Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כרגע מחזיק בפיקנטו ידני 1.0 שנת 2012.

מתעניין באיביזה 1.0 (סטייל אוטו') חדשה מהחברה.

 

היום הייתי בנסיעת מבחן וישבנו לדון בהצעה, מצ"ב בהמשך.

כעת, על הטרייד אין - עפ"י ספר המחירון של לוי יצחק המחירון הנו 42,000. סיאט מציעים 36,000 וזה עוד לפני הבדיקה. (קשה לי עם ההורדה הזו אני חייב לציין, ולכן רציתי לדעת האם זה לא יותר מידי).

 

בגדול, שאלתי היא האם הטיבו עימי, הטיבו יותר מידי או שלא הטיבו בכלל וההצעה הזו היא לכל אחד שרק מגיע.

(כמובן ציינתי בפניו שאני מעדיף לבוא בימי המכירות בעוד כשבוע, אך הוא ציין כי הוא יתייחס לעסקה כאילו היא כבר בימי המכירות, מה שמחשיד אותי שהוא סתם אומר).

 

בנוסף, איתוראן- האם הוא חובה עבור ביטוח?

 

תודה רבה לכל העוזרים והעונים, אשמח שתעזרו לי בשל היותי צעיר וזו העסקה הראשונה שלי, האם זו עסקה טובה או שאפשר להשיג יותר.

ללא שם.jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איתורן הוא לא חובה אבל בחברות מסויימות יכול להיות דרישה כתנאי לביטוח הרכב. אני ממליץ להימנע ממנו ולחפש חברה שמבטחת בלי.

באחד הפרסומים של המבצע ראיתי שהמחיר כולל גם חישוקים קלים וזה לא מופיע בהצעת המחיר שלך - בדוק מול הסוכן.

המחיר עבור הרכב שלך נמוך אבל אני מניח שזה מה שתקבל ברוב החברות כשתבקש לבצע טרייד אין. נדירות מאוד עיסקאות שכוללות גם הנחה על הרכב החדש וגם מחיר מחירון או קרוב לכך על הרכב הישן.

נסה למכור לבד, פיקנטו זה רכב עם שוק לא רע, אתה יודע מה מציעים לך בטרייד אין. פרסם ב-40K, אם תמכור ב-39 חסכת לעצמך 3,000 שקלים על העיסקה לרכב החדש.

פורסם
איתורן הוא לא חובה אבל בחברות מסויימות יכול להיות דרישה כתנאי לביטוח הרכב. אני ממליץ להימנע ממנו ולחפש חברה שמבטחת בלי.

באחד הפרסומים של המבצע ראיתי שהמחיר כולל גם חישוקים קלים וזה לא מופיע בהצעת המחיר שלך - בדוק מול הסוכן.

המחיר עבור הרכב שלך נמוך אבל אני מניח שזה מה שתקבל ברוב החברות כשתבקש לבצע טרייד אין. נדירות מאוד עיסקאות שכוללות גם הנחה על הרכב החדש וגם מחיר מחירון או קרוב לכך על הרכב הישן.

נסה למכור לבד, פיקנטו זה רכב עם שוק לא רע, אתה יודע מה מציעים לך בטרייד אין. פרסם ב-40K, אם תמכור ב-39 חסכת לעצמך 3,000 שקלים על העיסקה לרכב החדש.

 

הוא הציע לי ג'אנטים בחינם אך ההצעה יצאה 85,000. הוא שאל אותי אם אני מעדיף להמיר אותם בהנחה, ואז הגענו ל83,000

פורסם

מה מצב הפיקנטו? איזה יד? קילומטרז? תאונות? טיפולים?

באופן כללי אם מצב הפיקנטו טוב קילומטרז' סביר, יד 1/2 טיפולים בזמן וללא תאונות נסה למכור לבד וכניראה שתקבל בכמה אלפים יותר. הרכב נחשב אמין ומבוקש.

 

לגבי ההצעה עצמה - מפורסם שהמחיר של האיביזה יהיה 80 אלף לא יודע לגבי תוספות אבל תמיד אפשר להתמקח וחוץ מזה שאם תבוא עם כסף מזומן ולא טרייד אין יהיה לך יותר קל להתמקח

פורסם

ההצעה שקיבלת על הפיקנטו טובה מאוד, במקרה שהמחיר ישאר גם אחרי הבדיקה.

למכור היום פיקנטו ועוד ידנית זה לא תענוג, ידניות לבד יש 300 ביד 2.

