Jump to content

דרור פריד

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דרור פריד

  1. קראתי ,נראה לי שזה בדיוק מה שקורה אצלי, דבר נוסף שקורה באותו לאחר שהוחלפו הדסקיות זה שהאוטו כאילו נחנק ,למשל בהאצה ביציאה מכיכר ,או ברוורס
  2. קראתי ,נראה לי שזה בדיוק מה שקורה אצלי
  3. קראתי קצת על נעילת מומנט ,ובלי קשר לזה ,יכול להיות שזה בגלל הסולנואיד? יש תחושה שהגיר לא מקבל פקודה לשחרר את השלישי או שהוא ברביעי ולא משחרר את הטורים בעצמו
  4. קראתי קצת על נעילת מומנט ,ובלי קשר לזה ,יכול להיות שזה בגלל הסולנואיד?
  5. תודה על הקישור, אין לי הרשאה להכנס אליו משום מה , איזה חלק בגיר אחראי על נעילת מומנט וכמה אמורה לעלות החלפה שלו ,איך אפשר לדעת שזאת הבעיה אם המחשב לא נתן על זה מס תקלה ?
  6. אתה יכול בבקשה להסביר לי מה זה נעילת מומנט?
  7. לפני כ שבועים לפני הטסט עשיתי ניקוי מצערת ,בקשר לשמן אני לא יודע איזה סוג,אבל אוכל לבדוק במכון, היום אני אלך לבדוק חיישנים , עידכון בקרוב
  8. הגיר עבד די חלק לפני התקלה,ואחרי הטיפול בגיר הוא עובד ממש יפה עד השלב של ה 2500 , שמן גיר לא חסר ,ובטח שהחליפו כי פרקו את הגיר . העליתי עכשיו סרטון שרואים את זה המנוע 1840 מודל 99
  9. שלום לכולם יש לי מאזדה 323f 99 לפני התקלה הרכב היה נוסעה במהירות של 100קמ''ש ב 2500סלד (במישור +-) לאחרונה ב 2500סלד המהירות עומדת על 90 קמ''ש וכדי להגיע ל 100 נדרש כ 2900 סלד מידי פעם זה חוזר ליחס הקודם ,באיכר בירידה ,או מישור אבל לרוב לא הייתי במכון גירים ,והוחלף כל הקיט של הדסקיות ,אבל זה לא עזר , מצורף סרטון בנסיעה https://youtu.be/s_Bwz0TLamE אשמח מאוד אם משהו נתקל בתקלה זו ויוכל ליעץ לי תודה רבה דרור
×
×
  • תוכן חדש...