Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יופי, רק זה חסר לי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנק' המבט שלי, העולם עובד הפוך:

משום מה רובנו (me included) יוצאים מנק' הנחה שנביא צאצאים לעולם, וזאת למרות שברמה הרציונלית-נטו אני כמעט לא מצליח למצוא לזה צידוקים. זו החלטה רגשית כמעט ב100%, וכזו לא הפיכה, שמגיע עם השלכות הרות גורל על חיינו במובן הכי ליטרלי של המילה -

ועדיין רוב האנשים 'קופצים למים' בלי לחשוב על זה פעמיים.

 

קצת כמו ברית מילה אצל חילונים לא-מסורתיים, אגב.

 

אני נוהג לומר שילדים זה כמו סמים קשים, תשאל כל קראק-הד בהיי והוא יספר לך שזה הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים, אבל כשאתה מתבונן על זה מהצד אתה לא מבין איך לעזאזל הוא עושה את זה לעצמו... D:

 

ועם כל זה, אני נוטה להאמין שגם בתא המשפחתי שלנו יצטרף עולל שואב זמן ותחביבים בעתיד הלא רחוק. שכן כמו שאשתי אומרת: "נכון שזה מפחיד רצח, אבל מה - אתה רוצה להשתתף בניסוי*? הרי זה לא פחות מפחיד" (*ניסוי=אל-הורות)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
יש לי מושג מה אני עשיתי , לא מה אני אומר...

 

נו, יפה, אז אתה לוקח את הניסיון האישי שלך בתור רב-שגל בינלאומי, ומשליך אותו על כמעט כל שאר האוכלוסיה. באמת, מדגם מייצג ביותר...

 

וגם אין לך מושג עם מי אתה מדבר, אז בוא נשאיר את זה ככה.

 

לא הבנת. אמרתי למקסיזם שאין לו מושג על מה הוא מדבר כשהוא אומר ש"נורא קל להשיג זיון/יזיזה/בת זוג קלילה". כמו שאמרו למעלה - רק חיזקתי את מה שאתה טוען.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הייתי אומר תודה, אבל זה לא משהו שהוא טוב לי, אבל אולי זה טוב לך, אז תודה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא נסיון שלי רק, נסיון של הרבה אנשים שמכיר אישית...

 

זה פשוט נהיה קל מדי.

 

אל תקצין, זה מראה על זלזול....

גם בתור בסופר אפשר להתחיל שיחה ולגמור בז*יון .

 

עניין של גישה.

פורסם

בחייאת, תסביר לנו מה התפקיד של * כשאתה רושם בז*יון

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
הייתי אומר תודה, אבל זה לא משהו שהוא טוב לי, אבל אולי זה טוב לך, אז תודה

 

יד סגורה לא יודעת לתת ולא יודעת לקבל.

אני מאחל לך כוחות לקחת עצמך בידיים, כי נשמע שאתה צריך "חיזוק" או אירוע מוכנן דוגמאת "המפך" של אורנה דץ של פעם. אם תשב בבית ותחכה לקוקוס שיפול, אז זה לא יקרה, אבל כן ממליץ לך כמו ידידי לפורום לעשות משהו עם עצמך, תנסה ואל תשלול. חבל...

 

 

 

והבעיה עם מרבית האנשים פה בפורום שלא "אוהבים" ילדים, לדעתי זה השלב של השנים הראשונות, אף אחד לא אוהב לגדל עץ שלא נותן פירות ואם בכלל ורק דורש תשומת לב. הרי אם היה אפשר "להזמין מסין" מקטלוג בגיל 12 שרק צריך לשחק איתם כדורגל, זה היה חוסך הרבה לאנשים פה כנראה.

 

שיהיה בהצלחה לכולם בבחירות שלהם

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
למה אתם קושרים יחד אבל את הרצון להביא ילדים ואת הרצון לזוגיות? שני דברים שונים לחלוטין.

יש המון זוגות (בארץ לא הרבה, בחול כמות יפה) שהחליטו במודע לא להביא ילדים - והם חיים בזוגיות שנים רבות - בלי ילדים.

 

וגם להיפך. קרובת משפחה שלי, לאחר שסיימה זוגיות ארוכה שעשתה לה רק רע, החליטה שהיא מוותרת על הקונספט של זוגיות והביאה ילד בעזרת הפרית מבחנה. מכר שלי, לאחר שהחליט בגיל ~40 שזוגיות זה לא בשבילו, החליט להביא ילד עם ידידה שלו שהגיעה לאותה החלטה (במשמורת משותפת - חצי מהזמן אצל כל הורה).

 

שניהם (הקרובה והמכר) מאושרים מאוד ומרוצים מההחלטה.

 

ההבדל בינם לבין פות״ש הוא ששניהם התנסו בזוגיות לפני שהחליטו שעדיף להם לחיות לבד.

פורסם

אבל הם עניים:-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ההבדל בינם לבין פות״ש הוא ששניהם התנסו בזוגיות לפני שהחליטו שעדיף להם לחיות לבד.

 

אני חושב שכוונת פות"ש הייתה "קודם תבנה את עצמך כאדם בוגר ועצמאי, וכשהזוגיות תבוא - סבבה, לא תבוא - גם סבבה".

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
Being a childfree American adult was considered unusual in the 1950s.[9][10] However, the proportion of childless adults in the population has increased significantly since then. In 2003, a U.S. Census study found that a record 19% of U.S. women age 40–44 did not have children (compared with 10% in 1976).

19%, והנתון מדבר על נשים שבמודע לא רצו ילדים. כמה זה בארץ לדעתכם? אני מניח שהרבה הרבה פחות - כי בארץ כשמישהי אומרת שהיא לא רוצה ילדים - מסתכלים עליה כאילו היא משוגעת, או שמגלגלים עיניים או שמדברים אליה בהתנשאות של "את לא יודעת על מה את מדברת".

פורסם

לא צריך ללכת רחוק - גם בשירשור הזה, מישהו שמצהיר שהוא לא אוהב ולא רוצה ילדים, נתקל בתגובות מסוג "אתה לא יודע מה אתה מפסיד", ו"אין כמו ריח של חיטול על הבוקר", וזה בפורום עם רוב גברי.

 

אצל נשים אני מניח שזה פי כמה יותר גרוע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...