Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנקודה היחידה בה אני לא מסכים עם איתי היא שאני, באופן אישי, גם אחרי הידיעה איך זה לא הייתי בוחר לא להיות אבא. אבל מי שלא מבין שילדים, לפחות בלא מעט השנים הראשונות, משמעם שינוי מוחלט בתיעדוף של כל דבר בחיים שלך, ויתורים כלכליים, ויתורי זמן, קשב, זוגיות ומה לא פשוט חי בסרט.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברים, שלא יהיה פה בילבול, אני לא חושב שמישהו מהחברים שמסבירים שילדים זה סבבה מתעקש שהבתולים פה בשירוש הבדיחה הזה ישנו את דעתם ויחליטו שהם צריכים ילד בחיים.

למען האמת הוויכוח בכלל נראה לי קצת הזוי, מצד אחד אנשים שהיו רווקים, במערכת יחסית, נשואים ולבסוף גם עם ילדים ומצד שני חבורה של אנשים שלא חוו חצי מזה אבל מדברים בבטחון כמו גולדה מאיר ביום כיפור ומחופרים בדעתם כמו סורים.

בקיצור, מצב מגוחך בשירוש שהפך להיות מיותר אחרי תגובה וחצי.

לא סתם רוב בעלי הניסיון פרשו באמצע ונשארו רק חבר'ה מתוסכלים על עצים.

 

סתם שאלה, האם כול מי שאין לו ילדים ולא רוצה ילדים, חייב לאמץ ילד מקמבודיה בשביל שדעתו תחשב?

או שלעד הוא יהיה מתוסכל שעוד לא "מצא את האור"?

כי אם כן, באמת שאין טעם להמשיך בדיון.

פורסם

לא, אבל היית מקבל טיפים לנהיגה נכונה ממישהו שאין לו רישיון?

זה לא שדעתם של הבתולים פסולה, זו זכותם וחייהם, שיעשו מה שבא להם איתם.

אבל שלא יתחפרו בעמדה שזוגיות זה המון ח*א ושילדים מפרקים לך את החיים ומרוששים אותך (במיוחד אם אתה רוצה לעזוב), כל מקרה לגופו וכל אחד מה שמתאים לו.

בנושאים כאלה אני בעד שכל אחד ידבר מהניסיון שלו ולא מה שהוא שמע מאחרים.

ההוא שמע על גרוש שנהרסו לו החיים ואני מכיר שלושה גרושים שלא מצטערים על אף ילד שלהם.

מי שבמערכת יחסים יכול לספר על היתרונות שלה ומי שבתול יכול לספר על היתרונות שלו, לא צריך לנסות לשכנע את הצד השני שאתה צודק כי זה גם ככה לא יעבוד.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
סתם שאלה, האם כול מי שאין לו ילדים ולא רוצה ילדים, חייב לאמץ ילד מקמבודיה בשביל שדעתו תחשב?

 

בדיון על הורות - איזו תרומה יש למי שאין לו ילדים? מהתבוננות?

ילד בן 15 יכול לתרום לך ניסיון נהיגה מצפיה באמא שלו נוהגת?

תקבל עצות על זיונים מבתול?

תקבל עצות על זוגיות ממי שמעולם לא היתה לו חברה?

 

ברור שמקריאה והתבוננות מהצד אפשר לגבש דיעה, הבעיה היא שהיא פשוט לא רלוונטית, ולכן אין לך מה לתת עצות לאחרים בנושא הספציפי. לא חייבים להגיב בכל מקום.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

למה אתם קושרים יחד אבל את הרצון להביא ילדים ואת הרצון לזוגיות? שני דברים שונים לחלוטין.

יש המון זוגות (בארץ לא הרבה, בחול כמות יפה) שהחליטו במודע לא להביא ילדים - והם חיים בזוגיות שנים רבות - בלי ילדים.

פורסם
בדיון על הורות - איזו תרומה יש למי שאין לו ילדים? מהתבוננות?

ילד בן 15 יכול לתרום לך ניסיון נהיגה מצפיה באמא שלו נוהגת?

תקבל עצות על זיונים מבתול?

תקבל עצות על זוגיות ממי שמעולם לא היתה לו חברה?

 

ברור שמקריאה והתבוננות מהצד אפשר לגבש דיעה, הבעיה היא שהיא פשוט לא רלוונטית, ולכן אין לך מה לתת עצות לאחרים בנושא הספציפי. לא חייבים להגיב בכל מקום.

 

לצערי אין לי זמן כרגע לחזור אחורה ולעיין בתגובות(אני אשמח אם תתקן אותי)אבל אני לא חושב שאנשים שלא רוצים ילדים, אמרו מהתחלה כמה זה גרוע.

