Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי כדי להיות בטוחים שווה להציץ גם בספר הרכב, 0W20 נראה לי מוזר בתור אופציה יחידה.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דרישות היצרן לא מתאימות במקרה הזה לארץ

היה לי שרשור דומה לפני שבועיים (כשהחלפתי שמן)

בארץ לא משתמשים ב0W20 הכי מומלץ בארץ זה 5W30 כאשר אפשר גם 5W40 שהיבואן החליט שזה הגיוני מסיבות מוזרות

כעקרון מותר לשימוש בR18 השמנים 0W20 5W20 0W30 5W30

 

הCASTROL הוא החלטה שלי בגלל שיקולי עלות תועלת מירביים

השמנים 5W40 במוסכים אינם מקוריים (שוב כי זה מאוד חשוב לא מקוריים)

פורסם

הצמיגויות שרשמת זה טוב ויפה, אך מה התקן הדרוש? זה לא פחות חשוב!

פורסם
דרישות היצרן לא מתאימות במקרה הזה לארץ

היה לי שרשור דומה לפני שבועיים (כשהחלפתי שמן)

בארץ לא משתמשים ב0W20 הכי מומלץ בארץ זה 5W30 כאשר אפשר גם 5W40 שהיבואן החליט שזה הגיוני מסיבות מוזרות

כעקרון מותר לשימוש בR18 השמנים 0W20 5W20 0W30 5W30

 

הCASTROL הוא החלטה שלי בגלל שיקולי עלות תועלת מירביים

השמנים 5W40 במוסכים אינם מקוריים (שוב כי זה מאוד חשוב לא מקוריים)

 

ליצרן יש את הדרישות המתאימות לכל ארץ לפי תנאי האקלים שבה.

פורסם

תודה לכולםם

טוב הפעם משהו שבאמת מדאיג אותי.

הזמנתי וקיבלתי פילטר אוויר מקורי מאיביי.

פתחתי את הפילטר הישן והוצאתי אותו. זה שהוא שחור קצת זה מילא.. כי הוא היה שם כמה זמן.

הבעיה שאמרתי לעצמי אני אכניס אצבע בפנים לפילטר סתם בשביל הכיף ואני מגלה שהאצבע שלי בחומר שמרגיש כמו שמן...

זה הגיוני??!

פורסם

יש לי קושי לעשות זאת כרגע מרחוק מהטלפון אבל אני מנסה. http://srv2.jpg.co.il/2/56bb78bd93c1d.jpg

אני לא יודע מה תוכל להבין מזה. זה נראה כמו פילטר שעבר קצת.. ככה הוא נראה בסדר. רק כשאתה מכניס אצבע אתה מזהה שמן. כמובן לא בכמות מסחרית אבל יש.

פורסם

אני לא רואה משהו חריג, תתפלא כמה זבל יש באוויר שאנחנו לא רואים.

פורסם

מילאתי castrol magnatec 5w30 ופילטר מקורי.

בדקתי שיש לו תקן acea a1/b1 a5/b5 לפי הספר, וגם api sn.. זה מכסה די הרבה. גם ביררתי במוסך המורשה ואמרו לי שאין בעיה להשתמש ב-5w30 והם אפילו מחזיקים הונדה מקורי 5w30 עם תקן SN.

בינתיים לא חשתי בשינוי מיוחד. נראה בהמשך. (לקסטרול אדג' אין את כל התקנים האלה).


×
×
  • תוכן חדש...