Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי זה יותר נראה כמו מהלך שמוזיל להם עלויות כי ברגע שלא צריך להחליף שמן, הרכב נחשב פחות מזהם מה שכנראה נותן להם הטבות כאלו ואחרות [זיהום בכלי רכב לא נקבע רק על פי כמות הגזים שהוא מוציא]

 

אם היה איזה שמן קסם שיכול להחזיק לכל החיים, היית רואה אותו בכל מכונה.

 

שוב - למה שמן גיר מחזיק כל החיים ושמן מנוע רק שנה? זה פשוט לא נשמע הגיוני.

 

אפילו נוזל ברקס אתה מחליף כל שנתיים על פי הנחיות יצרן ובינינו, ראיתי רכבים שלא החליפו אף פעם נוזל ברקס והאוטו בולם בלי בעיה.

 

כנראה שיצרן לא מוכן לקחת אחריות במקרה שהאוטו שלך לא בלם כשהיית צריך, אבל אם הגיר שלך ילך לאחר תום האחריות, אתה לא תוכל לבוא בתלונות ליצרן.

פורסם

ההשוואה בין שמן מנוע וגיר היא לא רלוונטית מכיוון שהמטרות ותנאי העבודה והייעוד של השמנים האלה היא שונה מאוד. עם זאת, כל מכלול שיש בו שמן יצטרך החלפה במועד כזה או אחר. בגולף שלי לייף טיים נחשב ל 168 אלף ק"מ לפי ספר הטיפולים של היינס. למשל בדגמים של גולף 4 ששווקו לארה"ב מסנן הדלק למרות שהיה קונבנצינלי inline ולא בתוך טנק הדלק, היה נחשב כלייף טיים וזה הוגדר כ עד כשל או בעיות במערכת הזרקת הדלק הקשורות בסתימת המסנן דלק. לרוב בפועל המוסכים שם החליפו כל 60 אלף מייל רק כי זה היה נסתם ועושה מלא בעיות. אז אני בגישה של למה לחכות לבעיות ולא להקדים תרופה למכה?

הזול עולה ביוקר

פורסם

כניראה שזה דיון שרק יעמיק עם הזמן ולא יגיע לעמק השווה. מה שיכול להוכיח מה נכון ומה לא נכון לעשות אלה רק עובדות בשטח כלומר כמה באמת הגירים האלה שהיצרן מגדיר לא לגעת בהם מחזיקים? אני בטוח שיש פה לא מעט אנשים שנוסעים על גירים שכאלה..שייתנו קצת מיספרים.

פורסם

רגע... אני יודע שזה לא הכי קשור אבל ניקח דוגמה. היצרן מכתיב הוראות איך לבצע טיימינג, נכון? סימונים וכו'.

 

הוא יודע שחייב לעשות את זה ככה אחרת יקרה אסון למנוע.

 

אז למה שאני לא אאמין לו גם על המלצה לא להחליף לעולם שמן גיר?

 

אצלי בטויוטה בספר רכב אכן צריך להחליף כל 60 אלף ק"מ, כנראה היצרן יודע שבהחלפות כאלו קבועות הגיר יעבור מאות אלפי ק"מ בכיף, אבל עם שמירה עליו כל כמה אלפי ק"מ.

פורסם

הסבירו למעלה על הטבות ייצור וזיהום אוויר .

 

אצלי במשפחה רכבים עם גיר אוטומאט עברו כולם מעל 400 ללא שיפוץ .

 

גם בב.מ.וו שמוגדרת LT - החלפתי ב150 , ומרענן כל 30 ופילטר כל 60 .

 

בקאוואליר הקודמת כל 60 הגיר החזיק 500! והעביר חלק כמו חמאה .

 

בקאוואליר הנוכחית כל שנה פילטר+ שמן גיר .

רכב בן 13 עם 215 אלף שמעביר כמו שעון.

 

28 דולר בשנה לפילטר+ אטם + 120 שקל לשמן גיר לא יהרגו אותי אבל בטוח ישמרו על הגיר .

 

בב.מ.וו השמן ירד אדום אדום, אבל השמן לא השחקן היחידי... גם הפילטר חשוב .

פורסם

אתה עובד בחנות חלפים לא? מה הבעיה בלבדוק ברשת אחי?

