Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו החלטה אמיצה לא לעשות ילדים

 

לדעתי זאת החלטה הרבה יותר אמיצה כן להיות, במיוחד כשבאים לזה בצורה מחושבת, ולא עם ראש למים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
הורים,

זה דבר אחד לאהוב ילדים ולהיות מוקסמים מכל נאד שלהם ודבר אחר להיות מסוגלים ולרצות להיות הורים.

זו החלטה אמיצה לא לעשות ילדים, כי כמו שלא יודעים איך זה עם, גם לא יודעים איך זה בלי.

רוב מחבריי הם גם וגם. אוהבים את ילדיהם (ברור) אבל גם אוהבים להיות הורים, מקבלים את הוויתור העצמי, הפגיעה ב"אני".

אני יכול להגיד על עצמי, די בצער כי לא קל לי, שאני כמובן אוהב את צוות ההריסה הפרטי שלי (המורכב משתי יחידות זכר) עד מוות,

אבל לחלוטין לא אוהב להיות אבא. אבהות (וגם אמהות) לא מתאימה לכולם. בהרבה שנים ראשונות אתה נמחק. ואני לא מדבר על כסף.

אתה מפתח חרדות שלא ידעת שקיימים, אתה דואג ומתעסק בזה כל הזמן, אתה עושה המון דברים שלא מתאימים לך ולא מקובלים עליך.

יש את ברי המזל (לא בציניות) שזה זורם ומקובל אצלם, שהטוב גובר על הרע. ויש את אלה שלא.

ומכיוון שאנחנו חזקים בחכמת הבדיעבד, אם הייתי יודע איך זה להיות אבא - לא הייתי עושה ילדים.

למי שקופץ עכשיו על המקלדת וכותב "מה, היית מוותר על הילדים שלך?"

אז זה לא מה שכתבתי, כמובן שלא הייתי מוותר עליהם. לא הייתי עושה מלכתחילה.

כל זה לא מוריד מ"מ מאיך שאני מנסה להיות, אבא טוב וסבלני. לילדים שלי לא חסר כלום בגלל הדפקה שלי. מבחינתם אני "רגיל".

המעגל הקרוב אליי יודע את דעתי ותתפלאו, אחרי המחסום הראשוני והאוטומטי, כמה אומרים לי "מסכים איתך".

קצת שפיות בשרשור ההזוי הזה, בו כל אחד יודע בדיוק מה טוב לכווווולם (בין אם זה לעשות מלא ילדים, או לא לעשות בכלל. כן להתחתן כי בלי בת זוג איך אפשר לחיות, או לא להכנס לזוגיות כי נשים הן גולדיגריות שיכולות לרושש אותך בכל רגע נתון).

 

קבל :mm_yeah:

 

והעובדה שרוב האנשים לא יודעים להפריד, בדיוק כפי שאתה מתאר (ו"מתנצל" בשביל שאותם אנשים לא יגדירו אותך כאבא רע או וואטאבר), מעידה בעיקר עליהם.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

עריכה: הצעתי לדיסקו כמה פעמים לעשות את ההתערבות הזו מעניינת.

הוא מתעלם כי הוא יודע שאני רציני.

.

 

בוא נחשוב, דוניה רוסה, תפריט פתוח,

אני אומר שתוך חמש שנים נולד לך עוד תינוק/ת.

אתה אומר שלא.

נבדוק ב 23.10.21.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • אחראי פורום
פורסם

פתאום הגדלת ל-5 שנים, הא?

your on.

 

אוריו, תודה.

 

fat - בוא נסגור שכל אחת מהדרכים אמיצה. אבל גם נסכים שעם ילדים זה ה"סטנדרט", אנשים לא ממש שואלים את עצמם

אם הם מתאימים להיות הורים, אם מתאים להם לוגיסטית ונפשית. מי שלא עושה\לא רוצה, הוא זה שמתחבט ומתעסק בזה.

אני בטוח שגם אתה, על אף ההחלטיות שבפוסטים שלך, לא מתייחס לזה בביטול ובקלות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לא בא לי ילדים בזמן הקרוב, גם בכלל הכסף וגם בגלל ההקרבה של הרבה דברים אחרים.

אני יודע שאם לא אביא ילדים, אבל כן אהיה בזוגיות, רמת החיים שלי תהיה גבוהה מאוד ואני ממש אהיה מאושר.

