Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הייתי אומר תודה, אבל זה לא משהו שהוא טוב לי, אבל אולי זה טוב לך, אז תודה

 

זה לא עניין של תודה או לא תודה והדברים לא באמת כוונו אליך אלא לרב השגל מקסיזם.

 

לא נסיון שלי רק, נסיון של הרבה אנשים שמכיר אישית...

 

זה פשוט נהיה קל מדי.

 

אל תקצין, זה מראה על זלזול....

גם בתור בסופר אפשר להתחיל שיחה ולגמור בז*יון .

 

עניין של גישה.

 

כל הכבוד, גם אתה וגם חבריך רבי שגל*ים ומרט*יבי תח*תונים פירסט קלאס. שמתי כוכביות במקומות אסטרטגיים כי אני מבין שזה עושה לך את זה.

 

אם זה "נהיה קל מדי" אז כנראה שהדור של היום באמת שונה מהדור של פעם. במיוחד אם אפשר לעבור מהתור בסופר ישר אל המיטה (אפשר לשים את הדברים במקרר קודם או שאין זמן?).

 

שוב, אתה משליך מהניסיון האישי שלך בתור מאהב ל(בנ)טיני, מוסיף אליו עוד רשימה קצרה של אנשים שאתה מכיר אישית (הרבה בתחת שלי. יאללה, תספור) והופך את זה לנורמה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

או שהוא סתם אנס סדרתי, גם יכול להיות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
זה לא עניין של תודה או לא תודה והדברים לא באמת כוונו אליך אלא לרב השגל מקסיזם.

 

 

 

כל הכבוד, גם אתה וגם חבריך רבי שגל*ים ומרט*יבי תח*תונים פירסט קלאס. שמתי כוכביות במקומות אסטרטגיים כי אני מבין שזה עושה לך את זה.

 

אם זה "נהיה קל מדי" אז כנראה שהדור של היום באמת שונה מהדור של פעם. במיוחד אם אפשר לעבור מהתור בסופר ישר אל המיטה (אפשר לשים את הדברים במקרר קודם או שאין זמן?).

 

שוב, אתה משליך מהניסיון האישי שלך בתור מאהב ל(בנ)טיני, מוסיף אליו עוד רשימה קצרה של אנשים שאתה מכיר אישית (הרבה בתחת שלי. יאללה, תספור) והופך את זה לנורמה.

 

מי אמר שאני רב שגל? זה שאתה לא מסוגל להשיג לא אומר שכולם לא יכולים להשיג .

 

שים לב שאתה שוב הולך לכווון של הקצנה, זה מראה מעט על זלזול... לא אמרתי רב שגל.

רק אמרתי שלא קשה לזרום עם בחורה בצורה קלילה לאחלה ערב . וכן גם זיון יצא לשניכם מזה בכיף .

 

הגישה שלך קצת מתנשאת בתור אחד שלא מכיר אותי, יודע מה?

אפילו בבסיס לא היה קשה מדי ... בבסיסים של צה'ל תאר לעצמך.

 

ברצינות אתה רוצה להגיד לי שאתה לא יכול לנהל שיחה עם בחורה בסופר , לקחת טלפון להתקשר בסופשבוע ולצאת איתה לבילוי?

 

 

וההסתברות מכפילה את עצמה במועדון, פאב, ושאר מקומות רווי אלכוהול ומוזיקה.

 

אני מדבר אתך על כמה שנים אחורה כי אני אוטוטו מתחתן, אבל מאמין שהבנות לא נהיו חסודות יותר ב4 שנים האחרונות .

 

לא צריך להיות רב שגל כדי לדעת לדבר עם בחורה, ובטח לא כדי שיצא מזה סטוץ' או יזיזות או לא יודע מה .

 

ברור שאגיד מנסיון שלי, למה צריך להסתמך על נסיון של מישהו אחר?

 

אתה נותן פה לשמנמניאק חיזוק טוב ללמה לא לנסות עם בחורה, מה זה חקר חלל?

 

יודע מה, אני אתך... נו שיהיה .

