Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ArikC - אני מדבר על ווקס של Pinnacle Souveran

 

אגב, יש חסרונות לסוגי ווקסים כאלו, שכדאי מאוד לקחת בחשבון.

 

נומד - תסביר לא משנה מה המצב הקוסמטי שלו, אתה תיישם ציפוי גם על משטח שלא עבר הכנה?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
על איזה ווקס אתם מדברים אם יורשה לי לשאול.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

pinnacle souveran

100$ באמזון, לא זול במיוחד

 

אסטו - מסקרן מאוד מה שאתה מספר.

 

עריכה: אני רואה שהספקת לענות בזמן שהקלדתי :o

על אילו חסרונות אתה מדבר?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
pinnacle souveran

100$ באמזון, לא זול במיוחד

 

אסטו - מסקרן מאוד מה שאתה מספר.

 

עריכה: אני רואה שהספקת לענות בזמן שהקלדתי :o

על אילו חסרונות אתה מדבר?

 

בווקסים שהם דרגה 1, קשה מאוד למצוא כאלו שלא רגישים לחום, במיוחד לחום של המדינה שלנו, לכן לרוב הם מתפוגגים נורא מהר.

הפינקל הוא יוצא מן הכלל במקרה שלנו.

בנוסף לזה, רמת העומק והחדות שהם מעניקים לצבע, זה חרב פיפיות, כי תהיה בטוח שאם לא עשית עבודת הכנה ברמה של טירוף

אתה פשוט שמת מראה לכול הפאקים שיש לך בצבע, גם כאלו שברמה שהיית צריך מיקרוסקופ בכדי לראות אותם, פתאום בולטים.

לכן לא מעט אנשים שהם לא ברמת דיטיילינג מקצועי, אני ממליץ להם ליישם אותו רק על אוטם סטייל פילר גלייז וכדומה.

פורסם
ראיתי באוטסטור מוצר חדש, טוענים שהוא מחזיק מעמד יותר מגלייז וגם יקר פי 2.

http://www.autostore.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%95%D7%AA-Chemical-Guys-VSS.html

מה אומרים?

אין מקום השוואה לגלייז, שני מוצרים בעלות מטרות שונות זה פוליש\קומפאונד, שנועד להוריד שריטות קלות וסוורילים, שאגב די חרא בזה אבל אוקיי.

פורסם

Asto בהשוואה לעלות המטורפת יחסית של הpaste wax souveran ראיתי אופציה זולה ואיכותית: liquid spray wax souveran בעלות של שליש מהpaste..

 

עכשיו בקשר ליישום ראיתי שהכי טוב לרסס ישירות על אפליקטור ואז למרוח וכך יוצא משטח אחיד ללא תקלות מיוחדות..

האם המוצר הזה יכול לעמוד בפני עצמו? או חייב מעל ווקס או אוטם אחר?

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם (נערך)

נומד - תסביר לא משנה מה המצב הקוסמטי שלו, אתה תיישם ציפוי גם על משטח שלא עבר הכנה?

 

ברור שצריך להכין ולנקות בצורה הטובה ביותר.

אני מדבר על הפוליש. מבחינתי אם המצב הנוכחי מספק אותי לא אעשה פוליש כי הציפוי בא לקבע את המצב הקיים ולא אלחם עם כל סרוויל שקיים על הרכב.

עריכה אחרונה על ידי נומד
פורסם
Asto בהשוואה לעלות המטורפת יחסית של הpaste wax souveran ראיתי אופציה זולה ואיכותית: liquid spray wax souveran בעלות של שליש מהpaste..

 

עכשיו בקשר ליישום ראיתי שהכי טוב לרסס ישירות על אפליקטור ואז למרוח וכך יוצא משטח אחיד ללא תקלות מיוחדות..

האם המוצר הזה יכול לעמוד בפני עצמו? או חייב מעל ווקס או אוטם אחר?

 

אני יותר חושב עליו כמו על בוסטר.

