Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על סט קומפוננט 3WAY - מרצדס CLK


orenuchx
שימו לב! השרשור הזה בן 2966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

באמת כיף לדעת שהצלחת להגיע למערכת שאתה נהנה ממנה ,ואכן אדי הוא אחד שמאוד אוהב לעזור ,ונהנה מזה לא פחות ממך :-)

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן, כרגע אתן תשובה קצרה אך כאשר יתאפשר לי ארחיב ואסביר את הצד שלי במסע שלך שאני כמובן רואה בו גם חלק מתהליך ההתבגרות שלי.

 

הכוונים כרגע ברכב של אורן הם גסים וראשוניים, עשינו תיקוני זמנים, נקודות חיתוך וזהו, אפילו לא נגענו בפאזות ובטח שלא איקולציה, למען האמת המערכת עדיין לא מאותחלת בצורה נכונה.

 

ממפגש בן שעתיים לקח לי הרבה זמן להבין מה שונה כל כך בפילוסופיה של אודיסון לפרוססור פרימה ביט.

 

אבל התוצאה שקיבלנו לאחר השעתיים האלו הצליחה להפתיע גם אותי, למען האמת, להדהים.

 

כזה מגברון קטן אבל איזה סאונד! וזה עוד כשהאלפיין מחובר לפרימה דרך המנחת של הפרימה.

 

אמשיך מאוחר יותר כי אני רוצה לתת כאן את הקרדיט הראוי. לאורן, לרכב, לרדיו רפי, לדרור.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה, לי באופן אישי אין זכרון או מאורע מקדים לפני השרשור הזה שאורן פתח.

 

אני בטוח שיכול להיות ואני מעורב גם בשרשורים קודמים אבל פשוט לא זוכר אחורה ומה גם שייעוץ בנוגע לבחירת HU זה בד"כ דבר שאני נמנע ממנו מסיבה פשוט - איפשהו החל משנת 2008 אני כבר נטשתי את העולם הזה של HU סטנדרטי לרכב ועברת לCARPC ולטאבלטים ושם גם הידע שלי נשאר מאחור.

 

הגעתי לאותו מפגש ולמעט להשמיע את המערכת שלי ולפגוש מספר מצומצם של חברים וותיקים, לא ממש היה לי מה לעשות שם, המפגשים במרכז פשוט נטולי SQ נכון לעכשיו. הגיעה למתחם המפגש בנצית מאוד יפה - הCLK של אורן הכוונה והיתה לי הרגשה שמדובר במישהו שלא לגמרי קשור למפגשים ואני לא זוכר אם הוא ניגש אליי קודם או שבדיוק הראיתי את תא המטען לאנשים מסביב והתחלנו לדבר.

 

משהו באורן מצא חן בעיניי מהרגע הראשון, הצניעות שלו, הישירות שלו - ניגשנו לרכב וראיתי שם מושב בטיחות לילדים ודיסקים של דיוויד בואי, הבנתי באותו רגע שלא מודבר בעוד אחד שקנה מרצדס בשביל להתהדר בה אלא פשוט בגלל שהוא כנראה עשה משהו שהוא רצה לעשות ואם כבר רכב טוב אז למה שלא יהיה משהו באמת טוב?

 

או קיי - נכנסים לרכב שלו ואני מתחיל לנסות להבין מאורן מה הוא מחפש, מה המטרה שלו, מה הוא רוצה להשיג?

 

אורן, לאחר שישב אצלי ברכב וכבר אמר לי שזה פחות או יותר הכוון - רק עכשיו בתוך הרכב שלו, הסביר לי שהוא לא מחפש להשתגע ברכישת מוצרים ואפילו שאל אם יש אפשרות לשמור על הרמקולים המקוריים.

 

ראיתי לנגד עיניי רכב שכבר מגיע מבודד כהלכה ישר מהמפעל, מערכת חשמל טובה, רמקולים של BOSE, יחידת ראש של בקר עם יציאת MOST ואז ראיתי את הסמארטפון וכבר זה ישב לי בקצה הגרון הרעיון של הPRIMA.

