Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכמה אפשר לשחרר 118 לאקצורי על הכביש ? (מאובזרת עם קסנונים כן ? )

 

אחרי מיקוח אגרסיבי אפשר להגיע ל 205K-210K על הכביש כולל תוספות כמו מצלמת רוורס וחיישני חניה (שעולות הרבה) וחבילת לוקצ׳ורי.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המחירון באתר שלהם ל 118i החדשה (כלומר 136 כ"ס מנוע 1,500 שלושה צ'ילנדרים) עם חבילת ה Luxury הוא 205K

כלומר מהנתונים שלך עולה שהמיקוח מניב רק הטבה באבזור ובאגרת רישוי ("על הכביש") ובמידה ומחלצים אותה ב 205K

אגרה 2K?, חיישנים (בטח רק אחוריים) 2K, מצלמה 2-3K

 

פותח השרשור, יש עדכונים?

פורסם

ב205 אש"ח (אולי בפחות) הייתי קונה X1 במוו F48 מנוע 2.0 ליטר N20 ,מהדור הקודם ונהנה

משלדה ומנוע של ה320I למעט בסיס גלגלים ורוחב סרנים שונה מה 320,דגם ביזניס כמובן,

אבל 184 כס הנעה אחורית 8 הילוכים SDRIVE.

אבל צריך למהר,כי לא נשארו הרבה במלאי.

אני מאמין שמי שחובב נהיגה ואוהב הנעה אחורית, אחרי נסיעת מבחן לא יישאר אדיש למכונה הזו.

פורסם

הX1 2015 הוא רכב הרבה,אבל הרבה יותר טוב בשתי רמות מה118,כולל ניהוג נוחות ובידוד רעשים.

רשמתי רכב,כי ג'יפון הוא ממש לא...ובאותו המחיר (סביב ה200 אלף ש).

7.5 ש למאה.

210 מהירות מירבית .

460 קמ למיכל של 55 ליטר הרוב נסיעות בעיר 75 אחוז בעיר.

ביטוח 3800 שח לנהג מעל גיל 35.

לפעמים מערכת איתור היא תוספת של הלקוח.

אפשר להוסיף תוכנה כשנגמרת האחריות...255 כס 6.5ש למאה.

פורסם

אני מסכים שה X1 רכב יותר טוב (למדתי עליו נהיגה :-)) אבל הוא פשוט נראה לא טוב,

 

דרך אגב, יש כרגע בטרייד אין של במוו X1 2015 בצבע כתום מזעזע ב207K..

 

ול gidmi עלות המצלמה כפול ממה שרשמת (המחירים מטורפים על תוספות מקוריות) אבל כן ההנחה מאוד מאוד נמוכה ביחס לאודי למשל.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

בתור בעלים של 118i luxury 2013 אני ממליץ לך לא להתפשר ולקח את הדגם המפואר והמאובזר ביותר.גם ככה האבזור יחסית דל{למרות שמאוד פונקציונלי ונוח}ובלי קשר-איכות הנהיגה בדגם עם 170 כ"ס היא פשוט עולם אחר.

תנסה לברר לגבי רכבים שנמצאים בתצוגה.לי בזמנו הציעו את רכב התצוגה {זה שמוצג באולם-לא משמש לנסיעות מבחן}בהנחה של כמעט 20 אלף ש"ח,אבל אני דביל ורציתי רק צבע שחור...

פורסם

ול gidmi עלות המצלמה כפול ממה שרשמת (המחירים מטורפים על תוספות מקוריות) אבל כן ההנחה מאוד מאוד נמוכה ביחס לאודי למשל.

 

אני מתמצא היטב בעלויות של תוספות מקוריות של סדרה 1.

אני בספק אם ההצעה שהועלתה כאן היא של תוספות מקוריות בהתקנה של היצרן.

אני מניח שהכוונה היא להתקנה מקומית ושל אבזור שאינו מקורי.

 

חיישנים מקוריים עולים בסביבות 4K לכל צד ולא ה 2K שרשמתי קודם.

מצלמה מקורית אכן עולה 5K, אך בהתקנה מקומית מרכיבים פריצת מסך ומצלמה אונסיברסלית בחצי מהעלות.

פורסם

עידכון

לגבי הרכב ברור שבכל היבט הוא עולה על הליאון.

לגבי המנוע שזה היה החשש שלי ה1.8 TSI שיש לי עם 158 סוסים לעומת 1.5 136 סוסים .

בגדול אין הבדל דרמתי בביצועים די דומה .

לב מ וו עדיפות בפתיחה ובהאצות בייניים ובכלל הכוח הרבה יותר זמין בכל מצב ל1.8 יש עדיפות יותר כח בהגברת מהירות בגבוהות .

בסך הכל אין ממש הבדל ולא ממש מורגש ההבדל בסוסים.

הגיר עדיף בהרבה מDSG הלא החלטי וההנעה האחורית כנראה שעושים את ההבדל.

ברור הה120 יותר חזקה אבל נשאיר משהו לפעם הבאה.

 

לגבי האבזור ההבדל הוא בסאן רוף מערכת ומבחנתי זה מיותר, רמת גימור SPORT LINE זה אחלה.

 

הרכב היה ברשותי בערך יום+ לצורך התרשמות.

פורסם

מה לנעול? מה עם למלא את חלקך בתהליך שיתוף המידע והעזרה שקיבלת פה ולשתף אותנו בהנחה שהצלחת לקבל על הרכב?

פורסם

אם יש משהו שלמדתי מהקניה הזו שרכב טוב זה הרבה יותר מתאוצה בקו ישר.

אין ספק, אבל יש לא מעט פה שמשום מה חושבים אחרת.

 

horses for course מה שנקרא...


×
×
  • תוכן חדש...