אני לא חושב שהוא מוצר שנועד להחזיק בפני עצמו,

בגדול אתה צריך להבין איך קרנובה והשמנים הטבעיים שלו עובדים, ספריי או נוזל, לא יכולים להכיל את אותו האחוז של קרנובה כמו משחה, לכן האפקט הוא שונה לחלוטין.

 

 

 

נומד - כן לחלוטין לזה אני מתייחס, אם לא מפריע לך שכבר יש סווירלים קיימים על הרכב, אז למה ליישם ציפוי, בכדי שלא יהיו יותר? אני באמת שואל בכדי להבין ולא בציניות או משהו כזה.

פורסם

AstoDriver ברור שלא בציניות.

 

1. אכן, שלא יהיו יותר (סווירלים).

2. הגנה, אמנם מועטת בפני אבנים המתעופפות.

3. התעסקות עם האוטמים ו/או ווקסים הופכת להיות כייף ולא חובה, כלומר אם יש זמן וחשק מיישמים את הווקסים החדשים, אוטמים לצורך השיטינג ו-QD למינהם, אבל אם אין זמן אז לא עושים כלום והרכב עדיין מוגן.

4. השטיפה עצמה הופכת להיות קלה ומהנה הרבה יותר....

 

לא מספיק?

פורסם (נערך)

שיחקתי בהרבה שילובים שונים ומשונים. לא כולם תמיד הצליחו. (ווקסים מסוימים מעל מנזרנה למשל)

אין לי ספק שאחרי עשרות שנים בתחביב - ברכב הבא שלי איישם ציפוי קבוע.

 

שלא יהיה לי משעמם, כי בכל זאת זה תחביב שהעיסוק בו גורם לסיפוק רב - אשחק עם שלל

מוצרי QD או ווקסים מבוססי קרנובה לקבלת מראה בעל גלוס גבוה גם אם זה לא יחזיק זמן רב.

 

האידאלי מבחינתי זה ציפוי קבוע שבא בשילוב עם מוצר משלים מאותה חברה. (יש כמה כאלו)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

AstoDriver ברור שלא בציניות.

 

1. אכן, שלא יהיו יותר (סווירלים).

2. הגנה, אמנם מועטת בפני אבנים המתעופפות.

3. התעסקות עם האוטמים ו/או ווקסים הופכת להיות כייף ולא חובה, כלומר אם יש זמן וחשק מיישמים את הווקסים החדשים, אוטמים לצורך השיטינג ו-QD למינהם, אבל אם אין זמן אז לא עושים כלום והרכב עדיין מוגן.

4. השטיפה עצמה הופכת להיות קלה ומהנה הרבה יותר....

 

לא מספיק?

 

ברור שמספיק,

פשוט שלראות סווירלים לא בולטים במיוחד זה משהו כשלעצמו, אבל לראות אותם מבריקים ובולטים מתחת לציפוי? לא לבעלי לב חלש.

די ספרטני מצידך. [emoji3]

פורסם

תשמע, אני מבין אותך אבל האמת, הסווירלים נראים די דומה עם או בלי הציפוי, כלומר הם לא בולטים יותר מתחת לציפוי....

פורסם

דווקא לא כל הציפויים מבליטים סווירלים, יש כאלה שמכסים מעט מהם כגון הקווארץ, כמובן לא ב 100% ועדיף לבצע פוליש לפני כן.

מה שכן זה ידרוש יותר שכבות של החומר כדי לכסות יותר סווירלים.

Opel Adam S 2017

פורסם

אסטו עושה רושם מקצועי מאוד אבל אני סקפטי בקשר להתלהבות שלו מווקס... אחרי שיישמתי ווקס שמישהו המליץ עליו, ווקס יחסית יקר, הגעתי למסקנה שהווקס הנוזלי של מגווירס קרנובה פלוס נותן את המראה הכי טוב והמגע הכי חלק, וגם יחסית זול.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 


×
×
  • תוכן חדש...