 

הבן אדם ביקש - צנוע, בלי שגעונות - רק לשמוע טוב ונקי.

 

וזה בדיוק הרעיון - מגבר תשעה ערוצים כל אחד מהם 35 וואט (בגישור באזור ה140 וואט) על רמקולים מקוריים שנשמעו סה"כ טובים רק שלא מוצא מהם הפוטנציאל, אל המגבר הזה ניתן לחבר או בעזרת BIT DMI את יחידת הראש של בקר או פשוט לחבר לשם סמארטפון בין אם דרך I PURE 20 או אנדרואיד כלשהוא עם USB CONVERTER DAC כמו שיש לי.

 

אורן אהב את הרעיון כפי שאתם מבינים ומשם הגענו לכאן - תיכף אמשיך אך לפני כן.

 

 

לגבי אורן -

מדובר באדם עם סט ערכים גבוה מאוד, איש של עשיה שבא מאסכולה של אוהבי שיעורי בית - אנשים כאלו שלא רואים בללמוד משהו מטלה אלא ברכה.

 

תחום העיסוק של אורן הוא גם כן כזה שמצריך ראש יצירתי.

 

החיבור והקליק היה מיידי.

 

לגבי הרכב - מרצדס CLK שנת 2001

 

תשמעו, מנוע חזק, הנעה אחורית, סלון עור נוח להפליא, מושבים חשמליים גם לנוסע וגם לנהג ולכל אחד מהם זכרונות ועוד כל מיני דברים קטנים שפתאם שמים לב אליהם איך בשקט בשקט מרצדס הכניסו פנימה טכנולוגיה לתוך הרכב.

 

מצבר ענק בתא המטען ממש בסמוך למערכת הסטריאו.

 

בידוד פשוט יוצא מן הכלל, הרכב שקט להפליא ולא ממש שומעים את המנוע שלו על כל שלושת הליטרים - מייצר רעש כלשהו שחודר לתא הנוסעים.

 

וזה רכב בן 15! בעיני זה רכב פרימיום אמיתי וזה חסך לי ולאורן כאן - ים של עבודה!

 

לגבי כל השאר - דרור, רדיו רפי, אנוכי

 

את רדיו רפי אני מכיר כבר שנים ארוכות, עוד מאז שהיתה לי את הקורולה הישנה 96 בצבע טורקיז - רפי הוא זה שהתקין לי שם את האזעקה.

 

אני זוכר אותו עוד מהימים שהיה להם בית התקנות ליד טופ קאר חולון, לאחר מכן שעבר לעבוד בטויוטה לתקופה מסויימת ואז בסופו של דבר פתח את העסק שלו בבת ים ומאז נראה שהבחור מסתדר.

 

מדובר בבעל מקצוע שאוהב את העבודה שלו ועושה אותה נאמנה ובאמת - המגבר הותקן נהדר!

 

אבל לצערי - להניח שכל מתקין בהכרח יודע מה זה פרוססור ואיך להתעסק איתו, במצב של התחום הזה בארץ זה לצפות כנראה ליותר מידי וההחלטה היתה בין אם הכוונים ופתיחת הפרוססור תתבצע ע"י דרור ושימוש בBIT TUNE - אמנם יש עלות לשירות אבל מדובר במשהו שולי יחסית.

 

לבין לגשת אליי ובמקרה הזה אורן הופנה אליי, בד"כ דרור יודע שכאשר מישהו מגיע אליו ומגיע דרכי אני גם ממשיך איתו את הדרך אם יש לי האפשרות - ללא תשלום כמובן, פשוט בגלל שאני אוהב את זה ועושה את זה מהלב.

 

ואת אורן - שמעו, פשוט רציתי לפגוש את הבן אדם ולראות מה יצא.

