Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
רק מלקרוא את השורה הזו, זה כבר עשה לי ממש רע... חתיכת לופ מפחיד.

לא לופ ולא נעליים.

יש סיפורים לכל הכיוונים. גם טובים וגם רעים. לא הכל שחור ולבן.

 

אלה שחיים מתרומות וקצבאות ועסוקים בלהשריץ, חיים בעוני מחפיר, בדירת 3 חדרים עם 9 ילדים (ברוך השם עשירי בדרך), ללא יכולת לספק לעצמם דברים שבעולם המערבי מובנים מאליו (כמו לשמור על טמפרטורה נוחה בבית, בגדים נקיים ויחסית חדשים, ולאכול בשר לפחות פעם ביומיים)

זה תלוי מאוד מאוד לאיזו חסידות אתה שייך.

האמן לי שגם אלו שחיים בעוני מחפיר, כהגדרתך, מסתדרים טוב מאוד.

 

 

במילים אחרות חיים על המינימום האפשרי, לא רואים עולם, לא נחשפים לתרבות, לא נחשפים לטכנולוגיה ורעיונות, אוכלים את האוכל הכי זול שיש מלא בסוכר וחומרים משמרים, לובשים סמרטוטים לפי מיטב האופנה הפולנית במאה ה-18, חיים בצפיפות איומה 7-9 נפשות בדירה סטנדרטית ואפילו לא מסוגלים לכלכל את עצמם. וילדים שלהם יחייו בדיוק באותה רמה בלי שום סיכוי לצאת מהגטו. אבל אתה צודק הם חיים פשוט מצויין. יאללה פרו ורבו ומלאו את הארץ.

 

אני אחסוך את המילים על מנת שלא לפגוע, אך בעדינות אומר כי אין לך שום מושג בהתנהלות החיים של החרדים.

 

כנראה שדיון ענייני לא יהיה כאן.

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
פורסם
אהבתי את הדרישה לאכול בשר לפחות כל יומיים, כדי להיחשב כאדם "נורמאלי"

 

זה הסטנדרט היום (אלא אם אתה צמחוני/טבעוני, אז הבאת את זה על עצמך).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
עושר כלכלי מעלה את הסיכוי לאושר כללי.

 

.

 

ממליץ ללכת לחנות DIY לרכוש סולם ולרדת מהעץ שטיפסת עליו.

 

וישא"ק

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מחקרים בנושא אומרים שעושר לא מעלה את האושר, אבל עוני מחפיר(משהו שלא חסר בחברה החרדית) דווקא כן פוגע באושר.

 

מצד שני, להיות דתי גם מעלה את האושר, ככה שיש פה סוג של טרייד אוף

פורסם (נערך)

האמן לי שגם אלו שחיים בעוני מחפיר, כהגדרתך, מסתדרים טוב מאוד.

אני אחסוך את המילים על מנת שלא לפגוע, אך בעדינות אומר כי אין לך שום מושג בהתנהלות החיים של החרדים.

 

כנראה שדיון ענייני לא יהיה כאן.

 

למיטב ידעתי חרדים לא מחזיקים בבית replicator שמשפכל בשר איכותי, ירקות טריים, בגדים מכותנה ומוצרי צריכה. יופי שהם מסתדרים (לא מעט בזכות תרומות וקצבאות שנתפרו במיוחד עבור הציבור החרדי), אבל מה לעשות לא מדובר ברמת חיים מערבית.

 

קיים רף הכנסה מינימלי לאדם. מעל אותו רף לתוספת הכנסה אין כמעט השפעה על רמת האושר, אבל מתחת לרף בהחלט יש. אדם שמרוויח משכורת נמוכה וצריך כל יום לחשוב כיצד הוא מאכיל שישה ילדים, לא יהיה מאושר.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בקיצור סטיגמות סטיגמות סטיגמות.

אכן.

צ'מגיא, לאורך השרשור הזה אתה באופן עקבי בעיקר מנתח למה לכולם חרא בסתר. לחרדים בגלל העוני, לחילוניים בגלל העוני הפוטנציאלי, שמונע מ70% נוספים להתגרש, ובת הזוג שמוצצת מהם כסף או תעשה את זה אם ירצו להתגרש ועוד.

 

לא ענית על אף אחת מהשאלות ששאלתי אותך, אבל אני מנחש שלא יזיק לך להכיר אנשים אמיתיים, שאתה תסמוך עליהם שהם לא משקרים לך בשביל ה-"פוצי מוצי בפייסבוק", או מתוך פחד שהאשה מוצצת הכסף שלהם לא תשמע, כדי שאולי תגלה שלא כולם סובלים בחיי משפחה, והעריריים הם לרוב, מה לעשות, לא מדד אבסולוטי לאושר אנושי. לא הצעירים, ובטח לא המבוגרים יותר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

^^^

 

תקרא את ההודעות שלך כאן לאט לאט.