פורסם
מה מצב הפיקנטו? איזה יד? קילומטרז? תאונות? טיפולים?

באופן כללי אם מצב הפיקנטו טוב קילומטרז' סביר, יד 1/2 טיפולים בזמן וללא תאונות נסה למכור לבד וכניראה שתקבל בכמה אלפים יותר. הרכב נחשב אמין ומבוקש.

 

לגבי ההצעה עצמה - מפורסם שהמחיר של האיביזה יהיה 80 אלף לא יודע לגבי תוספות אבל תמיד אפשר להתמקח וחוץ מזה שאם תבוא עם כסף מזומן ולא טרייד אין יהיה לך יותר קל להתמקח

 

מצב הפיקנטו:

אני יד שניה

קילומטרז' - 44,000

אין תקלות, אין תאונות, לא עברתי איתה את ה90 (חיזוק לכך שהיא שמורה מאוד)

פורסם

יש לאיביזה יתרונות: חדשה, מהירה ומרווחת מהפיקנטו. אבל בגדול זו שאלה טובה.

מצד שני הרבה אנשים מחליפים כי רוצים ולא צריכים.

 

נראה לי ש 36 עבור הפיקנטו זה בהחלט סבבה. עם זאת, לבד כנראה תקבל מעט יותר. אבל אתה יודע איך זה, בטרייד אין אתה מגיע עם ישן ויוצא עם חדש. בשוק הפרטי אולי תתקע זמן מסויים בלי רכב? ובכלל הרבה בלגן.

פורסם

כמה דברים, בסיאט (לא בימי מכירות שעכשיו זה בין ה14 ל16 לחודש) מביאים דרך כלל מחירון -5%, לא תמיד שווה, לפעמים שווה לנסות למכור בחוץ, תלוי כמה אתה לחוץ על להחליף רכב.

 

לגביי הרכב שהציעו לך, תנסה להוריד להם את הקטע של איתוראן, מתכוון שלא תשלם על זה.

ומעניין אותי מה זה החלק "עכרת נהג לאיביזה"...

כבל כדי להניע + מיכל דלק ב340 ש"ח...

הדלק אני יכול להבין, אבל הכבל??? ועוד כותבים לך כבלי?? כאילו צריך יותר מ1?? (ולא מתכוון ל1 ל+ ו1 ל-)..

 

תחכה לימי מכירות כמו שאמרת, הם אומרים שיביאו מחירון.

פורסם
אני לא מכיר דרך להניע עם כבל אחד.

 

למעט האפשרות ברכב ידני לחבר כבל אחד ולהניע את הרכב בדחיפה במקביל....

 

התכוונתי שכאשר אתה קונה בחוץ מגיעים 2 (אדום ושחור) זה נראה שכותבים "כבלי" כאילו שצריך יותר מזה..

קניתי כבר פעמיים רכב מסיאט ואף פעם לא רצו "למכור" לי את הכבלים, חחח, זה פשוט מוזר.

פורסם
סתם שאלה, למה להחליף?

יש לך רכב קטן כמעט חדש, שמור, ק"מ נמוך, אמין, זול לאחזקה, ואתה רוצה להוסיף 47,000 על איביזה? למה?

 

אני אדם גבוהה, 1.87, הפיקנטו הייתה עבורי רכב טוב עד שהגוף התחיל להגיב למגבלות הפיזיות שהרכב מציע לי. (כאבים ברגליים, גב וכו')

האיביזה הרבה יותר מרווחת ונעימה עבורי.

 

ביינתים- תודה לכל המגיבים.

אוסיף ואומר, נציג המכירות טוען כי העסקה היא בתנאי ימי המכירות.

פורסם
אני אדם גבוהה, 1.87, הפיקנטו הייתה עבורי רכב טוב עד שהגוף התחיל להגיב למגבלות הפיזיות שהרכב מציע לי. (כאבים ברגליים, גב וכו')

האיביזה הרבה יותר מרווחת ונעימה עבורי.

 

ביינתים- תודה לכל המגיבים.

אוסיף ואומר, נציג המכירות טוען כי העסקה היא בתנאי ימי המכירות.

שמע, פירסמו במקום אחר שהמחיר לFR ידני 3 דתלות הוא 89 אלף.... אם אתה יכול לשים 82/83, תנסה לבדוק בכמה אפשר להוציא את הFR 5 דלתות (ביום רגיל עולה משהו כמו 110 על הכביש) אולי תצליח להוריד אותם ל92/93 אלף.. (יודע שזה 10 אלף יותר אבל זה הדגם FR תבדוק.

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...