Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקציב כ60,000 רכב מיני ידני חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק בשבילך

 

נסעתי על המנוע 1.0 בפיג'ו 107 רובוטית בשנת 2011

נסעתי על המנוע בפיג'ו 107 ידנית בשנת 2013 מוסב לגז (מחסום של צה"ל לא התחשב בו למרות הפרש המשקלים)

מרגיש כמו שצריך להרגיש רכב כזה, זריז כעירוני, אבל חלש מאוד וממש לא ספורטיבית קטנה

מנוע ה-1.2 מגלה אמינות מעולה עד עכשיו, ומרגיש זריז בכל מקום וברוב תנאי הדרך, גם בעקיפה גם בעליות וגם במשקל יותר גדול של ה-2008

נסעתי גם על מנועי 1600, 1800, 2000, 3200 ביום יום, וגם על דיזלים, ואני יכול להגיד לך שאחרי שנה אני בכלל לא זוכר את הבדלי הכוח

גם כשהוא בכלל מוסב לגז, ונחשב חלש יותר

 

108 1.2 לא מיני ספורטיבית אבל עדיין לפי מה שהבנתי תרגיש לך כמו עולם אחר לגמרי לעומת ה-1.0.

אין לי איך להשוות לך מול מתחרים מתחום המיני מלבד הפיקנטו 1.0 - הופתעתי שהיא עגלה מידי

מול רכבים גדולים יותר שקרובים לנפח כמו קיה ריו 1.4 - בהחלט מעדיף את ה-1.2

 

בכללי - בגלל הנסיעה שלו - אני מעדיף אותו גם על הבינוניים שנסעתי עליהם

ט.ל.ח

פורסם

הדצ'יה סנדרו דווקא לדעתי באה עליך בול, אבל מצחיק שאתה אומר שוק מפוקפק שאתה מעוניין בצמד הצרפתיות.

הכל אותו הדבר, הסנדרו כסופר מיני משומשת שיחסית חדשה תימכר כיד 2 טוב יותר לדעתי.

 

 

פורסם

מאוד התלהבתי מהזריזות של המנוע כי על הנייר הוא נראה לא זריז וחלש מאוד

הרכב ידני, הנסיעה הייתה על גז

דרכים מהירות (בטורים גבוהים) ודרכים עירוניות ופקק ב-16.6 ק"מ לליטר

על בנזין אבל אחרי 4,000 ק"מ שהרכב עבר 17 ק"מ לליטר

נסיעה ארוכה ראשונה ברכב ומשולבת, 17 ק"מ לליטר כשהמנוע חדש לגמרי

כבר לא זוכר קילומטרים וליטרים שעברתי

תמיד נסעתי עם מזגן, גם חום גם קור

היום אני נוסע רגוע יותר, אני שם לב גם להבדל בכסף בתדלוקים, אני מתישהו אנסה לראות אם באמת אפשר להוציא ממנה את ה-20 8) בגבול הטעם הטוב

יש לי גם משקל רכב גדול יותר וגם משקל של מיכל גז מלא בתא מטען אז לכאורה התצרוכת של המיני צריכה להיות משופרת

אצלי השיקול לקנות היה שהחסכון בא על הפרש הכסף שיצא לי מלהחזיק רכב ישן, ועשיתי בחירה טובה עד כה לדעתי

אם ככה זה גם אצלך, אז נראה לי שגם המנוע החלש מתאים לך (עשתה לי צריכה בטיפה יותר גרועה מזאת), אם אתה רוצה קצת יותר נמרצות תיקח את החזק יותר

ט.ל.ח

פורסם

נשאר משהו מהתא מטען בכלל בגלל המיכל גז?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הותקן במקום גלגל רזרבי, ושמתי את הרזרבי space saver "דבוק" לאחד הצדדים בגב הספסל האחורה

כאילו לא נתפס כלום

ט.ל.ח

פורסם

כמו שרבים ציינו, לנסיעות בינעירויניות המנוע הגדול יהיה נעים ושקט יותר.

דרך אגב - עשית נסיעת מבחן על שתיהן? קח אותם מחוץ לעיר תבדוק האם ההבדל בכח ובנוחות שווה לך את ההפרש בכסף ובאבזור.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אני לדוגמא (נוסע 85% בין עירוני) מכרתי את הפיקנטו 1.0 ידני רק בגלל מחסור בכח שהיה לו, השביז אותי רכב חדש שבעליה הכי קטנה אני צריך להוריד לשלישי...

פורסם
הצלחתם לערער אותי אפילו יותר :lol:....

אני אקבע ביום ראשון נסיעת מבחן על הפיג'ו ואחת נוספת על הC1 (שיהיה לי יותר קל להבחין בהבדלים)

 

השאיפה היא להישאר עם הרכב כ3-5 שנים (אם לא יהיה שינוי מהותי בצורך האישי, נניח ילד או נסועה יותר רצינית :wink:) ככה שתוספת של 4,000 תהיה פחות מורגשת במעמד המכירה (גם ככה אני מניח שאם אני אקבל 50% על הרכב זה יהיה נס)

 

 

תודה לכל מי שענה ושיתף.

 

ואם יש כאן בעלי רכב עם מנוע הPurethech 1.2 ללא טורבו שיכלו לשתף בחוויה מהמנוע כגון תקלות וצריכת דלק זה יהיה נהדר.

מכיר לא רע את המנוע מ 208 רובוטית. מנוע בהחלט מוצלח לטעמי, גם אם קשה לדבר על אמינות אחרי 20K ק"מ וקצת יותר משנה על הכביש. הוא נטול ויברציות ומעודן למדי בפעולתו ( יש רעש אופיני כנראה למנועים משולשי בוכנות, אבל לדעתי הוא די חביב ) כך שגם בענין הזה לא רואה בעיה. לענין צריכת הדלק, לא נערכה בדיקה מדויקת, אבל לדברי בתי שנוהגת בו הוא לא פחות חסכוני מאלטו אוטומטית שמסתובבת אצלה במשפחה. יש סיכוי שתיבה ידנית ומרכב קטן וקל יותר, לא ישנו את התמונה לרעה, קרוב לודאי להיפך.

פורסם

לי יש 208 ידנית עם המנוע הזה ומשקל של עוד 100 ק"ג, ואני יכול לומר שזה מנוע נהדר מבחינת הפעולה שלו ביחס למנועי 3 צילינדר אחרים .

מבחינת סחיבה המנוע סוחב מצויין עם מומנט שזמין מסל"ד נמוך שמאפשר לבחוש פחות בהילוכים, לדעתי אין מה להשוות אותו למנוע 1.0 ואין שום ספק שההבדל יהיה גדול.

צריכת הדלק אצלי בסביבות ה16 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, ובבין עירוני בשיוט עד 110 קמ"ש ניתן לעבור את ה1 ל20 די בקלות.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 


×
×
  • תוכן חדש...