Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא התכוונתי לזרוע לאף אחד מלח על הפצעים, רציתי רק לוודא שאין לאנשים פה שמתלוננים היפוכונדריות ... לפעמים אנחנו יורים ברגל לעצמנו.

 

כשזה מתנהל על גבי פורום ציבורי ברור שתקבל דיעות לפה ולפה .

שמנמניאק כתב שלו זה כן קשה .

סרוניס רומז שלכולם זה קשה .

 

בכל אופן, לא התכוונתי להעליב אף אחד ומתנצל אם כן.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עזוב אותך, פורום של Player haters.

מה שהפורום הזה צריך, זה כזה בהנחיית אושריקו:

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

א) יש להם פרק על קורולה (כן, אני עדיין בטראומה מזה).

 

ב) קורולה לא צריכה את זה, קורולה כבר pimp.

 

ג) אולי אני צריך לגשת לבנות, ולהגיד "היי, אני נוהג בקורולה". ואז רק להספיק לנהל את הלו"ז, ולהחליף את הקפיצים במזרון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
טעות במובן של זה שהיא שכבה עם גבר סתם, ללא מערכת יחסים, מבלי שהיא בעצם ש*מוטה שמחפשת ז*ן

 

לא מאמין בשרמוטות.

כמו שיש גברים שמחפשים, יש נשים שמחפשות.

לגיטימי.

 

פשוט יותר קל למצוא מישהי שהיא לא בררנית.

יש כאלו.

העניין הוא שאתה לא רוצה להתקרב אליהן.

 

כולנו עברנו סטוצים בחיינו,

 

לא, לא כולנו.

פורסם
ריח של תינוק ( נקי ) עד גיל חצי שנה

 

43e70131ac479fa0178a927e857ec3ca.jpg

 

באיחור קל.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

בתוך הטקסט שלך:

 

מי אמר שאני רב שגל? זה שאתה לא מסוגל להשיג לא אומר שכולם לא יכולים להשיג .

או, בדיוק. וזה שאתה כן מסוגל להשיג לא אומר שכולם יכולים להשיג. זה בדיוק מה שאתה לא מבין.

 

שים לב שאתה שוב הולך לכווון של הקצנה, זה מראה מעט על זלזול... לא אמרתי רב שגל. תיארת כמה זה קל להשכיב בחורות. זה סוג של ההגדרה המילונית של רב שגל.

רק אמרתי שלא קשה לזרום עם בחורה בצורה קלילה לאחלה ערב . וכן גם זיון יצא לשניכם מזה בכיף . באמת נשמע כיף, אבל "לא קשה" זו החוויה האישית שלך, שממנה אתה מתעקש להשליך על רוב הגברים האחרים בעולם

 

הגישה שלך קצת מתנשאת בתור אחד שלא מכיר אותי, יודע מה?

אפילו בבסיס לא היה קשה מדי ... בבסיסים של צה'ל תאר לעצמך. הצחקת אותי. מתי ראית סרט בורקס לאחרונה? קח בסיס סגור שממנו אי אפשר לצאת במשך שבועיים רצוף, זרוק בתוכו ילדים וילדות בני 18-19 מלאי הורמונים ותקבל סוג של בורדל צבאי.

 

אתה נותן פה לשמנמניאק חיזוק טוב ללמה לא לנסות עם בחורה, מה זה חקר חלל? ממש לא ניסיתי לתת חיזוק שלילי. רק להזכיר לך שלא הכל ורוד. ותתפלא, להרבה מאוד גברים זה ממש ממש לא פשוט. ואי אפשר לפתור את זה באמצעות "יאללה נו כבר, מה מסובך, לך דבר איתה וקנה לה איזה דרינק"

 

 

סרוניס רומז שלכולם זה קשה .

.

 

לא לכולם. להרבה יותר משנדמה לך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תראה, אני לא דוגמן של קסטרו.

גם החברים שלי לא. לעניות דעתי .

 

ועדיין?

כולנו חגגנו לא רע ברווקות, ואני די זוכר את זה בתור חוויה קלילה ולא משהו שגרם למישהו סבל.

 

אולי כי הלכנו לבלות ולא לצוד...

פורסם

זה לא באמת קשה, כמו שזה פשוט עניין של הורדת דרישות. תוריד דרישות, תראה שזה הרבה יותר קל. ברגע שאתה רוצה לא סתם לזיין, אלא לזיין מישהי שנראית לך, אז מתחיל הקושי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא מכוון לזיון או לקשר אלא זורם עם הכיוון שאליו הרוח נושבת... אם מרגיש שהיא מכוונת לטיזינג של סטוץ' בכיף.

 

אם מרגיש שזה זורם לכיוון רציני יותר... גם זורם.

 

אבל בטח לא קובע מראש מי תהיה זיון ומי תהיה בת הזוג הבאה שלי.

 

מה שכן, בחורה שלבושה חושפני מדי לטעמי לא הייתי זורם לא לפה ולא לפה... עד כמה שנשמע הזוי.

פורסם
43e70131ac479fa0178a927e857ec3ca.jpg

 

באיחור קל.

או NICE צחקתי בקול.

אין כמו baby humor [למי שיש בעיה עם הומור שחור, אל תגגלו את המושג הזה].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לפי הבנתי מהקריאה כאן, הכוונה של מקס היא התחלה של שיחה, ומשם לזרום לטלפון. לאו דווקא לסקס, אבל לארוחה או ליציאה, יתכן שכן. לא ניסיתי, כי אני בזוגיות כבר מספר שנים.

בסופו של דבר, הכל תלוי בגישה, באומץ לב, ואולי גם שיווק.

פורסם
זה לא באמת קשה, כמו שזה פשוט עניין של הורדת דרישות. תוריד דרישות, תראה שזה הרבה יותר קל. ברגע שאתה רוצה לא סתם לזיין, אלא לזיין מישהי שנראית לך, אז מתחיל הקושי.

איך יכול לעמוד לך על מישהי שאתה לא נמשך אליה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא חסרים גברים (וגם נשים) עם חרדות שלא מסוגלים לבצע את הצעד הראשוני. מקס לא מכיר מצבים שכאלו כי הוא לא סובל מזה, אך יש חבר'ה שכן ולאלו זה קשה עד בלתי אפשרי.


×
×
  • תוכן חדש...