קשה למצוא סטוץ' , קשה למצוא זוגיות, אין בחורות נורמאליות, קשה קשה....

עריכה אחרונה על ידי Max.M
פורסם
הרבה בתחת שלי.

 

bb05e36bb31102709074e0803287e98a.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

לא קל למצוא סקס ולא קל למצוא זוגיות. לא קשה, אבל גם לא קל. מקס, חלק ניכר מהבחורות בארץ, גם הכוסיות וגם הכונפות, ברגע שאתה ניגש אליהן בתור אחד שלא מכיר אותן דרך חברים או משהו, זה קשה. לרוב זה דחייה אוטומטית. בוא נאמר שבחורות שיגיבו בחיוב אם תיגש בצורה שתראה כסף, אוטו וכו' אז לבחורה כזאת בכלל אין מה להתקרב. כן, זה לא קשה ברגע שהבחורה מסירה מגננות. לגרום לבחורה להסיר מגננות יש מספר דרכים. בכל אופן, קל זה לא. בחורות מסירות מגננות די בקלות אם אתה חתיך (הן משחקות אותה כאילו הן לא מעוניינות, אבל זה שקוף), או אם יש לך דרך כל שהיא להסיר לה אותן במהירות. לא מדבר על החשות עצמן בצורה מוגזמת, ה"נסיכות" שעושות פן פעמיים ביום עם ציפורניים של מכשפה שחושבות שהן "כוסיות עולם" ומחפשות "נסיך". בכל מקרה, לגשת לבחורה וסתם להתחיל לדבר כי היא נראית לך נחמדה, וליהנות אחד עם השנייה ובאמת לפתח את זה משם - זה גובל בבלתי אפשרי בארץ, לעומת למשל באסטוניה או בהרבה מקומות בחו"ל. את זה לדעתי דווקא פותר טינדר.

 

לכל אלו שתומכים בחיי בדידות ושלא חוו זאת, אני מציע לחוות קודם כל ואז לפסול. בלי שחווית אתה לא יכול לדעת. אמרתי, זוגיות זה קשה, זוגיות לפעמים זה חרא, זוגיות זה מעצבן. אבל זוגיות זה גם טוב, ברגע שאתה מוצא את האדם שמתאים לך. לכן חשוב מאוד לא לקפוץ קדימה זריז ולא למהר להתחתן, אלא להכיר את האדם שאתה מולו.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
פורסם

אני פשוט לא נעול על למצוא משהו כשאני ניגש לבחורה... אלא לנעל שיחה בקטנה- אם זה זורם זורם, אם לא? לא נורא.

 

במקרה הכי גרוע? בשלב שהיא מתחילה להתנפח מסתובב והולך .

כבוד זה דו כיווני.

 

יש לי חבר שבגישה בדיוק כמו של שמנמניאק, ראיתי אותו פעם ניגש לבחורה והוא פשוט לא מחייך.

מאז שהוא מחייך ולא ניגש עם פרצוף תחת כאילו זה משימה באמזונס הכל הולך לו יותר בקלות.

פורסם

זה ברור, מסכים איתך. אבל נניח ואתה לבד, אתה רואה בחורה נחמדה בבר, בסופר, בקניון, ברחוב, בכל מקום שהוא - אתה רוצה לגשת לשוחח, לנהל שיחה נעימה ולראות אם יש כימייה שאפשר לעבוד איתה. רוב הבחורות בארץ לא נותנות לזה לקרות. רוב הבחורות מרגישות "למה שתיגש אליי יא חתיכת creep". וכאלה. כי לרוב הבחורות יש מגננה מסוימת, מעין חומה שהן מסתתרות מאחוריה. החומה ניתנת להסרה בכל מיני דרכים כמו שציינתי, ואז כן אפשר לנהל שיחה ואף יותר מזה, בקלות יתרה. הבעיה בשביל רוב האנשים היא להוריד את המגננה הזאת.

פורסם (נערך)

אני די בטוח שאלה לא משיגים כלום פשוט באים לכבוש איזה מטרה או משימה .

