Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"ארורה" - מי היצרן ? (נערכה הכותרת)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מתכוון לאלרו

התשובה היא ברורה

מכרו אותו תחת השם שברולט בשביל שיהיה לה שוק יותר טוב בארץ

זה לא חדש שייבואנים בארץ משנים שמות

 

פונטיאק לה מנס - דייהו רייסר שהרייסר האמיתית הגיעה שמה היה סופר רייסר

יונדאי טיבורון - יונדאי קופה

מאזדה 323 - עקב זה שנמכרו באמצע שנות ה-90 2 דגמים בשם 323 לגדולה יותר הוחלט לקרוא לנטיס ועד הלנטיס האחרונה ניתן לראות שהלנטיס זה מדבקה

מיצובישי לנסר 93-97 - סופר לנסר

שברולט קורסיקה - במיוחד לארץ ואין לי מושג למה הופיעה גם גרסה שנקראת פונטיאק סאבירד

 

ויש עוד הרבה דוגמאות

ה SUNBIRD היא לא המצאה ישראלית כמו הלאנטיס , יש אותה ברחבי העולם ואפילו ב CARFOLIO כנ"ל פונטיאק טמפאסט, לעומת זאת לא מצאתי קורסיקה...

פורסם

יש הסבר פשוט מאוד והגיוני (למי שלמד כלכלה ושיווק) לכפל השמות. נניח שאתה יצרן רכב (GM) אשר מייצר מספר מותגים שונים (GMC ושברולט לדוגמא). GMC ידועים בטנדרים ובמשאיות הקלות, שברולט ידועה בתור יצרן רכב משפחתי ואמין (בקנה מידה אמריקאי:-) ). ע"י סקרים של לקוחות קבועים של החברה מתגלה לנו שאם אנשים מרוצים מהרכב הם לא מעוניינים להחליף חברה, ובנוסף, הליסינג (מאוד פופולרי בארה"ב גם לפרטיים) הוא של הדילר(של יצרן מסוים), ככה שיש להם הטבות גדולות אם הם משדרגים לרכב של אותו יצרן (מה אתה מבלבל את המח? איפה ההסבר לכפילות?)(הנה,הנה, אני מגיע לזה...)

 

טוב, אז פלוני אלמוני היה לו 38 שנה רק שברולטים ברציפות. פתאום הוא החליט לפתוח מאפיה, אבל יש בעיה קשה..... שברולט, שהוא כ"כ אוהב וסומך עליהם לא מייצרים משאיות.

הוא לא מוכן בכלל לשמוע מלקנות GMC כי הוא קרא לפני איזה 34 שנים ביקורת על איזה ג'יפ שהם ייצרו לרומאים כדי שהם יכבשו את מצדה. באוטו ההוא היתה צריכת דלק של 1 גלל חמור על כל 70,000 מייל ולכן הוא לא יקנה.

בצר לו, מחליט לא לפתוח מאפיה עד שGM מבינים איזה חמורים הם!

קח GMC תוריד את הסמלים, שים סמלים של שברולט וקרא לאוטו אסטרו (במקום ספארי) והופה...

פלח רכבים חדש לחובבי שברולט, בלי שום השקעה כספית.

רוצים עוד דוגמא קלאסית? יש אנשים שמתעקשים שהם רוצים רק רכב גרמני.

הולכים וקונים אופל פרונטרה. חידה..... על מה הם בעצם נוהגים?

בברכה,יניב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני משער שראית ACURA , שם למכוניות מחטיבת היוקרה של הונדה.

ACURA בארץ?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

עם כל הכבוד, שברולט קורסיקה ופונטיאק סאנבירד אילו 2 רכבים שונים, לא מזכירים אפילו אחד את השני מבחינת המראה...!

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

×
×
  • תוכן חדש...