Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנחנו מדברים על יונדאי סטיישן משפחתית שהמקסימום שנדרש ממנה זה לעלות את העלייה של 443 לירושלים

 

כן, ככה כולם אומרים עד הפעם הראשונה או הבאה שהם צריכים לעצור במהירות כי מישהו הפתיע אותם...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי,

 

אז אם אנחנו כבר כאן אז אשמח אם תעזרו לי להחליט אלו 4 (:-)) צמיגים לקנות ?

 

אני מתלבט בין :

 

FalkenZE914 185/65R15 88H 28

Toyo Proxes CF2

Hankook Optimo K415

Yokohama AE01 X L ESPI

Goodyear eaglesport TL

 

 

מה עדיף לדעתכם ? היוקוהומה הכי זול .. וה-TOYO הכי יקר ..

פורסם
goodyear efficentgrip צמיג סבבה היה לי אותו על באלנו (בלי ABS) עשיתי פעם בלימה חזקה לפני רמזור והגיב טוב.

 

קיבלתי עליו המלצות אבל הוא נמכר עכשיו במעל 400 שח ! את האחרים אתה לא מכיר ?

פורסם

כרגע אני נועל על פנדה משנת 2013 דונלופ FM800 הצמיגים סבבה למרות שאני לא איש מרוצים בדם ולא בודק את מגבלות הרכב.

 

תעשה סקר שוק יש מצב למצוא אותו במחיר סביר גם אוט דיפו לפעמים מוכרים אותו במבצע.

פורסם

פות"ש שלום רב,

תרשה לי להמליץ לך על צמיג של Hankook, דגם שנקרא Kinergy Eco אשר מגיע כצמיג מקורי על מגוון רחב מאד של רכבים כולל מתוצרת יונדאי.

תוכל למצוא אותו באתר טייר-קלאב בעלות של 330 ש"ח לצמיג.

ברכישת רביעייה אתה זכאי ל-7% הנחה כך שמחיר לצמיג יוצא 307 ש"ח כולל הכל - התקנה, איזון ומע"מ.

המלאי, המחיר והמבצע תקפים כמובן להזמנה דרך האתר או המוקד הטלפוני בלבד.

אם יש לך שאלות נוספות אשמח לעזור.

פורסם
כרגע אני נועל על פנדה משנת 2013 דונלופ FM800 הצמיגים סבבה למרות שאני לא איש מרוצים בדם ולא בודק את מגבלות הרכב.

 

תעשה סקר שוק יש מצב למצוא אותו במחיר סביר גם אוט דיפו לפעמים מוכרים אותו במבצע.

 

וואלה, אתה מרוצה מהם ? ראיתי ביקורות פושרות. הוא נמכר ב-309 שח עכשיו ....

 

תודה.

פורסם

כמו שרשמתי אני לא נהג שודים וזה היה צמיג הכי נורמלי שהוצע לי בפנצ'ריה בעלות סבירה הסתכלתי על הדירוג שלו על כביש רטוב(A)

ועל חסכונית בדלק (E לא בטוח בזה מאה אחוז).

כיוון שחלק מהעסקה מומנה ע"י חברת הליסינג שקניתי ממנה את הרכב אז הייתי חייב לרכוש במקום הספציפי הזה.

פורסם

תראה, כולם המליצו לך לזרוק צמיג חדש לפח ולקנות עוד אחד במקומו ( בנוסף ל 3 שצריך לקנות גם כן)

המלצה כזאת נראית יפה בפורום חובבי הרכב, אבל מי שממליץ לא צריך לשלם על הצמיגים. ואני מכיר כאן כמה חברי הפורום שקנו רכב מליסינג אשר במסגרת ההשבחה לפני המכירה הורכבו להם צמיגים סיניים. והצמיגים האלה לא מיד הלכו לפח אלא נסעו כמה שנסעו והוחלפו בצמיגים יותר איכותיים אחרי שנה- שנתיים.

אתה יכול לקנות צמיג סיני זהה לזה שיש לך עכשיו ( אם תמצא ) ואת שניהם להרכיב מקדימה, ובנוסף לקנות זוג פאלקן/ טויו / גודייר/ פירלי/ קונטיננטל/ מישלין/ האנקוק ולהרכיב אותם מאחורה.

כאשר תגמור את הסיניים מקדימה, תחליף אותם לאיכותיים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מי שממליץ לא צריך לשלם על הצמיגים. ואני מכיר כאן כמה חברי הפורום שקנו רכב מליסינג אשר במסגרת ההשבחה לפני המכירה הורכבו להם צמיגים סיניים. והצמיגים האלה לא מיד הלכו לפח אלא נסעו כמה שנסעו והוחלפו בצמיגים יותר איכותיים אחרי שנה- שנתיים.

 

אני מסוגל להבין גישה כזאת, כי אם מודעים לאיכות הצמיגים (הגרועה) אפשר לנהוג בהתאם.

