Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מתלבט אם להחליף רביעיית צמיגים או רק זוג (שמאלי אחורי וקדמי).

 

הזוג שחשבתי להשאיר הוא החדש יותר: ימני אחורי מתאריך ייצור 4714, Presto Debica

וימני קדמי Radar RPX-800 מתאריך ייצור 2313 (ולהעביר אותם לסרן הקדמי, ואת הזוג החדש להתקין על האחורי?).

 

צירפתי תמונות של שניהם, אשמח לשמוע את דעתכם אם אפשר/מומלץ להמשיך לנסוע איתם.

לחלופין, חשבתי לרכוש רביעייה חדשה ולהחליף את הספייר שהגיע מהחברה (טויו, במידה קטנה יותר) בצמיג הימני אחורי.

 

תודה!

20160307_093215.jpg20160307_093651.jpg20160307_093637.jpg20160307_093604.jpg20160307_093556.jpg20160307_093545.jpg20160307_093508.jpg20160307_093323.jpg20160307_093244.jpg20160307_093657.jpg

פורסם

איך הגעת למצב המישמש הזה?!

סה"כ מהתמונות שהעלת נראה כי הצמיגים תקינים בגדול עם פה ושם מעט סימני יובש קלים.

מה מצבם של שני הצמיגים האחרים ומאיזה תוצרת ודגם הם?

 

העברה של הצמיג האחורי ימני לקדמי שמאלי תשנה לו את כיוון הסיבוב. אם עברת איתם כבר קילומטרז' מכובד, לא מדובר בענין מומלץ בגדול.

כמו כן, איני יודע מה המצב אצלך, אבל מבחינת החוק, קוד העומס צריך להיות זהה לפחות על זוג הצמיגים בכל סרן (ישנן החמרות נוספות ברמת הנחיות מקצועיות לצמיגיות, ראה כאן).

 

האידיאל יהיה כמובן להחליף את כל הרביעיה לצמיגים מדגם אחיד.

אם אתה רוצה להשמיש את אחד הצמיגים הישנים בתור צמיג חילופי (תצטרך גם חישוק מתאים ולוודא שיש עבורו מקום), קח את הדבּיקה.

פורסם

הצמיגים האחרים הם קונטי premium contact2 ו-Atlanta AR01 מ1712 ו2312. הוותק שלהם (והמישמש שנוצר - כתוצאה משילוב לא ראוי של פנצ'ריות לא הוגנות, לדעתי, וחוסר שימת לב של מי שהלך להחליף גלגל :|) הוא הסיבה להחלפה.

 

הצמיגים הימניים לא נסעו יותר מ45 אלף ק"מ - זה יותר מדי עבור ההצלבה?

 

אני נוטה לקניית רביעייה חדשה, קראתי את ההמלצות שלך ושל אחרים כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?566359-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9E%D7%96%D7%93%D7%94-3-1-6-2008/page2&highlight=itire

 

אבל חלק מהלינקים שבורים, ובכלל רציתי לשאול אם יש המלצות מעודכנות או דילים חדשים?

 

 

לא הבנתי את ההערה בקשר לחישוק המתאים (צירפתי תמונה)

 

20160302_074230.jpgUntitled.jpg

 

תודה רבה

פורסם

אני בהחלט תומך בבחירה להחליף 4 צמיגים.

 

אתרי היבואנים טיירקלאב ו-iTire, שניהם ספונסרים בפורום, מעודכנים לפי המלאי של הצמיגים במחסניהם בפועל.

http://www.tireclub.co.il/catalog.html#cat=4&diameter=16&profile=55&width=205

http://www.itire.co.il/search.php?searchBy=tier&searchNow=1&width=205&height=55&koter=16&weightCode=91&speedCode=V&x=58&y=23

 

בנוסף, יש את אתר יד2צמיגים שבדר"כ ניתן למצוא דרכו תמחור נוח יותר, אבל במקרה זה מדובר בסגירה מול צמיגיה נבחרת ויש לתאם מולה בדיוק את התמורה:

http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=6&aspectRatio=13&width=18

 

בין שתי האפשרויות יש גם את טיירדיל, שמרכזת צמיגים ממספר יבואנים ועובדת עם צמיגיות תחת רשת אחת:

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/FILTERS.TAF?PRO4=&did=1518&_UserReference=E7CB30561BADE9C856DEA629&Type=&Attribute1=205&Attribute2=55&Attribute3=16&search=%E7%F4%F9

 

בחר לך את אחד הצמיגים המומלצים בפורום (ואל תתפשר על חברות עלומות שם), לאו דווקא מאלו שאני הזכרתי, לפי תקציב שנוח לך וסע לשלום.

 

לגבי הגלגל החילופי, צמיג בגודל מלא כפי שאתה נוסע עליהם ביומיום לא יתאים לחישוק המוקטן שיש לך בתא מטען.

אם אתה רוצה להשמיש את אחד מהצמיגים הישנים כצמיג חילופי, תצטרך למצוא חישוק בגודל מתאים. אותו חישוק כולל הצמיג יצטרכו להתאים בגודלם הכללי לגומחה שיש בתא מטען עבור הגלגל החילופי.

פורסם

קיבלתי הצעות מחיר:

טויו CF2 94H במחיר 309 שח לצמיג

Goodyear – eff grip 91V ב329 שח לצמיג

Dunlop - sm800 ב294 שח לצמיג

Dunlop blueresponse – 91V ב343 ש"ח לצמיג

 

ההפרש במחירים לא משמעותי, אשמח לשמוע אם מי מהם עדיף ובמה?

 

תודה רבה על העזרה

פורסם (נערך)

הייתי בוחר בגודייר אפישנטגריפ פרפורמנס (לא הרגיל) או בדנלופ בלוריספונס.

שניהם מומלצים מאוד.

הטויו גם טוב, אבל קוד עומס גבוה יותר ממה שצריך עשוי לפגוע מעט בנוחות ואם אני לא טועה יש דרישה (לפחות בשנתונים מאוחרים יותר של המאזדה 3) לקוד מהירות V.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...