 

אני אמור אוטוטו להתחתן, אבל אני שומע ממכרים רווקים שהמצב בכלל לא רע מבחינת סטוצים .

 

וכולם חבר'ה ממוצעים עד כמה שאני יכול להבדיל.

 

אתן לך דוגמא לשיחה בסופר? הקופאית חופרת לי בלי סוף על מבצעים, מאחוריי בתור 2 אחיות בנות 18-20 לדעתי . חיילות.

 

מסתכל עליהן ומתחיל להציע להן את המבצעים שהקופאית מציעה לי....

ברגע שהם צחקו נשבר הקרח .

גם הקופאית חייכה ;)

עריכה אחרונה על ידי Max.M
פורסם

זה כמו עם חלפים סיניים לרכב.

 

קל מאוד למצוא וזה אפילו מאוד זול, אבל זה יהיה ממש לא איכותי.

 

ככה גם עם סטוצים.

אם אתה רוצה סטוץ ולא אכפת לך שהיא תהיה מכוערת עם שערות על השיניים, יהיה לך מאוד קל להשיג סטוץ.

אם אתה רוצה מישהי שלא תדביק אותך במנדבושקעס ותברח עם הארנק שלך, זה יצריך יותר מאמץ.

פורסם

זה שהן צחקו לא אומר שאתה יכול להזרים אותן למיטה. ואני אגב, גם לא מדבר על בחורים בני 25 ומעלה שמפלרטטים עם בנות 18-20, שזה בכלל משחק ילדים, ברור, אבל זה קצת "לא הוגן" וגם לדעתי מגעיל. להשכיב ילדה בת 20 כשאתה בן 25 זה לא בעיה. אני אישית תמיד נגעלתי מכזה דבר, לעולם לא יצאתי עם מישהי שהיא צעירה ממני ביותר משנה.

 

בכל אופן, אני שוב, לא אמרתי שקשה, גם עם בנות גילך וגם עם מבוגרות ממך, ברגע שהוסרו המגננות. יש כאלו שלהצחיק אותן יעזור, יש כאלו שסתם להיראות טוב, יש כאלו שזה יוסר רק אם תכיר אותן דרך חברים וכו' וכו'.

 

יוסי, אפשר להשיג סטוץ גם עם יחסית איכותית. אל תשכח שבנות עושות "טעויות". אפשר לגרום לעשות את ה"טעות" הזאת. (טעות במובן של זה שהיא שכבה עם גבר סתם, ללא מערכת יחסים, מבלי שהיא בעצם ש*מוטה שמחפשת ז*ן). השאלה היא למה לעשות את זה כטעות, ולא כמשהו מעבר לזה?

 

בכל אופן, לא סיבה לפסול זוגיות או לצאת לדייטים בגלל חוסר יכולת להסיר את המגננה הזאת. לכל סיר יש מכסה, וראיתי גם מכוערים שמשיגים בחורות שנראות טוב, ולהיפך.

פורסם

לא אמרתי להשכיב אותן, אגב בגיל 25 לצאת עם בחורה בת 20 נניח זה לגיטימי .

אני אישית לא במצב של להתחיל עם נשים כרגע... נטו בשביל המצב רוח זה היה .

 

מה אף אחד אף פעם לא חזר פה עם בחורה ממועדון לבית? לצימר? לרכב?

פורסם

כולנו עברנו סטוצים בחיינו, אבל מכאן ועד לומר שזה ״קל״ המרחק גדול מאוד. לפחות לרוב האוכלוסיה זה לא המצב.

 

וזה בטח לא עוזר כשאתה כותב את זה למישהו שברור שזו נקודה רגישה אצלו. תחשוב שאתה היית כותב שאתה רוצה ללמוד רפואה אבל לא מצליח להוציא ציון מספיק גבוה בפסיכומטרי, ואני הייתי מגיב בשרשרת הודעות שבה אני מתעקש שזה ממש קל ושכל מי שאני מכיר קיבל 780.


×
×
  • תוכן חדש...