Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נשמע שספורטיבית תהיה בזבוז מבחינתך, אולי אפילו תהיה מינוס בתחום הנוחות.

"יותר כח" יהיה גם לסתם וואגית עם 1.4TSI

פורסם

בתור אחד שניסה סיאט איביזה/לאון וגולף מכמה שנתונים, אני יכול להגיד שהגולף זה אוטו ששווה כל שקל. אני לא מבין איך אפשר להשוות בין הסיאט לגולף ועוד מזכירים מאזדה 3.

ההבדלים שנותנים לגולף להיות כל כך אוטו מוצלח מבחינתי (באירופה מסכימים איתי גם כן) הם איכות הנסיעה, בידוד הרעשים, איכות החומרים וההרכבה ובטיחות.

אם אתה יכול להרשות לעצמך גולף עם אותו מנוע שיש בלאון אז תבחר בגולף בלי לחשוב פעמיים.

רכבים כמו 208 GTI וקופרה הם כב תחת קטגוריה שונה לגמרי

פורסם

לא הייתי אומר שהאבארט קיצונית, אפילו לא ביחס לאחרות. כן יש בה יותר דרמה בשל גודלה וגבולות האחיזה הנמוכים יותר, בטח מהואגיות.

 

ומכיוון שאפילו לדרמה הזו מתרגלים - למה להסתפק ברכבים עם "חצי כוח" מהבחינה הזו? הרי זה מה שגורם לדופק לעלות וללב להלום..

:idea:
פורסם

הייתי היום בסוכנות של פיג'ו.

המחיר שהציעו לי את הרכב הוא 150K. רק אחרי שהזכרתי שראיתי שהוא נמכר במבצע המוכר טען שהמבצע נגמר ויש סיכוי שהוא יוכל להכניס אותי אליו, אבל אם כן רק בעסקת מזומן.

בנוגע לטריידאין, נאמר לי שאוכל לקבל כ-56K, כלומר הורדה של 11% ממחירון לוי יצחק (לפני שקלול חודש עליה על הכביש, שכמובן יותר גבוה) או 26% מתחת למחירון של יד2.

ההרגשה שלי זה שהם לא להוטים כל כך למכור

פורסם

לא יודע מה אתה רוצה.

 

אם הציעו לך לקבל את מחיר המבצע (גם אם בעסקת מזומן - היום אין כ״כ הבדל בין הריביות בבנקים לבין ריביות ההסדר עם היבואנים), ובנוסף לקבל מחירון (רק לוי יצחק רלוונטי) מינוס 11% על האיביזה, הציעו לך דיל מצוין.

 

בדר״כ בטריידאין מקבלים מחירון מינוס 20%, או שלא מקבלים מחיר מבצע על הרכב החדש.

 

בקיצור, נשמע שקיבלת הצעה לא רעה בכלל.

פורסם

ממה שאני הבנתי 140K זה התמחור החדש שלהם לאור זה שהפולו והאיביזה משווקות במחיר יותר נמוך ולא איזה מחיר מוגבל בזמן.

ולגבי מחיר ה"מבצע", לא אמרו שהכניסו אותי, אמרו שיש מצב שיוכלו להכניס אותי (ורוב הסיכויים שרק אם אני אשלם באותו הרגע 2K ואשריין את הרכב, כל זה לפני שראיתי את הרכב בכלל ולפני שבצעתי נסיעת מבחן).

לגבי טריידאין - מהנסיון המועט שלי, אני בד"כ קיבלתי מחיר לא מאוד רחוק מהמחירון

×
×
  • תוכן חדש...