Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כתבה בערוץ 10 על עלויות אחזקת הרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שלישי הבא בערוץ 10 בתוכנית 'עושות חשבון' תהיה כתבה על עלויות אחזקת הרכב ההזויות במדינה, ממליץ לצפות. זה ידוע לכולם, מה שלא ברור זה למה לא מתאגדים ועושים עם זה משהו.

 

המדינה מרוויחה עלינו מליונים על כל רכב שנמצא על הכביש: דלק, עלויות רישוי, טיפולים, מחירי הרכב, ביטוחים, כולם בכמה וכמה אחוזים גבוהים יותר ממדינות אירופה, שלא נדבר על ארה"ב.

 

רק לאחרונה שילמתי עלות רישוי של 1200 ש"ח על רכב מיני, לא הגיוני, על מה ולמה?! אבל חייבים. על מחירי קוטג' ב-5 שקלים עשו מחאה, על אלפי שקלים שמשלם כל מחזיק רכב שיכולים להיות הרבה יותר זולים אף אחד לא אומר כלום. צריכים להקים גוף, קבוצה, עמוד פייסבוק אפילו, ולהתחיל לצבור כח, רק משם יכולים להביא איזשהוא שינוי. הרי אף אחד לא רוצה לשלם כאלו סכומים. נכון רכב זו מותרות, אבל זה לא אומר שצריכים להציא לנו את הנשמה אם מחזיקים אחד.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רכב במדינה שהתחבורה הציבורית עובדת כמו מדינת עולם שלישית זה ממש לא מותרות.

המדינה עושקת בכל מקום שהיא יכולה..

פורסם
מה שלא ברור זה למה לא מתאגדים ועושים עם זה משהו.

 

תשאל את עצמך, למה אתה לא מתאגד ועושה עם זה משהו.

 

נכון רכב זו מותרות, אבל זה לא אומר שצריכים להציא לנו את הנשמה אם מחזיקים אחד.

 

האם רכב זה מותרות... לא יודע, בטח לא לכולם. יש מקומות שתחבורה ציבורית היא לא אופציה. הייתי אומר שרכב זה לא הכרח קיומי, אבל זה לא מותרות. תלוי בנסיבות חייך, הרכב המשפחה, היכן אתה גר וכו'.

 

אבל נצא מנקודת ההנחה שהמיסוי על רכב באמת מוגזם. אבל אם המדינה לא תגבה את המס הזה מבעלי רכבים, היא תצטרך לקבל אותו ממקור אחר. כשאתה רוצה לקצץ בהכנסות בתקציב במקום אחד, אתה צריך להשלים אותו ממקום אחר.

איפה אתה מציע להעלות מיסים במקום?

 

אני רוצה להעלות עוד נקודה אחת והיא שעלות החלפים הגבוהה מדרבנת את שוק גניבות הרכב ודוחפת את מחירי הביטוח למעלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אבל נצא מנקודת ההנחה שהמיסוי על רכב באמת מוגזם. אבל אם המדינה לא תגבה את המס הזה מבעלי רכבים, היא תצטרך לקבל אותו ממקור אחר. כשאתה רוצה לקצץ בהכנסות בתקציב במקום אחד, אתה צריך להשלים אותו ממקום אחר.

איפה אתה מציע להעלות מיסים במקום?

 

מה פתאום להעלות מיסים? המדינה תמצא מקורות מימון אחרים מאיזשהו "שפע" מסתורי בבעלותה שכרגע ניתן לפוליטיקאים וטייקונים. ככה זה עובד, לא?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

היא תעשה לגליזציה, זה בטוח יפתור את כל הבעיות, לא?

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

למדינה יש מספיק כסף ומספיק מקורות הכנסה, היא זורקת אותו למקומות שלא צריך ולאנשים שלא מגיע להם (AKA אוכלי חינם) שלא יגידו לנו הבטחון כאן דורש הרבה זה התרוץ של המדינה לכל דבר כאן, קיבלו מיליארדים מארה"ב זה מספיק להם, המדינה זורקת כספים לכל עבר ומכסה עליהם עם מיסים שערוריתיים שאנחנו משלמים אותם בלית ברירה.

פורסם

אם יפסיקו לקצץ את המסים לחברות הגדולות, ויפסיקו לעשות "תספורות" לאלה שחייבים מליונים, יהיה אפשר להוריד מהמיסים.

 

Sent from my X9076 using Tapatalk

פורסם

אם יפסיקו לקצץ במיסים לחברות הגדולות הן יצאו מישראל ולא נקבל כלום, עיין ערך מיסי אפל באירלנד.

תספורות לא קשורות בכלום למיסים, מדובר בחובות של טייקונים לבנקים והמדינה לא צד בעניין.

 

עוד רעיונות?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

יש ממשלה שעומד בראשה בן אדם שהפך את ישראל מדינה יותר קפיטליסטית מארצות הברית מלכת הקפטליזם..

