Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

יש לי מאזדה 323f 99

 

לפני התקלה הרכב היה נוסעה במהירות של 100קמ''ש ב 2500סלד (במישור +-)

לאחרונה ב 2500סלד המהירות עומדת על 90 קמ''ש וכדי להגיע ל 100 נדרש כ 2900 סלד

מידי פעם זה חוזר ליחס הקודם ,באיכר בירידה ,או מישור אבל לרוב לא

הייתי במכון גירים ,והוחלף כל הקיט של הדסקיות ,אבל זה לא עזר ,

מצורף סרטון בנסיעה

https://youtu.be/s_Bwz0TLamE

אשמח מאוד אם משהו נתקל בתקלה זו ויוכל ליעץ לי

תודה רבה

דרור

עריכה אחרונה על ידי דרור פריד
פורסם (נערך)

נשמע כמו בעיה בגיר.

אכן צריך להיות ב-2500 סל''ד ב-100 קמ''ש ברכב הזה.

120 קמ''ש 3000סל''ד.

איך הגיר מתנהג מעביר חלק או עם נקישות?

בדקת שמן גיר שלא חסר?

הוחלף שמן גיר?

אגב מנוע 1840 כן?

מודל?

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
פורסם (נערך)

הגיר עבד די חלק לפני התקלה,ואחרי הטיפול בגיר הוא עובד ממש יפה עד השלב של ה 2500 ,

שמן גיר לא חסר ,ובטח שהחליפו כי פרקו את הגיר .

העליתי עכשיו סרטון שרואים את זה

המנוע 1840 מודל 99

עריכה אחרונה על ידי דרור פריד
פורסם

אין קשר לחיישנים מצערות וכו, רואים בבירור בסרטון שנעילת המומנט של הגיר לא משולבת למרות שבמהירויות האלה הממיר אמור להיות נעול, אלא אם מדובר בהאצה חזקה.

בסוף הסרטון ניראה שהממיר ננעל לרגע ומשתחרר, או סתם עזבת גז לרגע.

בקיצור, לדעתי הכיוון הוא בגיר

יום טוב גם לך

פורסם

תודה על הקישור, אין לי הרשאה להכנס אליו משום מה ,

איזה חלק בגיר אחראי על נעילת מומנט וכמה אמורה לעלות החלפה שלו ,איך אפשר לדעת שזאת הבעיה אם המחשב לא נתן על זה מס תקלה ?

פורסם

קראתי קצת על נעילת מומנט ,ובלי קשר לזה ,יכול להיות שזה בגלל הסולנואיד?

יש תחושה שהגיר לא מקבל פקודה לשחרר את השלישי או שהוא ברביעי ולא משחרר את הטורים בעצמו

פורסם

קראתי ,נראה לי שזה בדיוק מה שקורה אצלי,

דבר נוסף שקורה באותו לאחר שהוחלפו הדסקיות זה שהאוטו כאילו נחנק ,למשל בהאצה ביציאה מכיכר ,או ברוורס

×
×
  • תוכן חדש...