Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקציב כ60,000 רכב מיני ידני חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא אקנה את הסנדרו או את הMG3.

 

ההתלבטות היא אם להישאר עם הC1 שהזמנתי או ל"שדרג" ל108 עם המנוע 1.2.

 

התקציב שלי היה 55,000-+ הוספתי עוד 2,500 בשביל הדגם היותר מאובזר של הC1, שאלה אם ל"התאמץ" עוד ולהוסיף סה"כ 6,500 ולשלם 61,500 בשביל לקבל רכב זהה עם מנוע גדול יותר.

פורסם

תבצע ניסעת מבחן ותיראה הסיטרואן מרגישה לך חלשה מידי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם לא תקנה אותם, אז ה-108 צריכה להיות הבחירה שלך. התוספת במחיר לא ככ גדולה (לדעתי לפחות, לא נגנב לך לכיס), ואתה מקבל תמורה גבוהה יותר.

פורסם

לדעתי, אם אתה נוהג "כמו סבתא", ולוקח את הזמן בהאצות, אין שום טעם לקחת את המנוע החזק יותר.

 

בשביל פעם בשנתיים שתצטרך לעשות עקיפה שבאמת תדרוש ממך את התוספת של ה-13 כ"ס?

 

ודרך אגב, אמנם לא נסעתי על המנוע הנ"ל, אבל על הנייר לפחות, 13 כ"ס תוספת לא באמת יהיו מורגשים.

פורסם

 

NVH = רעשים ורעידות, בגדול. זהו מונח הנדסי נפוץ יותר לשימוש באמריקה הצפונית, פחות באירופה ולכן כנראה לא עשה עלייה לארץ.

 

זה מושג פרימיום....

 

מצטער, אבל הייתי חייב.

פורסם

זזה לא רק עוד 13 כ"ס (שהם בערך 20% מהספק מנוע הליטר), זה גם עוד מומנט (למיטב זכרוני משהו כמו 9.7 מול 12.2) שזמין בסל"ד נמוך יותר. ושכל העאוטו שוקל פחות מ-900 ק"ג, כל סוס וקג"מ משנים. גם למי שלוקח עקיפות לאט, כוח הוא עניין חשוב ולסיום עקיפות במהרה יש עניין בטיחותי מסוים.

פורסם
לדעתי, אם אתה נוהג "כמו סבתא", ולוקח את הזמן בהאצות, אין שום טעם לקחת את המנוע החזק יותר.

 

בשביל פעם בשנתיים שתצטרך לעשות עקיפה שבאמת תדרוש ממך את התוספת של ה-13 כ"ס?

 

ודרך אגב, אמנם לא נסעתי על המנוע הנ"ל, אבל על הנייר לפחות, 13 כ"ס תוספת לא באמת יהיו מורגשים.

 

ברכבים עם מנועים קטנים זה מורגש מאוד,למשל יש הבדל גדול בין הפיאט פנדה 1.25 עם 69 כ"ס לספייס סטאר עם 1.2 ו 80 כ"ס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לי הייתה במשך 3 שנים פנדה מדור קודם שגם הייתה קלה יותר מהפנדה הנוכחית,וכבר שנתיים כמעט ספייס סטאר באותו משקל,הספייס זריזה יותר בצורה מורגשת מאוד באותם המסלולים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הצלחתם לערער אותי אפילו יותר :lol:....

אני אקבע ביום ראשון נסיעת מבחן על הפיג'ו ואחת נוספת על הC1 (שיהיה לי יותר קל להבחין בהבדלים)

 

השאיפה היא להישאר עם הרכב כ3-5 שנים (אם לא יהיה שינוי מהותי בצורך האישי, נניח ילד או נסועה יותר רצינית :wink:) ככה שתוספת של 4,000 תהיה פחות מורגשת במעמד המכירה (גם ככה אני מניח שאם אני אקבל 50% על הרכב זה יהיה נס)

 

 

תודה לכל מי שענה ושיתף.

 

ואם יש כאן בעלי רכב עם מנוע הPurethech 1.2 ללא טורבו שיכלו לשתף בחוויה מהמנוע כגון תקלות וצריכת דלק זה יהיה נהדר.

פורסם
לי הייתה במשך 3 שנים פנדה מדור קודם שגם הייתה קלה יותר מהפנדה הנוכחית,וכבר שנתיים כמעט ספייס סטאר באותו משקל,הספייס זריזה יותר בצורה מורגשת מאוד באותם המסלולים.

 

בעיה לשפוט ככה.

הפיאט הייתה ידנית, והספייס היא עם תיבה רציפה.

בהנחה והכיול של הגיר זהה גם באטראז' וגם בספייס, אז כול לחיצה בינונית על הגז מקפיצה את הטורים גבוה.

 

זה מקביל להורדת הילוך ואפילו 2 בפנדה בכול לחיצה על הגז.

 

אני בספק אם נהגת ככה כשהייתה לך את הפנדה.

פורסם

אני יכול להשוות למשל בעליות,מכרמיאל למעלות,אתמול למשל הייתי באזור ה 80 ועקפתי 2 רכבים אשר בסוף המהירות הייתה 100,בפנדה הייתי עולה את העליה במהירות 80 בהילוך 3 בסל"ד 3500,אין מצב שהייתי מצליח לצבור את אותה מהירות בפנדה בפרק הזמן שלקח לספייס סטאר.

 

דוגמא נוספת,עליה מנהריה למעלות,הייתי מתקרב לעליה בהילוך 5 ולפני מוריד 4,ובעליה עצמה ל3 והמהירות הייתה צונחת ל80 ושם מתייצבת,להאיץ היה לוקח זמן,בספייס אין בעיה להאיץ ולנסוע ב100 זה נורמלי,בפנדה בשביל לנסוע בכזאת מהירות היה צריך להיכנס במהירות של 120 וכשמהירות הייתה צונחת לאזור 100 להוריד להילוך 3 עם גז עד הסוף,וגם אז לאט לאט היא הייתה יורדת,בספייס עם גז עד הסוף אני יכול להגיע לאזור 115 והמהירות לא תרד.

 

כך שבכול מצד הספייס זריזה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתיבה רציפה יש תמיד התאמה של סל"ד לתנאי השטח. אין שם "בורות" כמו שיש בתיבה ידנית.

 

אני די בטוח שהעודף כוח של הספייס הוא בעיקר בגלל התיבה הרציפה שיודעת לנצל טוב יותר את המנוע, מאשר הגורם האנושי בתיבה ידנית.

 

חבל שאין את הספייס עם המנוע הזה בגרסא הידנית, ככה היה אפשר באמת להשוות יותר טוב

פורסם

אכן חבל שמביאים את המנוע החלש יותר שגם ככה בקושי בקושי מוכר משהו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...