וגירד לי באצבעות כבר לשים את הידיים שלי על הPRIMA הזה ולהבין מה הולך שם.

 

בתיאום ביני לבין אורן, אורן הגיע אליי בערב של יום חמישי אם אני זוכר נכון לפני שבועיים והתחלנו לעבוד על הכוונים - כאשר

 

בהתחלה לקח לנו זמן להעביר חוט USB מתא המטען למושב הנהג ואז גם גילינו שהכבל מאריך שהיה שם היה ארוך מידי וגרם לנתק - הלכו לנו כמה דקות טובות רק על זה.

 

או קיי התחברנו ואז עשינו אתחול תצורה מחדש למערכת כי המידבאסים היו מחוברים לערוצים של האחוריים וההפך אבל אז עוד לא הבנתי שעדיין לא אתחלתי את המערכת נכון וככה זה עובד:

 

בתכנה של הפרימה ביט אתם תראו סט קדמי שלושה חלקים אקטיבי - כאשר ניתבנו את הטוויטרים לערוצים 1 ו 2

את המידבאסים לערוצים 3 ו 4

ואת האחוריים כביכול כמידריינג'ים ל5 ו6

 

מה שלא הבנתי באותו הרגע שזה שהקרוסאוברים בפרימה לא מרשים לבצע נקודות חיתוך לא חופפות כאשר ששת הרמקולים האלה מוגדרים כסט 3WAY אקטיבי.

 

מה גם שהסאב וופרים בפועל מוגדרים כרמקולים אחוריים.

 

ובכל פעם ששמרתי את הקופניגורציה למכשיר ועשיתי לו פיינאלייז - לאחר הפעלה מחדש משהו כל פעם לא היה בסדר עם הוופרים.

 

עד שנפל האסימון שצריך לאתחל מחדש את המערכת פעם נוספת אבל את זה כבר השארנו לפעם הבאה.

 

בכדי להתגבר על זה בעצם ביטלתי את האחוריים שלו (מוגדרים כמידריינג'ים) ע"י כך שנתתי להם נקודת חיתוך 5K עד 5K ואז המכשיר שמר את הקונפיגורציה.

 

 

הבעיות הנוספות שחווינו היו - טוויטר שמאל לא עבד - אורן גילה שהקונקטור של הטוויטר כבר היה בלוי ושבור - הוא עקף את הקונקטור של הטוויטר והטוויטר קם לחיים חדשים.

 

ומעבר לכך רמקול אחורי שמאלי - מבקש כבר נואשות להחזיר את טחוריו לבורא.

 

 

התוצאה שהתקבלה - שמעו.

 

אני באופן אישי הייתי בהלם.

 

הסאבוופרים הקטנים האלה אמנם לא יורדים טוב מתחת לנקודת חיתוך 45 הרץ - אבל הם בועטים עכשיו ממש יפה ומקדמת הרכב ונשמעים מצויין!

 

האחוריים כרגע מבוטלים והבמה הקדמית פשוט תענוג לאוזן ואני יכול להבטיח לכם שאם הייתם נשאלים אם מדובר על יחידת ראש שמחוברת למגבר דרך מנחת - אתם פשוט לא הייתם מאמינים לי! אין, זה נשמע פשוט טוב מידי בשביל להיות משהו מונחת.

 

לא ידעתי עדיין מה האימפקט שזה עשה על אורן, הבנתי שהוא מרוצה אבל פשוט לא ידעתי אם זה עשה אימפקט.

 

אז מה קרה אחרי זה?

 

קצת אחרי זה גיליתי שלאליקו נשארו עוד שני זוגות אחרונים של L1V1 - הטוויטרים הקטנים של HAT - ה8 אוהם בגודל חצי שקל (מה שמותקן היום ברכב שלי)

 

המלצתי לאורן לגשת אליו ולקחת זוג אחד, הם צריכים להכנס ללא כל מאמץ במקום הטוויטרים המקוריים.