 

פרשתי בשיא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כנראה שדיון ענייני לא יהיה כאן.

 

אין כאן דיון ענייני מאז שהבחור הכימי התחיל עם הסיסמאות אה-לה דונלד טראמפ.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רובכם כנראה מכירים אותי בתור raiden האגדי שפתח את השירשור הכי מוצלח בתולדות הפורום על זוגיות.

לא רוצה לגנוב את ההצגה, והאמת שגם לא קראתי את רוב הדיון, אבל Benor, לפעמים אני נוסע ברכב וחושב לעצמי "איזה כיף זה להיות רווק, אני יכול לשתות בירה בבית בתחתונים בזמן שאני משחק איזה משחק מחשב ואף אחד (או אחת) לא יציקו לי".

ואני חושב שהגישה שתיארת היא נכונה. תשקיע בעצמך, תעשה מה שאתה אוהב, תרדוף אחרי החלומות שלך ואז כנראה בנות ירדפו אחריך (כנראה - כי אני עדיין לא שם).

בהצלחה!

אפשר לעשות את זה גם בזוגיות ואפילו לא בבית שלך.

 

Bazinga

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אשתי אפילו לא מפריעה לי לקשקש בפורום.

 

אני יכול להעיד רק על מה שהכרתי מקרוב - ההורים שלי, עם זוגיות של למעלה מ-61 שנה (שנקטעה כאשר אבי נפטר), ועצמי, כבר למעלה מ-27 שנים.

 

אז ממה שאני רואה - לאתמיד קל, יש ויכוחים, אפילו מריבות. אבל, מצד שני, יש גם תמיכה ועזרה. בקו התחתון לא מחליף את הזוגיות בבדידות. אבל, זה אני. יש לי רושם שיש בשרשור זה כמה אנשים שמתיחסים לזוגיות, אבל, בעצם, מעידים על דברים יותר עמוקים באישיותם. לפחות חלקם הצהירו על כך בפורום, גם אם בשרשורים אחרים.

 

בנאור, אני מבין לחלוטין את הקשיים שלך בשלב הדייטים. די מעצבן לפגוש בחורה אחת, או שתיים, או מאתיים, טולהתאכעזב מדייט שנגמר לפני שגמרת לשתות את כוס הקפה. אבל צריך רק הצלחה אחת כדי שכל העסק יהיה שווה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אשתי אפילו לא מפריעה לי לקשקש בפורום.

 

אני יכול להעיד רק על מה שהכרתי מקרוב - ההורים שלי, עם זוגיות של למעלה מ-61 שנה (שנקטעה כאשר אבי נפטר), ועצמי, כבר למעלה מ-27 שנים.

 

אז ממה שאני רואה - לאתמיד קל, יש ויכוחים, אפילו מריבות. אבל, מצד שני, יש גם תמיכה ועזרה. בקו התחתון לא מחליף את הזוגיות בבדידות. אבל, זה אני. יש לי רושם שיש בשרשור זה כמה אנשים שמתיחסים לזוגיות, אבל, בעצם, מעידים על דברים יותר עמוקים באישיותם. לפחות חלקם הצהירו על כך בפורום, גם אם בשרשורים אחרים.

 

בנאור, אני מבין לחלוטין את הקשיים שלך בשלב הדייטים. די מעצבן לפגוש בחורה אחת, או שתיים, או מאתיים, טולהתאכעזב מדייט שנגמר לפני שגמרת לשתות את כוס הקפה. אבל צריך רק הצלחה אחת כדי שכל העסק יהיה שווה.

מחזק.

 

אם אעשה השווה גסה בין עולם המוטוריקה לבין זוגיות:

אפשר להסתדר בישראל בתחבורה ציבורית, אבל יותר כיף לנהוג ברכב משלך. כן לפעמים האוטו דורש תשומת לב, אבל התמורה היא עצומה.

פורסם (נערך)

כמו שאמרתי קודם,

 

כן, אם לא היה לך אוטו, איך היית מספיק להגיע גם למוסך, גם לפנצ'ריה וגם לטסט?

 

אם הייתה לי אפשרות לקחת ליסינג במחיר נורמלי, הייתי בשמחה מוותר על החלום בלהות הזה של רכישה ואחזקה של רכב בישראל.

 

ד"א, יכול להיות שבתי בושת חוקיים ומסודרים היו פתרון הולם עבור אנשים שלא הולך להם עם דייטינג וכו'.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...