Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

המצב הנוכחי שלי הינו כזה :

  • תשתית + ספק (100 מ"ב) + קו טלפון = 180 ש"ח
  • טלוויזית יס 4 ממירים = 230 (אחרי 4 חודשים 260 עם VOD)
  • סך הכל, 410 ואז 440

 

מצב אפשרי :

  • תשתית + ספק (100 מ"ב) + קו טלפון + טלוויזיה = 270 ש"ח (אחרי חצי שנה 300 ש"ח)
  • סך הכל, 270 ואז 300

 

פער קבוע של 140 ש"ח בחודש, משמעותי..

השאלה, איך השירות שמקבלים בסלקום?

התשתית בסדר? הטלוויזיה משדרת בלי בעיות? הVOD עובד תמיד? התכנים רובם חינם בVOD?

 

תודה!

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוט:65 ל100M בשימור אחרי החודש ה1, 17 בממוצע להוט נט,99 ש"ח לסלקום. המחיר הנוכחי והמחיר של סלקום מוגזם.

פורסם

בהוט הטריפל עולה 220 ש"ח ואחרי 4 חודשים קופץ ל320 ש"ח וזה עוד בלי תוספת הVOD שתגיע.

COMMANDER, אנו צופים בערוצים הרוסים + VOD - שאר הערוצים לא רלוונטיים.

פורסם

למי שמסתפק בחבילת הערוצים של סלקום העסקה לרוב משתלמת (החבילה גדלה לאחרונה).

הVOD של סלקום כולו בחינם ועם מבחר יחסית גדול.

שים לב שכל ממיר בסלקום עולה 30 שקל בחודש וזאת הסיבה למחיר הגבוה (יחסית לסלקום) שקיבלת.

 

מבחינת שירות - לא נתקלתי בבעיות מיוחדות, לפעמים לוקח זמן עד שמגיעה ההתקנה בגלל העומס, רק שים לב שאם אין אינטרנט אז רוב הערוצים לא זמינים.

הבעיה שהיתה לפעמים עם הקליטה של עידן+ נפתרה בגלל שהם מביאים עכשיו Apple TV בתור ממיר

פורסם

אם תרצה להתחבר מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי ואשמח לחבר אותך...

 

יש עכשיו גם הטבה של חצי שנה חינם ל19 ערוצי רוסית :)

 

חיברתי הרבה מהפורום ומרוצים.

פורסם

Asaf, במידת הצורך אצור עמך קשר. האם יש אפשרות לעשות עוד משהו בממיר?

Or_b7, האפל טיוי בתשלום נוסך לא?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

תשקול לבטל בכלל את כל הנושא של טלויזיה רב ערוצית דרך חברה חזירית

 

עידן+

קודי

ואתה מסודר בזול.

לא חייבים להיות מכורים לזיפזופ עם שלט שיש עליו לוגו

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
Asaf, במידת הצורך אצור עמך קשר. האם יש אפשרות לעשות עוד משהו בממיר?

Or_b7, האפל טיוי בתשלום נוסך לא?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

מה הכוונה?

 

יש לך אופציה אם אתה לא רוצה טלפון ביתי ולא זקוק לו, לקבל במקומו באותו מחיר שדרוג ל100 מגה.

פורסם
תשקול לבטל בכלל את כל הנושא של טלויזיה רב ערוצית דרך חברה חזירית

 

עידן+

קודי

ואתה מסודר בזול.

לא חייבים להיות מכורים לזיפזופ עם שלט שיש עליו לוגו

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

הבעיה היא שיש 4 טלוויזיות בבית, ואני לא מעוניין לרכוש 4 מכשירים לקודי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
Asaf, במידת הצורך אצור עמך קשר. האם יש אפשרות לעשות עוד משהו בממיר?

Or_b7, האפל טיוי בתשלום נוסך לא?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני לא בטוח

בכל אופן, אם יהיו לך בעיות קליטה עם עידן+ תבקש שיתקינו לך אנטנה חיצונית וזה יפתור את הבעיה

פורסם

מכשיר לקודי זו הוצאה חד פעמית, בניגוד לסלקום טיוי שזו הוצאה שלא נגמרת. אני בטוח שבחישוב פשוט תגלה שהאופציה הראשונה זולה בהרבה בטווח הבינוני והרחוק.


×
×
  • תוכן חדש...