 

יום למחרת אורן כבר ביצע ויישם. בשביל 400 שקלים לזוג זה באמת, פשוט שווה את זה.

 

(אני חושב שהזוג האחרון מהדגם הזה נמכר ממש באותו יום דרך אגב).

 

כרגע אורן למיטב ידיעתי בתהליכים של בחירת סאב וופר אשר ניתן יהיה לנצל היטב על ערוץ הגברה של כ130 וואט.

 

וצריך גם להחליף את האחוריים במשהו פשוט, זול ככל הניתן - רק בכדי לקבל השלמה במושב האחורי לתחום תדרים שבין 500 ל4000 הרץ

 

אנחנו מצפים לI PURE 20 שיגיע וביחד נבנה לו פתרון לאספקת מתח בכדי שיהיה אפשר לחבר את האייפון.

 

 

ואז בסופו של דבר מה שישאר זה:

 

לאתחל את המערכת עוד פעם אחת מחדש כאשר הסט הקדמי בעצם יופיע כסט שלושה חלקים רק שהטוויטר והמידריינג' יהיה על קרוס פסיבי.

 

רמקולים אחוריים יוגדרו כרמקולים אחוריים והסאב וופר יוגדר כשני סאבוופרים אקטיביים על ערוצים 7 ו 8 ובפועל יהיה סאב וופר אחד שמוגבר בגישור.

 

לעשות TC מחדש.

לעשות פאזות.

לעשות איקולציה בסיסית.

 

זה לא מעט עבודה אבל למען האמת זה גם לא כל כך הרבה כשחושבים על זה.

 

ואני יותר מאשמח להפגש עם אורן שוב - רק שהפעם - צריך לעצור את הבחור כי הוא נדבק חזזזק בחיידק :twisted:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי למה להגדיר את הסט הקדמי בתור 3 חלקים.

האם כאשר כפתור ה-Preset על 0 ועובדים ב-Expert Mode, לא מתאפשר לכוון כל רמקול כאוות נפשך?

 

 

חוברת הפעלה אונליין לפרוטוקול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב שלום לכולם,

 

אני חוזר הנה כדי לשתף במסע קטן אבל מדהים שעברתי מאז שהעלתי את הפוסט ועד לימים אלו.

העניין בשיתוף הוא שאולי מה שעברתי יעזור לעוד חבר'ה שהגיעו בלי ידע מוקדם להגיע למקום טוב. או טוב מאוד I would say!

 

נתחיל מההתחלה ,

את הרכב רכשתי כשקיימת בו המערכת המקורית שהותקנה במפעל אי אז ב2001 כאשר הרכב יוצר. כבר מההתחלה ידעתי ששומעים לא רע והמערכת אכן היתה ממש טובה לזמנה - אבל עם HU שהמדיה הכי עדכנית שהוא מכיר זה "דיסקים לא צרובים "אי אפשר להגיע רחוק אלא אם אתה תולה לך מחזיק דיסקים סטייל שנות ה90 בתוך האוטו..

 

ומה עוד היה שם?

8 רמקולים של BOSE – שלושה בכל דלת, ושני סאבים על המגש האחורי. את כל זה הרקיד מגבר OEM של BOSE. הרמקולים מסודרים כשוופר וטוויטר נמצאים בקדמת הדלת, והרמקול השלישי בדלת - כך מסתבר -מיועד לבדר את היושבים מאחור.

 

בוא נגיד שממש לא היה לי מושג מה הולך שם באמת ואיך המערכת עובדת. מבחינתי רמקלים של פיוניר מהדיוטי פרי היה הדבר הכי Hi End שהכרתי.

אז התחלתי עבודת לימוד עצמי בפורום או יותר נכול לשאול שאלות של טירון - ואחד הדברים הראשונים שיעצו לי עוד לפני שנה זה להחליף HU. (מה זה HU לעזאל ?)

