Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האכזבה הייתה דווקא מהברקסים של הברלינגו. icon_sad.gif האמת שהם התחממו לי דיי מהר ביחס למצופה והגעתי למצבים של לחיצה עמוקה במיוחד והברקס הגיב לי דיי גרוע onfire.gif . ניסיתי בלימת חירום רק בשביל הTEST וזה לא קרה הרכב פשוט לא רצה לעצור ולקח לא דיי הרבה זמן. אז עצרתי קטנה בצד ואז המשכתי .

Sorry but I have to sneak a little laugh here and recall a thread that the almighty Berlingo brakes were discussed in Motorica.net here -

http://motorica.net/viewtopic.php?t=971&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

Sounds like the almighty Berlingo brakes are not really up for the task where you need them the most... so once again, you can get serious brakes performance using higher temp more aggressive pads, I'm not sure what you're using but I can already bet that it isn't anything good for the purpose

 

As a side note, letting the brakes cool down by stopping the car is not a good idea, you can warp the rotors that way... the correct way would be to keep driving and use engine braking and minimum application of the brakes

 

.Moti

פורסם

אני חייב להגיד שהשיפורים הויזואלים של האוטו פשוט מדהימים! סוף סוף מישהו שלא מגזים עם ספויילרים וחצאיות וולגריים.... ממש בטעם...



It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אהבתי את התמונות מאוד. (מחק מספר רישוי).

צבע הרכב משתלב מעולה בנוף החרמון.

 

כל הכבוד.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אחלה תמונות בואו נגיד שצלם מקצועי לא היה מגיע לרמה של הצילום הזאת ..

אחלה רקע עם הלבן של ההרים מהממם פשוט ..

והאוטו אין מה להגיד פשוט נדיר ביופיו אני מת לאוטו כזה..

איפה אני משיג כזאת ראלי כמו שלך ?

מה המחיר שלה?

איזה מנוע יש לה?

ואיזה שנה היא?

מה התוספות שמגיעות עם הרכב? " ה"כ? חלונות חשמל ? נעילה מרכזית ?

מוכר סיאט איביזה טורבו ! 89 מנוע 1500 ! ! !

עברה 190 אלף

פורסם

אוי החרמון איזה מקום ,אחרי שרות של 4 חודשים בהר הזה פשוט קר לי לחשוב עליו .

אתם רואים את המגרש הגדול הזה (החניה)? תתארו לכם אותו מלא בקרח ,אותי מלא באנדרנלין וביננו האמר....

לגבי כבישי הגולן המפוטלים והצרים ,על תשכחו שמולכם יכולים לבוא מובילי טנקים למינהם ,מפגש שיכול להסתיים בכי רע...

חוץ מזה יש כבישים על ההר ששווה לשרת שם בשביל להכיר אותם(ציר 5 למי שמכיר)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
איזה קטע!!

 

חבר הכי טוב שלי הוא הלקוח אויל הכי אהוב אצלכם בחנות...הוא קנה ממכם לפני שבוע בערך ביינד של רייד הדגם החדש הזה שהבאתם...

אני גם כן הולך לקנות ממכם ציוד כנראה...כל פעם שבאתי לחנות ראיתי בחוץ כמה משופרות ולא הבנתי עם זה קשור לחנות או לא...עכשיו אני יודע שכן...:wink:

ראיתי שם לאון טורבו(של רובי),גולף ג'י טי איי,ועוד ראלי אם אני לא טועה...

 

בקיצור...צירוף מקרים מצחיק לאללה

תודה לכולכם.

לגביי הסנובורדים - הם נכנסו דרך הדלת האחורית.

לגביי הגולף GTI- אם זאת אותה אחת שאנחנו מדברים עליה- 376כ"ס משהו מפחיד עד מאוד!!!

כשתבוא לקנות ציוד צור איתי קשר בפרטי:wink: .

לגביי הכרטיסים בחרמון- כן זה אני חילקתי.

לגביי המחמאה על המראה הויזואלי בלי כל הפלסטיקה המיותרת- תודה.

לדעתי כל היופי זה להשקיע ברכב ולא לפוצץ אותו בפלסטיקה ושטויות אלא לגרום לו להיראות מקורי אבל טוב!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
שאלה חשובה... איך היה מצב האנשים שם??? אני מת לנסוע ואני מפחד מהצפיפות!!!
שבוע שעבר היה סבבה לגמרי. לא היו תורים בכלל ברכבל.

שבוע הבא יהיה שלג "אירופה". אחרי כמה סערות רציניות- אני חייב ליהיות שם . והפעם ננסה כביש אחר.

עוד תמונות בשבוע הבא:wink:

Not the sound of silence -ABARTH

×
×
  • תוכן חדש...