Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו שמחים לספר לכם על מדור חדש בשם "הדוד מאמריקה", בו ג'פרי ג'בלנסקי, עיתונאי רכב אמריקני יחלוק מפעם לפעם את הרשמים שלו ממכוניות שונות ומשונות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

 

את יריית הפתיחה, אנחנו עושים דווקא עם מכונית רגילה להפליא, אבל מסקרנת, שעתידה להגיע אלינו בקרוב.

ג'פרי נהג בדור הרביעי של טויוטה פריוס וזו ההתרשמות שלו מהמכונית שצריכה להמשיך את הבשורה ההיברידית להמונים.

 

הכתבה המלאה כאן

 

FF-alley.jpgInterior.jpgRR-alley.jpgSide-JG.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

האיזור של מחזיק הכוסות ומוט ההילוכים נראה כמו תא שירותים יפני.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

טויוטה, כמו חלק מהיצרנים היפניים (סובארו, סוזוקי וכו) לא מתיימרת כלל לנסות לייצר רכב יפה ומעוצב. זה עניין של השקפת עולם ותואם גישה יפנית של צניעות חזותית ברכב.

 

מישהו חושב שהקורולה זה הדבר הכי יפה שהמעצבים הצליחו לייצר? כך גם לגבי כמעט כל סוזוקי וסובארו...

 

ההבדל מתחדד כשבוחנים רכבים יפניים שלא מכוונים לשוק היפני. כמו הונדה סיוויק האצ'בק שמיוצרת בבריטניה ומכוונת לשוק האירופי ולכן עיצובה מושקע יותר, להבדיל מגרסת הסדאן שלה שלא מכוונת לאירופה.

 

מזדה זו דוגמא לחברה ששינתה גישה ועברה בשנים האחרונות לתת דגש רב יותר על העיצוב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באמת שלא אוהב את העיצוב.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

לג'פרי ג'בלסקי יש מחלוקת גדולה מאוד עם ניצן אביבי מ"אוטו" בעיניין נוחות נסיעה.

מנסיון שלי עם רכבים שאני מכיר אישית, אני מעדיף את ניצני, עם כל הכבוד לג'בלסקי.

פורסם
מדוייק לחלוטין. צריך להביא כאפה למי שחשב ואישר את זה.

 

האמת, זה פיצ׳ר מאוד פרקטי. הרי כידוע, כדי לחסוך צריך לנסוע לאט. ועכשיו אפשר להוריד את הלחצים בנסיעה. אני מקווה שהם חשבו על אוורור טוב. :lol:

 

בכל אופן, דווקא אני חושב שהרכב בעל עיצוב המשונה לא מכוער. לא יפה, אבל זה לא מולטיפלה או ג׳וק.

וגם עושה רושם שזמינות הכוח והמומנט יהיו טוביםיותר מבעבר, זה יתרון למי שרוצה לחסוך ועדיין חובב נהיגה דינאמית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
טויוטה, כמו חלק מהיצרנים היפניים (סובארו, סוזוקי וכו) לא מתיימרת כלל לנסות לייצר רכב יפה ומעוצב. זה עניין של השקפת עולם ותואם גישה יפנית של צניעות חזותית ברכב.

 

אין כל קשר לצניעות, אתה יכול לעצב רכב צנוע כמו פיאסטה או פוקוס שעדיין יראה נורמלי פלוס\מינוס בלי לנקר עיניים.

 

בשורה התחתונה, היא לא נראית צנועה, היא סתם נראית מזעזע, דווקא כי יש בה יותר מידי קווים וגימיקים, קצת כמו אורית פוקס.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

מכוערת רצח, אז מה?

 

לפחות היא לא דומה לשום דבר אחר על הכביש, וזו כבר נקודה לזכותה של טויוטה. מי היה מאמין עד לפני כמה שנים, שדווקא היצרן שמוציא תחת ידיו ערימות של מכוניות בעלות עיצובים משמימים (שלא לומר מקררים על גלגלים), יציג עיצוב מוחצן כזה דווקא במכונית שאמורה להיות חלק מהלחם\חמאה שלו.

 

מבחינתי, כל הכבוד להם על התעוזה.

×
×
  • תוכן חדש...