יש לך את אמזון, איביי, ושאר יצירות אינטרנטיות .

 

מה הטעם בהחליף שמן בן 17 שנה ולהשאיר פילטר בן 17?

פורסם

שפחדתי לגעת בפילטר כי זו עבודה, צריך לפרק קרטר, צריך לפרק אטם, לאטום שוב ועוד כל מיני דברים שכנראה מעולם לא הוחלפו שם פרט לשמן ואני עם נסיונות מיותרים סיימתי:-D.

 

ויש טעם, לא נראה לי שהיצרן ממליץ להחליף גם פילטר כשהוא ממליץ להחליף רק שמן אז לא נורא, לא שברתי את מילתו של היצרן:oops:.

פורסם

שום דבר.

אולי טיפה הילוכים מסויימים עוברים מעט חלק יותר אבל זה לא רציני, אבל כשמסתכלים על תא המנוע ובנאדם מזיז הילוכים מR-D-P רואים איך כל המנוע והאיזור שלו קופצים אחורה וקדימה ויש רעש מלמטה - תושבת.

אסף הזיז ואני ראיתי , הזוי האמת.

 

התושבות הרסו לי את הרכב ואני כנראה מתכוון להזמין מקוריות עוד פעם ולבצע עבודה חוזרת כולל להוציא את הצירייה שמתחברת לגיר ולהרכיבה בחזרה!

 

הבעיה , שצריך לפרק גשר ואז זה פוגע גם בפרונט ואין לי כח לזה. איזה תכנון , לא מתאים לטויוטה...

פורסם
הסבירו למעלה על הטבות ייצור וזיהום אוויר .

 

אצלי במשפחה רכבים עם גיר אוטומאט עברו כולם מעל 400 ללא שיפוץ .

 

גם בב.מ.וו שמוגדרת LT - החלפתי ב150 , ומרענן כל 30 ופילטר כל 60 .

 

בקאוואליר הקודמת כל 60 הגיר החזיק 500! והעביר חלק כמו חמאה .

 

בקאוואליר הנוכחית כל שנה פילטר+ שמן גיר .

רכב בן 13 עם 215 אלף שמעביר כמו שעון.

 

28 דולר בשנה לפילטר+ אטם + 120 שקל לשמן גיר לא יהרגו אותי אבל בטוח ישמרו על הגיר .

 

בב.מ.וו השמן ירד אדום אדום, אבל השמן לא השחקן היחידי... גם הפילטר חשוב .

 

 

ולראיה מחזקת אמנם ברכב אחר - אבל אותו עיקרון:

http://etereman.com/blog/vw-transmission/how-to-properly-maintain-the-volkswagen-01m-transmission

הזול עולה ביוקר

פורסם
שום דבר.

אולי טיפה הילוכים מסויימים עוברים מעט חלק יותר אבל זה לא רציני, אבל כשמסתכלים על תא המנוע ובנאדם מזיז הילוכים מR-D-P רואים איך כל המנוע והאיזור שלו קופצים אחורה וקדימה ויש רעש מלמטה - תושבת.

אסף הזיז ואני ראיתי , הזוי האמת.

 

התושבות הרסו לי את הרכב ואני כנראה מתכוון להזמין מקוריות עוד פעם ולבצע עבודה חוזרת כולל להוציא את הצירייה שמתחברת לגיר ולהרכיבה בחזרה!

 

הבעיה , שצריך לפרק גשר ואז זה פוגע גם בפרונט ואין לי כח לזה. איזה תכנון , לא מתאים לטויוטה...

 

אתה עדיין על אותם תושבות שהתקנו?

פורסם (נערך)

לא זוכר, נראה לי שלא, אבל יכול להיות שכן.

 

כדי לתקן את הבעיה צריך לקנות חדשות ולהתקין שוב ואז לראות מה קורה אחרי זה.

לא עניין מורכב במיוחד עם ליפט אבל אין לי כח להתעסק בזה כרגע וכסף לא בא בחינם.

 

האמת שהתושבות המקוריות די זולות, משהו כמו 600-700 לשתיהן ביחד בהנחה שדברים לא השתנו מלפני שנה וחצי באיזור שלנו.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
×
×
  • תוכן חדש...