זה שבעלי ילדים אמרו להם כמה הדיעה שלהם שטותית גרמה להם להכנס למגננה ולהגיב כנגד זה.

אני בתור מישהו שלא רוצה ילדים בחיים לא אמרתי לאנשים בעלי ילדים איזה טעות הם עשו/ כמה הם משועבדים. לעומת זאת, כול בעל ילדים טורח להגיד לי "עד שלא תנסה לא תדע"(בהתנשאות מסויימת משהו)

 

ולכן אם להמשיך מהדוגמאות שלך -

ילד בן 15 יכול לתרום לך ניסיון נהיגה מצפיה באמא שלו נוהגת?

כמובן שלא. אבל אם הילד יגיד לי שהוא לא מעוניין ללמוד נהיגה בגלל שרכב לא מעניין אותו כלל, וזאת בעצם מכונת מוות על גלגלים, אני לא אגיד לא שהוא צריך לעשות שיעורים, לעשות טסט, לנהוג כמה שנים בשביל כן/לא להגיע למסקנה הזאת.

פורסם
לצערי אין לי זמן כרגע לחזור אחורה ולעיין בתגובות(אני אשמח אם תתקן אותי)אבל אני לא חושב שאנשים שלא רוצים ילדים, אמרו מהתחלה כמה זה גרוע.

זה שבעלי ילדים אמרו להם כמה הדיעה שלהם שטותית גרמה להם להכנס למגננה ולהגיב כנגד זה.

אני בתור מישהו שלא רוצה ילדים בחיים לא אמרתי לאנשים בעלי ילדים איזה טעות הם עשו/ כמה הם משועבדים. לעומת זאת, כול בעל ילדים טורח להגיד לי "עד שלא תנסה לא תדע"(בהתנשאות מסויימת משהו)

 

ולכן אם להמשיך מהדוגמאות שלך -

ילד בן 15 יכול לתרום לך ניסיון נהיגה מצפיה באמא שלו נוהגת?

כמובן שלא. אבל אם הילד יגיד לי שהוא לא מעוניין ללמוד נהיגה בגלל שרכב לא מעניין אותו כלל, וזאת בעצם מכונת מוות על גלגלים, אני לא אגיד לא שהוא צריך לעשות שיעורים, לעשות טסט, לנהוג כמה שנים בשביל כן/לא להגיע למסקנה הזאת.

עוד תגובה לאוסף התגובות שדורשות Thumbs up ענקי

פורסם
לצערי אין לי זמן כרגע לחזור אחורה ולעיין בתגובות(אני אשמח אם תתקן אותי)אבל אני לא חושב שאנשים שלא רוצים ילדים, אמרו מהתחלה כמה זה גרוע..

מסכים עם כל מה שכתבת.

 

לאותם שמגיבים כנגד הרעיון של ילדים- האם הייתה לכם ילדות תקינה?

שואל ממקום אמיתי ולא מסתלבט.

מה זה עניינך? ואם לא? אז זה הופך את ההחלטה ללא נכונה? ואם כן אז ההחלטה לגיטימית? מי מגדיר מה זו ילדות תקינה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

חז"ל אמרו

 

מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננים.

 

ושכל אחד ייקח את זה לאן שהוא רוצה.

 

כל אחד ובחירותיו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יא דיסקו תרגע, למה אתה ישר תוקף אותו?

הוא סתם שאל, אולי מתוך סקרנות. מי שלא ירצה, לא יענה לו.

הוא לא אמר שום דבר מכל מה שכתבת. הוא רק שאל ולא ציין מדוע.

 

מקס, היו מחקרים [או לפחות אחד שקראתי עליו] שהראו קורלציה בין אושר בילדות כפי שהנבדקים הגדירו אותה לבין הרצון להעמדת צאצאים.

כלומר, שאלו:

1. כמה הייתה לך ילדות מאושרת?

2. האם תרצה להעמיד צאצאים?

 

לא העמקתי במחקר כולו. אני זוכר רק את צורת הבדיקה והתוצאה.

זה גם הגיוני.

מצד שני זה בסך הכל מחקר אחד. אין לי מושג על הכלל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני מהמר שאצל חלקכם הגדול (למעט שמנמניאק) כל המצע הרהוט הזה יקרוס ברגע שמשהו עם דופק יציע לכם לעלות אליו ל'קפה'.

 

אם זה היה קורה לי, הייתי מסרב בתירוץ שקר כלשהו, וחוזר הביתה לישון שקוע ברחמים עצמיים.