אבל אני גם בטוח ב100% שבגיל 40-50 (אולי אפילו לפני) אני אתחרט על זה מאוד, וזה יהיה סוג של מאוחר מדי.

 

אני יודע שיש לי את ההורים שלי בתור גב, גם כלכלי וגם מבחינת עזרה ולכן מאמין שיהיה ילד לפני גיל 30.

They are trying to ban me...

פורסם

אני רוצה להוסיף לדיון המעניין עוד הערה:

אמא שלי טענה שבילדותה כל האהבות היו חוזרים הביתה עד שעה חמש (גג), ואמהות היו עובדות חצי יום. היא גם מוסיפה שההורים היו עובדים 6 ימים ולא 5 ימים כיום.

אין ספק ששגרה כזו קלה יותר לגידול הילדים.

זו לדעתי אחת הסיבות שגיל ההורות עלתה משמעותית בדור הזה.

ולא(!), אין קשר בין התגשמות עצמית לקריירה לדעתי.

פורסם

כן/לא ילדים, כמו כן/לא זוגיות, זה דבר אינדיבידואלי. אין כאן נכון ושגוי, יש אולי שכיח ונדיר, אבל זה כלל לא רלוונטי..

 

השאלה אינה "האם זה נכון" אלא "האם זה נכון *עבורי*", וכאן צמד השאלות שונה לחלוטין - שכן זוגיות זה רוורסבילי וילדים זה לא.

 

לקבל עצות מפי כל מיני בתולי מקלדת על זוגיות, זה כמו לקבל עצות על חשבון דיפרנציאלי מהחתולה שלי - השיחה אולי משעשעת אבל המשקל של הדברים... לא גבוה.

מי שהתנסה בזוגיות ארוכת טווח וגילה שזה לא בשבילו - וואלה, לג'יט בריבוע. אבל מי שמעיד כאן על חיי זוגיות ושאר ירקות בלי שחווה זוגיות בריאה מעולם, מעבר לדאחקות אין לזה הרבה משקל.

 

אז העצה שלי בענייני זוגיות אליך פות"ש המבולבל, במקום להקשיב לכל מיני דעות לכאן ולשם - תתנסה בעצמך, ותראה...!

 

ובענייני ילדים... כמו שנאמר כאן - עד שמנסים לא יודעים. לנו אין ילדים כרגע, אנחנו מדברים המון על הנושא ובטח שחוששים ממנו (ומהשינוי בחיים שמגיע איתו) - בעיקר בגלל חוסר הרוורסביליות בכל אחת מההחלטות כן/לא להגדיל את המשפחה.

לי באופן אישי נראה שחבל שיותר זוגות לא מבצעים את ההחלטה הזו באופן שכלתני אלא אינסטינקטיבי. אין זה אומר שמי שפועל מאינסטינקט ה"ככה העולם עובד" עושה טעות(!), אלא שזה הימור גדול וחשוב מדי בכדי לפעול בצורה כזו אוטומטית.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
זה כמו לקבל עצות על חשבון דיפרנציאלי מהחתולה שלי

זה שווה מופע בקרקס פלורנטין!

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

חברים, שלא יהיה פה בילבול, אני לא חושב שמישהו מהחברים שמסבירים שילדים זה סבבה מתעקש שהבתולים פה בשירוש הבדיחה הזה ישנו את דעתם ויחליטו שהם צריכים ילד בחיים.

למען האמת הוויכוח בכלל נראה לי קצת הזוי, מצד אחד אנשים שהיו רווקים, במערכת יחסית, נשואים ולבסוף גם עם ילדים ומצד שני חבורה של אנשים שלא חוו חצי מזה אבל מדברים בבטחון כמו גולדה מאיר ביום כיפור ומחופרים בדעתם כמו סורים.

בקיצור, מצב מגוחך בשירוש שהפך להיות מיותר אחרי תגובה וחצי.

לא סתם רוב בעלי הניסיון פרשו באמצע ונשארו רק חבר'ה מתוסכלים על עצים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
חברים, שלא יהיה פה בילבול, אני לא חושב שמישהו מהחברים שמסבירים שילדים זה סבבה מתעקש שהבתולים פה בשירוש הבדיחה הזה ...

