Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז מה קורה עם איילון מוטורס?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הניסוי הצליח או נכשל?

יש נתונים על מכירות שלהם? הם מרוויחים?

 

איכשהו ההבטחה הגדולה לרפורמה ביבוא נעלמה מהראדר.

 

אני מעלה את השאלה כי אחרי מעל לשנתיים האתר שלהם עדיין לא פעיל...

.We apologise for the inconvenience

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבנתי שהם פתחו עוד שני אולמות, ברמלה ובאשדוד.

אם תשאל אותי, לא מהלך כזה חכם - אם כבר מתרחקים מהרצליה אז עדיף להתפרס על עוד חלקים בארץ (לדוגמא באר שבע וחיפה).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
^

הפוקוס החדש הוא אוטומטי פלנטרי "רגיל" ולא רובוטי

 

באיילון היא נמכרת עם ה-1.6 והתיבה הרובוטית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מדוע שמישהו יקנה מהם את הפוקוס. 2016מעם אותו מנוע 1.6 ליטר וגיר רובוטי בעייתי?

מי יקנה?

מי שלא קורא באינטרנט על הצרות של הגיר הזה ( יש עדיין הרבה) .

לכל אלה מספיק שהמחיר יותר זול בכמה גרושים .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה לגבי קניה של רכבים "מיוחדים" מאיילון?

אהיה ספציפי, פוקוס RS, בטלפון אומרים שיביאו אותה.

עכשיו הפחידו אותי מאוד לגבי זמינות חלפים במקרה הצורך, מימוש אחריות אם צריך וכו'.

לדוגמא, אם אני נכנס לטיפול, מתגלה שצריך להחליף ברקסים, הפחידו אותי שיש סיכוי שלא יהיה במלאי ויצטרכו להזמין, במקרה של ברקסים אולי ישחררו אותי ויזמינו אותי חזרה שיגיע אז פחות נורא, אבל מה אם זה התגלה בשלב שכבר אי אפשר להמשיך לנסוע?

 

מה אם תהיה בעיה מכאנית נניח באחד הדיפרנציאלים? האוטו לא עלול להתקע במוסך לזמן ארוך יחסית? מה גם שאני מניח שהמוכנאים בארץ לא מכירים את האוטו, לא עוברים הכשרה מיוחדת ועלולים לעשות טעויות שיפגעו בדברים אחרים ברכב.

 

עד כמה צריך לפחד מדברים מהסוג הזה?

פורסם

עזוב אותך... אתה הולך רחוק.

קודם תנסה לקבל מהם הצעת מחיר שלא תגרום לך לצחוק בקול,

ואחרי זה מפרט שהם יכולים להתחייב אליו.

 

אחרי זה תדאג לזמינות חלפים

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

ציפור לחשה לי שהם מדברים על 350K ל-RS. כן, השיטה הרגילה - לקחת את המחיר ביורו (35K) ולהוסיף לו עוד 0.

 

לגבי חלקים, מנסיוננו עם הפיאסטה ST - אכן היו בעיות עם זמינות חלפים תחילה. נכון לרגע זה, המצב השתפר מהותית ולמדו והפנימו להחזיק חלפים שלה במלאי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

טרם נענתה השאלה,

HOW THEY DOIN?

האם המודל העיסקי של ייבוא מקביל אכן מצדיק את עצמו? האם נראה עוד יבואנים מקבילים בעתיד?

Porsche 944 turbo

פורסם

nimnim

מן הסתם לא יפרסמו שיש שיגשוג כל שהוא שמצדיק שלא יקומו מתחרים...

אבל אם פותחים עוד סוכנויות ואלבר גם חזק בתחום,נראה לי שיש שם עניין.

פורסם
ציפור לחשה לי שהם מדברים על 350K ל-RS. כן, השיטה הרגילה - לקחת את המחיר ביורו (35K) ולהוסיף לו עוד 0.

 

לגבי חלקים, מנסיוננו עם הפיאסטה ST - אכן היו בעיות עם זמינות חלפים תחילה. נכון לרגע זה, המצב השתפר מהותית ולמדו והפנימו להחזיק חלפים שלה במלאי.

 

מטלפון אליהם אתמול, זרקו לי 320K ל-RS, אין לי נסיון איתם, לא יודע כמה מקום מיקוח יש מולם, לדעתי זה יקר בכ-30 אלף ש"ח מהמחיר ששווה לשלם עליה בהתחשב במה שאפשר להשיג מהמתחרות בארץ.

 

RS, אתה יכול להרחיב קצת על דברים שהיו עם הפיאסטה ST ? נסיון שלך או חברים?

אני שוקל לגבי ה-RS (הכינוי שלך בעייתי פה בשרשור :), התכוונתי לפורד) ואני מפחד "ליפול" בדברים בסגנון הזה.

פורסם

ביררתי בזמנו באיילון על ה-Fiesta ST, מדובר על רכב שמתומחר בארה"ב ב-20,000 דולר שזה מחיר מקביל למאזדה 3 2.0 אוט' שעולה בארץ 132,000. על הפיאטה רצו 180,000 בלי רצון להתמקח. לא סביר בעליל בהתחשב שהיא מתחרה ישירה ברכבים כמו הפולו GTI וה-208 GTI שעולות בארץ בערך 140,000 מהיבואן הרשמי, בלי כל הווג'אראס של יבוא מקביל ומחסור בחלקים.

 

אח"כ נכנסתי לברר על פיאסטה רגילה בשביל רכב לאישה (כי ליבואן הרשמי לא הייתה אופציה לשלב בין המנוע הגדול ותיבה ידנית), איילון לא רוצים לייבוא אותה בכלל, בלי קשר למחיר.

 

בקיצור, אכזבה.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

משעשע אני קיבלתי מהם הצעה של 170 על הפיאסטה...

 

בכל מקרה מר PETER כמו שאתה יכול להבין, מסודרים הם לא.

יותר דומה לבאסטה בשוק.

 

מפה תעשה את ההחלטות שלך.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:


×
×
  • תוכן חדש...