-ראיתי שהופיעה.

יש אחת כזאת ביישוב שלי[טבעון] רכב מרשים ביותר.

איזה מנוע?

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

שאמרתי אלרו התכוונתי לזה שאמר שיש דגם של אולדסמוביל שנמכר בארץ תחת השם שברולט

שלא תבינו אותי לא נכון

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

Oldsmobile Aurora

1995-99

On sale in the spring of 1994 as an early '95 model, Oldsmobile's new luxury sedan was built on a new front-drive chassis shared with the Buick Riviera coupe. Oldsmobile essentially created the Aurora from scratch, borrowing no parts from other models except the audio systems. Aurora's only engine was a 250-horsepower 4.0-liter V8 with dual-overhead camshafts

המכונית הייתה בלי סמלים של אודלסמוביל.הם יצאו עם סמל חדש בצורת A

מאז כל הדגמים של אולדסמוביל עם אותם סמלים ועיצוב דומה

95128281990215LRG.jpg

 

אתר היצרן

http://www.oldsmobile.com/olds/home_f/index.html

אייל

פורסם

יש מספר מכוניות כאלה בארץ כולן מיבוא אישי.

 

לפי מה שזכור לי באשדוד הייתה אחת בצבע שנהב מטאלי יפיפה...

חוץ ממנה ראיתי עוד אחת בת"א...

פורסם

אבל הרי כבר הבהרנו וכבר אמרו כאן שזה דגם שונה בפני עצמו, ומה קשור האלרו בכלל?!

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם
...זה לא חדש שייבואנים בארץ משנים שמות

פונטיאק לה מנס - דייהו רייסר שהרייסר האמיתית הגיעה שמה היה סופר רייסר

יונדאי טיבורון - יונדאי קופה

מאזדה 323 - עקב זה שנמכרו באמצע שנות ה-90 2 דגמים בשם 323 לגדולה יותר הוחלט לקרוא לנטיס ועד הלנטיס האחרונה ניתן לראות שהלנטיס זה מדבקה

מיצובישי לנסר 93-97 - סופר לנסר

שברולט קורסיקה - במיוחד לארץ ואין לי מושג למה הופיעה גם גרסה שנקראת פונטיאק סאבירד

ויש עוד הרבה דוגמאות

עשית בלגן שלם. צריך להבדיל בין שמות שונים שנותנים היצרנים עצמם לאותו דגם, לבין אותה מכונית שנמכרת תחת מותגים שונים, לבין שמות שניתנים כאן אצלנו בארץ.

 

למשל, יונדאי קופה זה ממש לא המצאה של היבואן הישראלי - היא נקראת כך במדינות רבות... וטיבורון במדינות אחרות.

פונטיאק לה-מאנס ודייהו רייסר - אין לי מושג מאיפה המצאת את זה. אין כל קשר בין השניים. הדייהו רייסר מבוססת על אופל קדט, אבל זו לא אותה מכונית.

גם לגבי שברולט קורסיקה לא ברור לי מאיפה המידע שלך. הדגם נמכר בדיוק בשם זה בארה"ב. המקבילה שלה היתה פונטיאק טמפסט, לא סנבירד (שהיתה מבוססת על אופל אסקונה בכלל). גם הטמפסט זו לא המצאה ישראלית. גם לא הסנבירד...

ותתפלא, אבל אפילו לנטיס זו לא המצאה ישראלית! תעשה חיפוש בגוגל ותראה בעצמך...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

×
×
  • תוכן חדש...