לממשלה יש סדרי עדיפויות שממקמות את החברות הגדולות,הטייקונים,הרבה לפני האזרח ומצוקותיו.

למי שזה בוער בעצמותיו צריך להתאגד ולמחות כמו שעושים בכל מדינה מערבית בעולם,בשום מדינה מערבית בעולם לא היו מקבלים הטלת מיסים כל כך גבוהים {לעומת מיסי חברות מאד נמוכים} ועוולות כל כך גדולות כמו כאן!.

בתור התחלה צריך לצאת לרחובות!,אחר כך לחשוב טוב טוב למי שמים את הפתק בקלפי..

פורסם (נערך)
אם יפסיקו לקצץ במיסים לחברות הגדולות הן יצאו מישראל ולא נקבל כלום, עיין ערך מיסי אפל באירלנד.

תספורות לא קשורות בכלום למיסים, מדובר בחובות של טייקונים לבנקים והמדינה לא צד בעניין.

 

עוד רעיונות?

 

כל אחד מומחה לקחת ממקום אחר. גם שלי יחימוביץ' מצאה שאפשר לגבות הון שחור ב 30 מיליארד בשנה.

בעצם למה לא לגבות את זה בלי קשר למיסים על רכב ?

וברצינות, המיסים על הדלק מאוד צודקים מבחינת זיהום ועידוד חיסכון. המיסים על הרכב מוגזמים, אבל אי אפשר להשוות למדינות שמיצרות רכבים, שם הלובי שח היצרנים דואג למיסים נמוכים.

 

בעצם יש מס אחד קטן ומעצבן - אגרת "רדיו" לרכב שאמור גם לממן את התאגיד החדש במקום אגרת טלויזיה השנואה. מצאו דרך לגבות מס בלי לגרום לרעש והוצאות גבייה.

עריכה אחרונה על ידי נר4
פורסם

הצחקת אותי.

בארץ שלנו יש הרבה מאוד אזרחים שהידע שלהם ברכב הוא אך ורק תפעול הרכב (גז ובלם). הם מגיעים למוסך עם צ'ק פתוח ורגעלים לשלם יותר. איך תסביר להם שהם משלמים יותר? דרך תוכנית יחידה בערוץ 10?

פורסם

רכב זה מותרות?

 

תספר את זה לאלה שגרים בישובים אליהם מגיע אוטובוס פעמיים ביום.

ספר את זה למי שעובד במשמרות בלילות.

תספר את זה למי שעובד בסופש.

תספר את זה לאלה שהגנים של הילדים מפוזרים בכל העיר.

 

רק קצה הקרחון.

פורסם
למדינה יש מספיק כסף ומספיק מקורות הכנסה, היא זורקת אותו למקומות שלא צריך ולאנשים שלא מגיע להם (AKA אוכלי חינם) שלא יגידו לנו הבטחון כאן דורש הרבה זה התרוץ של המדינה לכל דבר כאן, קיבלו מיליארדים מארה"ב זה מספיק להם, המדינה זורקת כספים לכל עבר ומכסה עליהם עם מיסים שערוריתיים שאנחנו משלמים אותם בלית ברירה.

 

אתה מדבר בסיסמאות.

להחליט מה מגיע למי זה עניין של דעה, אמונה ואידיאולוגיה. במדינה דמוקרטית יש איזון בין כל אלו עם דעות ואמונות שונות. אני לא הייתי שם אגורה של כספי ציבור על קולנוע ישראלי, לדוגמא. אחרים לא היו רוצים לראות כסף משולם למובטלים (שיילך לעבוד בבניין וכו').

 

בבקשה, תציע משהו קונקרטי.

 

ומה לגבי להוביל התאגדות?

אתה בעניין?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש ממשלה שעומד בראשה בן אדם שהפך את ישראל מדינה יותר קפיטליסטית מארצות הברית מלכת הקפטליזם..

לממשלה יש סדרי עדיפויות שממקמות את החברות הגדולות,הטייקונים,הרבה לפני האזרח ומצוקותיו.

למי שזה בוער בעצמותיו צריך להתאגד ולמחות כמו שעושים בכל מדינה מערבית בעולם,בשום מדינה מערבית בעולם לא היו מקבלים הטלת מיסים כל כך גבוהים {לעומת מיסי חברות מאד נמוכים} ועוולות כל כך גדולות כמו כאן!.

בתור התחלה צריך לצאת לרחובות!,אחר כך לחשוב טוב טוב למי שמים את הפתק בקלפי..

 

שיעור המס בישראל נמוך מצרפת, בריטניה, נורבגיה, גרמניה ועוד (לינק לדה מרקר).

מדינה קפיטליסטית זה אומר מעט מיסים, לא הרבה.

מיסים נמוכים ואפילו אפס מיסים לחברות גדולות תוכל למצוא בארה"ב, אירופה ולמעשה בכל מדינה נורמלית.

 

ממליץ לקרוא קצת לפני שזורקים סיסמאות.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 


×
×
  • תוכן חדש...