 

האם זה תקין? כנראה שלא.

 

לצערי אין לי זמן כרגע לחזור אחורה ולעיין בתגובות(אני אשמח אם תתקן אותי)אבל אני לא חושב שאנשים שלא רוצים ילדים, אמרו מהתחלה כמה זה גרוע.

זה שבעלי ילדים אמרו להם כמה הדיעה שלהם שטותית גרמה להם להכנס למגננה ולהגיב כנגד זה.

אני בתור מישהו שלא רוצה ילדים בחיים לא אמרתי לאנשים בעלי ילדים איזה טעות הם עשו/ כמה הם משועבדים. לעומת זאת, כול בעל ילדים טורח להגיד לי "עד שלא תנסה לא תדע"(בהתנשאות מסויימת משהו)

 

ולכן אם להמשיך מהדוגמאות שלך -

ילד בן 15 יכול לתרום לך ניסיון נהיגה מצפיה באמא שלו נוהגת?

כמובן שלא. אבל אם הילד יגיד לי שהוא לא מעוניין ללמוד נהיגה בגלל שרכב לא מעניין אותו כלל, וזאת בעצם מכונת מוות על גלגלים, אני לא אגיד לא שהוא צריך לעשות שיעורים, לעשות טסט, לנהוג כמה שנים בשביל כן/לא להגיע למסקנה הזאת.

 

נער בן 15 שצפה בצורת נהיגה אובדנית של ההורים שלו (ואולי אפילו עבר איתם תאונה או שתיים, מכוניות היום בנויות ככה שתצא חי, ותחזור לסוכנות לקנות חדש) יכול להחליט שאוטו זה מלכודת מוות, והוא לא רוצה ללמוד נהיגה, אפשר לגמרי להבין מאיפה הגיעה ההחלטה הזאת, ולכבד אותה.

 

אם הוא יגדל להיות מבוגר תלותי, שכל הזמן ידרוש מאנשים לקחת אותו ממקום למקום, כי הוא לא רוצה להוציא רישיון ולקנות אוטו, אבל מצד שני לא מתאים לו אוטובוס ומונית יקר לו, זה משהו אחר (לא מצאתי פה השוואה לילדים).

 

מקס, היו מחקרים [או לפחות אחד שקראתי עליו] שהראו קורלציה בין אושר בילדות כפי שהנבדקים הגדירו אותה לבין הרצון להעמדת צאצאים.

כלומר, שאלו:

1. כמה הייתה לך ילדות מאושרת?

2. האם תרצה להעמיד צאצאים?

.

 

גדלתי באוקראינה, ואז בתור ילד עולה חדש בארץ בשנות ה90. מאושר זה לא היה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

דיסקו, שכל אחד יענה מה שנראה לו..

אם השאלה לא במקום תמחק אותה .

 

מי שהייתה לו ילדות תקינה יודע את זה בדיוק כמו שמי שלא הייתה לו יודע את זה.

 

ע"ע תשובתו של ישה וניקו ושמנמניאק.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היתה לי ילדות נהדרת ואני פוחד מהמחשבה על הבאת ילדים לעולם. גם אם הייתי עשיר מאד עם הרבה זמן פנוי, הייתי מעדיף לבזבז את זה על עצמי ועל חברה שלי.

זה פשוט נראה כמו אחריות ענקית ודאגות מטורפות ואין שום תועלת או הנאה אמיתית בסוף, כמה שזה נשמע אנוכי ומרושע. מצד שני, איך אפשר להיות אנוכי כלפי משהו שלא קיים...

אולי יצר ההמשכיות פסח על חלק מאיתנו, כנראה שיש מספיק בני אדם בעולם וזו דרך הטבע לשמור על איזון?

אם זה היה קורה לי, הייתי מסרב בתירוץ שקר כלשהו, וחוזר הביתה לישון שקוע ברחמים עצמיים.

 

האם זה תקין? כנראה שלא.

למה לא? אולי אתה א-מיני ולא באמת רוצה את זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
דיסקו, שכל אחד יענה מה שנראה לו..

אם השאלה לא במקום תמחק אותה .

 

מי שהייתה לו ילדות תקינה יודע את זה בדיוק כמו שמי שלא הייתה לו יודע את זה.

 

ע"ע תשובתו של ישה וניקו ושמנמניאק.

 

יש לי אחיינים שאני מאוד אוהב ומבלה עימם שעות על גבי שעות. אבל אני לא מסוגל לתאר במילים את ההקלה שאני מרגיש כשהוריהם לוקחים אותם הביתה ואני מקבל את החיים שלי חזרה.


×
×
  • תוכן חדש...