אחרי שלמדתי מה זה HU - רכשתי אחד של ALPINE מדגם CDE148BT ושם...אהם- עצרתי.

 

הHU ישב אצלי שנה בבגאז וזאת משום שלא היה לי מושג אם ניתן בכלל לחבר אותו אל כל האלמנטים המקוריים של הרכב. זה היה נראה מאוד מסובך והעניין דעך אצלי כמעט שנה. בין לבין ניג'סטי לכמה מתקינים אבל לא ממש קיבלתי כיוון אמיתי או פתרון מעבר ל "אם הרמקולים לא מחרחרים אז אל תחליף.." או מה יהיה נכון ואיך צריך לעשותו ברכב כמו שלי.

 

אחרי שנה של האזנה לאותם דיסקים מליון וחצי פעם, החלטתי שזהו נשבר ה... קש - ולהתחיל לחשוב ברצינות מה אני עושה, וכמה זה יעלה. ועל הדרך קניתי מגבר.

זה היה מעשה חכם בעיניי באותו הזמן והרגשתי חשוב. יש לי מגבר ועוד של אודיסון. למה? כמה? סתם כי זה נשמע לי טוב... הרגשתי בענינים ואמרתי לעצמי – יש מגבר, יש HU כל מה שצריך זה להוסיף את מילת הקסם – קומפוננט + סאב.

אבל איך בוחרים? ואיזה?

 

שוב פניתי לפורום והתשובות לא אחרו להגיע – ווואלה פתחו לי את העניים והראש.

הבנתי שהמגבר נרכש לשווא ושאני ממש רחוק מלהבין מה אני עושה... אבל גם התייצות עם מתקינים לא נתנה הרבה – המחירים גבוהים אם רוצים "משהו טוב" ואללי איך אני יודע שה 5000 -6000 ₪ שהתבקשתי לשלם יקנו לי משהו "טוב"?

 

החלטתי להגיע למפגש לפני שאני פותח את הארנק ושם פגשתי אחד, אדי קוראים לו - שלראשונה מבין כולם - באמת הקשיב לי! ולרכב !

ואחרי שהקשבתי גם אני לאדי או יותר נכון למערכת שלו - החלטתי שאת העצות של הבחור הזה אני הולך ליישם.

 

אדי הציע מתווה מחוץ לקופסה כך מתברר: (אני מקווה שהמונחים נכונים)

 

1. מגבר Prima bit 8.9 שיאפשר עבודה ב FULL DA ויאפשר להפוך את העבודה מול הרמקולים המקוריים, והלא רעים כשלעצמם- לאקטיבי מלא.

2. התקנה של DRC שיאפשר מעבר בין מקורות – הרעיון שלו היה לעבוד עם הנייד בלבד אבל HU כבר יש אז למה לא כבר להתקין. שיהיה.

3. התקנה של סיב אופטי (89 ₪ באופיס דיפו ) כדי לחבר את הנייד למגבר באופן דיגיטלי מלא + מכשיר שיאפשר חיבור הנייד ליציאה אופטית

 

וזהו!

 

ומה מאז?

ברכב הותקן מגבר Prima Bit 8.9 של אודיסון ונשארו הרמקולים המקוריים על כל 15 השנה שלהם. הקופסה המכונה PRIMA bit8.9 היא קופסה קטנה שעולה הרבה, אבל את הקסמים שהיא מחוללת שומעים מצויין. אבל ממש מצויין!

 

את הכיוונים ביצע אחד, מקצוען – נכון, אדי.

 

ומאז אני פשוט יושב בפקקים ומחייך מאוזן לאוזן, מחפש את הדרך הארוכה כדי לשמוע עוד משהו ומחפש דיסקים ששמעתי לאחרונה לפני 10 שנים כדי לבדוק איך הם ישמעו עכשיו.

