Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלצ'קו, העניין זה לא כמה מחזיקים ולא אם הם יתפוצצו באמצע נהיגה, אלא רמת אחיזה, בלימה פינוי מים וכו'. נכון להיום הצמיגים הסיניים לא קרובים לרמה של חברות מוכרות.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
אלצ'קו, העניין זה לא כמה מחזיקים ולא אם הם יתפוצצו באמצע נהיגה, אלא רמת אחיזה, בלימה פינוי מים וכו'. נכון להיום הצמיגים הסיניים לא קרובים לרמה של חברות מוכרות.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

אתה צודק ואין בזה ויכוח וכנראה זה נכון שצמיגים הסיניים לא קרובים לרמה של חברות מוכרות.

אבל בכל זאת עובדה קיימת החזיקו 5 שנים כולל בלימות חירום ,אני לא נהג שודים ורכב לא ספורט וגם מים אין לנו...

מצד שני כל דבר צריך לקחת בפרופורציה נכונה לפי דעתי זה שכתבו לחבר פורום לזרוק צמיג סיני לאחר חודש וחצי שימוש זה לא נכון ,אם כבר לשים בתור רזרבי.

עריכה אחרונה על ידי alechko01
פורסם (נערך)

זה שהצלחת לנהוג ללא תקריות ברכב עם צמיגים ירודים (וישנים - חמש שנות שירות זה המון) לא מעיד על כלום. יש אנשים שנוהגים מתוך שינה (סהרוריים) שמצליחים להגיע ליעדם בשלום. אז?!

 

צריך לפרק את פעולת הנהיגה לגורמים ולהבין מה משפיע על הבטיחות שלנו בנסיעה. בעל כורחך תודה גם אתה שיכולת עצירה היא בעל השפעה מכרעת על הבטיחות, וצמיגים ירודים, ישנים וכדומה - לא מאפשרים יכולת עצירה גבוהה במיוחד, בלשון המעטה.

 

אני מסכים שצריך לקחת את הדברים בפרופורציה, אבל חלק מהבעיה במצב של פותח השרשור היא שהוא הרכיב רק צמיג אחד כזה. גם אם הוא ירכיב עוד אחד עדיין יהיה הפרש ביצועים בעל פוטנציאל מסוכן בין הסרנים, גם אם הצמיגים הטובים יותר יורכבו מאחור.

 

שוב - יש לפותח השרשור לא מעט אפשרויות מה לעשות עם הצמיג הזה: להשתמש כחליפי, להחזיר לפנצ'ריה שתמכור אותו כמשומש, ועוד. מי ישמע מדובר בהשקעה בצמיג סמי-סליק.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אחרית דבר :

 

קניתי שלושה גלגלים - שני הקידמיים JINYU (נוסף לזה שנקנה לפני חודש אחד נוסף) - התכנון לנסוע עליהם עד כשנתיים ואז להחליפם.

 

שני האחוריים - מישלין Energy Saver מצוינים ובעלי תוצאות מצוינות במבחנים באירופה.

 

סהכ - 960 שח.

 

ההחלטה מרגישה נכונה.

 

תודה על העזרה.


×
×
  • תוכן חדש...