...בקיצור, מצב מגוחך בשירוש שהפך להיות מיותר אחרי תגובה וחצי ...

לא סתם אתה כותב 'שירוש' במקום שרשור, זה בגלל שיש לך 2 בנדיטים בבית שרוקנו ממך כל זכר לפעילות מוחית.

 

אל תעשו ילדים חבר'ה, שלא תגמרו כמו אקסודוס: שרופים לגמרי.

 

P:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

המושג "שירוש" נולד אי שם בשלהי שנות ה2000 בפורמים של וואלה ותפוז, לך תתקן הרגלים ישנים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
דברי טעם

נכנסתי להגיב פה בעיקר כדי להביע תמיכה באיתי, רגע לפני שעולים עליו עם הקלשונים. חזק ואמץ. :mm_yeah:

 

לא ברורה לי המיליטנטיות של מחנה הרווקים, הרי אנשים שקיבלו החלטה מודעת ודבקים בה בד"כ לא מרגישים שהם חייבים למישהו הסברים. ההתנהגות שלכם פה לא מעידה על בטחון עצמי בלשון המעטה, ואני מהמר שאצל חלקכם הגדול (למעט שמנמניאק) כל המצע הרהוט הזה יקרוס ברגע שמשהו עם דופק יציע לכם לעלות אליו ל'קפה'.

 

עם ההורים הטריים הסיפור ידוע - ראיתם את האור ועכשיו לא תסתמו את הפה עד שכולם יראו אותו, כמו טבעונאצים. איך אפשר לדעת שעומד מולך זוג צעיר עם ילד? אל תדאג, הם כבר יספרו לך... לא בכדי אותם זוגות צעירים קונים דירה באיזה חור ואז מנסים למשוך את החברים שלהם לשם כדי לא להודות שאולי עשו טעות. הכל סימפטומים של אותה מחלה.

 

הנשואים הוותיקים צועקים 'אין לי חרטות' כ"כ חזק שזה כבר מתחיל להישמע חשוד. מעטים יבינו שהסיבה לכך שילדים מילאו את חייהם זה שאולי לא היה שם הרבה תוכן מלכתחילה, ומעטים אף יותר יסכימו להודות בכך בפרהסיה. ברור שזה לא המצב אצל כולם, אבל מסתובבים בינינו לא מעט למלמים כאלה שמחפשים את עצמם במשך עשרות שנים ונסחפים לזוגיות מכח האינרציה החברתית, עד שנוחת עליהם ילד ופתאום החיים מקבלים כיוון. אז בואו לא נשלה את עצמנו שכל מי שחי בזוגיות עם ילדים עשה זאת מתוך אידאולוגיה ובאופן יזום.

 

carry on

פורסם
כל המצע הרהוט הזה יקרוס ברגע שמשהו עם דופק יציע לכם לעלות אליו ל'קפה'.

carry on

ROFL. :-)

רק כדי לאזן את הקיצונויות בשרשור,

אני מכיר במעגל העבודה/חברים לא מעט אנשים נורמליים יחסית

שאחרי שלב ההתמקצעות או בעיצומו

החליטו באופן הכי מודע בעולם להביא ילדים,

כל אחד בקצב המתאים לו.

אז או שכולם מטומטמים ומתנהלים מתוך אינרציה ורק אני בטעות מכיר במקרה יחידי סגולה שביצעו החלטות שכלתניות מודעות,

או שאותם אנשים קיימים גם במעגלים של חברי הפורום האחרים, רק שלא שמים לב אליהם.

 

באופן אישי, אני/אנחנו בשלב של 3 ילדים קטנים

וזה לפעמים קשה עד עילפון, אבל זאת הייתה החלטה מודעת מראש שאנחנו נאהב את היצורים שיוולדו.

התחביבים הפרטיים חטפו האטה גדולה אבל לא מתו,

ותמיד מוצאים זמן (לפעמים ב-2 בבוקר) או תחבולות המשלבות התחביבים של אבא עם משחק/לימוד של הבנים - win win.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
פתאום הגדלת ל-5 שנים, הא?

your on.

 

החלטתי להגדיל את הסיכוי שלי לארוחה חינם בדוניה ב 25%.

מכיוון ששנינו ניפגש במהלך החמש שנים האלה כמה פעמים בשנה בדוניה, ארוחה חינם שם תהיה שינוי מרענן. :wink:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...