Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני הולך מחר לנסות לסגור על ה1.

אני עדיין לא סגור אם ללכת על ה118 עם 136 או 170 , מובן תלוי במחיר.

בכל מקרה המחיר של הראשונה הוא 180.

מה לדעתכם אפשר לקבל בימי המכירות.

מה שבטוח אני לא מוכן לשלם180, סביר להניח שבהתאם לשנים הקודמות המחיר הראלי הוא בן 160-170 .

 

מה דעתכם ?

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נסה עוד היום למצוא ביטוח מקיף שלא דורש מערכת איתור ושלא מייקר משמעותית את הפרמיה.

זה כשלעצמו יכול לחסוך את התקנת הפוינטר בכ-5K שקל.

פורסם
נסה עוד היום למצוא ביטוח מקיף שלא דורש מערכת איתור ושלא מייקר משמעותית את הפרמיה.

זה כשלעצמו יכול לחסוך את התקנת הפוינטר בכ-5K שקל.

 

אוקי .

מה לגבי מחיר הרכב.

פורסם

אני מאוד ממליץ להוסיף את חבילת הלוקצורי, הרכב נראה יותר טוב איתה.

 

אני אישית הייתי מעדיף אפילו את 118 עם לוקצורי מאשר 120 ללא החבילה, מהסיבה הפשוטה שלא הרגשתי הבדלי כוח משמעותיים בינהם ששווים את ההפרש. ( נסעתי על שניהם כמובן).

 

דרך אגב הם ינסו לדחוף לך את הצבע הלבן.. אבל הרכב הנ״ל לא נראה טוב בלבן. כל צבע שתיבחר יהיה עדיף.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
אני מאוד ממליץ להוסיף את חבילת הלוקצורי, הרכב נראה יותר טוב איתה.

 

אני אישית הייתי מעדיף אפילו את 118 עם לוקצורי מאשר 120 ללא החבילה, מהסיבה הפשוטה שלא הרגשתי הבדלי כוח משמעותיים בינהם ששווים את ההפרש. ( נסעתי על שניהם כמובן).

 

דרך אגב הם ינסו לדחוף לך את הצבע הלבן.. אבל הרכב הנ״ל לא נראה טוב בלבן. כל צבע שתיבחר יהיה עדיף.

הצבעים הם שחור/לבן /אדום

כל השאר ב12 אלף תוספת.

 

הרכב מגיע רק בחבילת ספורט ( אין כבר ביזנס ) והיא מאוד מרשימה.

 

מה לגבי הפרש ביצועים , היום יש לי לאון 1.8 TSI האם ה118 תספיק? הכוח של ה1.8 מספיק לי .

פורסם

אתה מסתלבט? משווה לאון לב.מ.ו? אפילו שהיא "רק" 118 היא לא ליגה אחת מעל, אלא 4 ליגות מעל.

מהגיר, למנוע ולאיכות החומרים.

 

אבא שלי נוהג על 118 לקצ'רי עם 170 כ"ס ולטענתו נהנה ממנה יותר מהרבה רכבי ספורט שהחזיק.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

כן, יהיה הבדל משמעותי בכוח לעומת ה-136.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לאיזה תקציב אתה מכוון?

כי אם תמתח בעוד 30 אלף למעלה,יש אלטרנטיבה יותר מעניינת בבמוו.

ערוך נהיגת מבחן,הרכבים הרגישו לי זריזים אך לא חזקים במיוחד.

אומנם הזמינות נותנת הרגשה טובה,אבל הליאון יותר חזקה בקצת.

פורסם

ההבדלים בין ה-136 ל-170 הם בניהןל המנוע בלבד.

 

כלומר, אתה משלם תוספת של הרבה כסף על צ'יפ בלבד (ואפשר, כידוע, לצרוב אפטר-מרקט).

פורסם

זיו, מה עם עוד צילינדר?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

לא משהו חדש שאנשים שואלים שאלות על דגם חדש ומקבלים תשובות על דגם קודם ולא רלוונטי לשאלה.

 

גם לגבי צריבה, בב.מ.וו. נדרש לרוב להתקין קופסא חיצונית או לבצע צריבה שמחייבת את פתיחת המחשב פיזית - דבר שמשאיר עדויות להתעסקות לא מורשית עם הרכב.

עריכה אחרונה על ידי Gidimi

×
×
  • תוכן חדש...