 

אבל ספציפית הפתרון של שני זוגות צמיגים שיש ביניהם הפרש גדול בביצועים לא מוצא חן בעיני, גם אם הגרועים מקדימה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
תראה, כולם המליצו לך לזרוק צמיג חדש לפח ולקנות עוד אחד במקומו ( בנוסף ל 3 שצריך לקנות גם כן)

המלצה כזאת נראית יפה בפורום חובבי הרכב, אבל מי שממליץ לא צריך לשלם על הצמיגים. ואני מכיר כאן כמה חברי הפורום שקנו רכב מליסינג אשר במסגרת ההשבחה לפני המכירה הורכבו להם צמיגים סיניים. והצמיגים האלה לא מיד הלכו לפח אלא נסעו כמה שנסעו והוחלפו בצמיגים יותר איכותיים אחרי שנה- שנתיים.

אתה יכול לקנות צמיג סיני זהה לזה שיש לך עכשיו ( אם תמצא ) ואת שניהם להרכיב מקדימה, ובנוסף לקנות זוג פאלקן/ טויו / גודייר/ פירלי/ קונטיננטל/ מישלין/ האנקוק ולהרכיב אותם מאחורה.

כאשר תגמור את הסיניים מקדימה, תחליף אותם לאיכותיים.

 

תודה על כך שהשמעת דעה שונה.

 

יוקוהמה לא נכנסים תחת ההגדרה של צמיגים טובים ?

פורסם

החברה ידועה ונחשבת לטובה . אני לא כל כך מכיר את הדגמים החדשים שלהם - קשה לי להביע דעה. הדגם c.drive2 היה מוצלח מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני מסוגל להבין גישה כזאת, כי אם מודעים לאיכות הצמיגים (הגרועה) אפשר לנהוג בהתאם.

 

אבל ספציפית הפתרון של שני זוגות צמיגים שיש ביניהם הפרש גדול בביצועים לא מוצא חן בעיני, גם אם הגרועים מקדימה.

חן אני חושב שאתה מגזים מעט.

הצמיג אומנם סיני אבל חדש, ולפי מה שהוא אומר לא קוטלים אותו מבחינת ביקורות (ועזוב שזה אנשים מהמניין, צמיגים גרועים באמת כולם קוטלים).

ההפרש בין צמיג של חברה מוכרת לא צריך להיות כל כך ענק שהוא צריך לפחד עכשיו מהיגוי יתר בכל עיקול.

פורסם
תראה, כולם המליצו לך לזרוק צמיג חדש לפח ולקנות עוד אחד במקומו ( בנוסף ל 3 שצריך לקנות גם כן)

המלצה כזאת נראית יפה בפורום חובבי הרכב, אבל מי שממליץ לא צריך לשלם על הצמיגים. ואני מכיר כאן כמה חברי הפורום שקנו רכב מליסינג אשר במסגרת ההשבחה לפני המכירה הורכבו להם צמיגים סיניים. והצמיגים האלה לא מיד הלכו לפח אלא נסעו כמה שנסעו והוחלפו בצמיגים יותר איכותיים אחרי שנה- שנתיים.

אתה יכול לקנות צמיג סיני זהה לזה שיש לך עכשיו ( אם תמצא ) ואת שניהם להרכיב מקדימה, ובנוסף לקנות זוג פאלקן/ טויו / גודייר/ פירלי/ קונטיננטל/ מישלין/ האנקוק ולהרכיב אותם מאחורה.

כאשר תגמור את הסיניים מקדימה, תחליף אותם לאיכותיים.

מסכים איתך,

לפני זמן רב הייתי צריך להחליף זוג צמיגים ודחוף כי אחת היה עם מסמר ענק,במקרה הייתי מאוד קרוב לאוטודיפו ואז החלפתי לזוג צמיגים סינים.... חושב DELINTE ב 300 או 350 ש"ח כולל התקנה ואיזון. אמרתי לעצמי יחזיקו כמה שיחזיקו ואז אחליף אותם .. האמת רכב לא נוסעה הרבה וגם לא רציתי להוציא סכומים גדולים יותר ואז החלטתי לנסות ומה בסוף היו אצלי 5 שנים או יותר עד שבאחת הגלגלים התחיל לרדת אוויר כל 4-5 ימים ואז שוב נסעתי לאוטודיפו ,כי גם היה לי תלושי חג בסכום של 500 ש"ח .אוטודיפו כל פעם עושים מבצעים בסוף החלפתי כל 4 צמיגים ושוב סינים ב700 ש"ח וגם בתוספת של 10 ש"ח קיבלתי נוזל קירור של PRESTONE מאז עברו שנתיים והם בסדר. לא שאני ממליץ על סינים אבל צמיגים סינים לא בדיוק זבל ,כי אצלי מחזיקים שנים ולפי דעתי עוברים בדיקות לפני שמגיעים למכירה.

פורסם

אני לא יודע עם מה אתה מסכים, אבל אני לא ממליץ לקנות צמיגים סיניים מלחתחילה - לא יודע איך הבנת אותי ככה. בכל זאת, אם כבר נקנה צמיג כזה, לזרוק לפח צמיג חדש - לא הייתי זורק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...