הדרך לא הסתיימה. ההתלהבות קיימת והחיידק טורף לא התאפקתי והחלפתי כבר טוויטרים והסאב בדרך... לא שהיה הכרחי אבל אני כבר מכור. לא חשבתי שזה עניין שיכול לתפוס אותך כל כך חזק..

 

רוצה להודות לכל מי שיעץ בשרשור, לרדיו רפי בבת ים על ההתקנה המקצועית, לדרור על היחס האישי, ולאדי שבעצות שלו פתח לי צוהר נהדר אל עולם האודיו.

אם יש שאלות אשמח לענות

תודה

אורן

 

פשוט וואו, אני קורא ומרגיש את ההתלהבות שלך בכתיבה, רוצה לשבת ברכב שלך ולשמוע !!

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תם, כן ולא

 

הראשון שבעצם פתח את המגבר היה אורן בעצמו, הרבה אומץ יש לבחור.

 

אמנם הוא עשה את שיעורי הבית כמו שגם אני מאוד אוהב להשתמש במושג והוא עשה אותם היטב! יחד עם זאת מוצר שהינו מחשב בפני עצמו ומגבר שאחראי גם ישירות על חיתוך הרמקולים, זה די מפחיד להפעיל לבד והוא פשוט עשה זאת.

 

כשהגיע אליי עברנו יחד לפריסט אפס ואז גם אני גיליתי שמשהו חומק ממני ובחיי שלקח לי כמעט שעה להבין למה חלק מהרמקולים לא זוכרים את ההגדרות שלהם.

 

בוא נאמר שאם בביט אחד לסט שלושה חלקים אקטיבי אתה יכול להגדיר נקודות חיתוך עם תחומי חפיפה, בפרימה אתה יכול להגדיר רק נקודות חיתוך חופפות. והיות שזה לא באמת סט שלושה חלקים אלא סט קדמי שני חלקים ואחוריים, אז לא הצלחתי להגדיר את האחוריים כי תחום התדרים שלהם נמצא היטב בתוך זה של המידבאסים.

 

אין אפשרות להגדיר בקדמת הרכב בתוכנה הזו סט שני חלקים, בכדי לעשות זאת צריך בעצם להגדיר בתכנה שהמידריינג'ים והטוויטרים מחוברים בקרוס פסיבי ואז הם ייוחסו כרמקול אחד על ידי התכנה.

 

קצת מוזר אבל סהכ עובד נהדר. למען האמת, מרשים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת נשמע לי קצת מוזר.

אני אנסה להתעמק קצת יותר בחוברת ההוראות לראות אם אני מבין מה בדיוק הולך שם.

 

אבל אם אני מבין נכון, העבודה היא למעשה בתצורה של 5 ערוצים (2 ערוצים עבור סט קדמי פסיבי, 2 אחוריים ו-1 מגושר לסאב/ים).

האם לא היה ניתן להסתפק ב-AP5.9 bit?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, העבודה היא מול שבעה ערוצים כאשר מאחורי הקלעים הערוץ השמיני מגושר לשביעי, אז רק הערוץ התשיעי לרמקול סנטר נשאר מיותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו בכלל בלבלת אותי.

אני צריך לקרוא שוב את ההודעות שלך להבין איך הדברים מחוברים.

אגב, גרסאת התוכנה והחומרה הם כבר 2.0 או שעדין 1.0?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, מצאתי מקור להוריד את התוכנה שלהם (גרסה 2).

ברגע שהעברתי ל-Expert Mode, התאפשר לי לשנות את נקודת החיתוך באופן עצמאי לחלוטין עבור כל ערוץ. כך שמתאפשר לבצע אזור חפיפה בין אלמנטים. לא רק זאת, אלא שזה פותח לך את כל טווח התדרים עבור כל אלמנט (ולכן האזהרה בחוברת שאפשר לגרום נזק אם החיתוך לא נכון).

 

אגב, הבנתי בדיוק איך לקנפג בהתחלה את היציאות, וזה לא בדיוק כמו שתיארת, 3WAY אקטיבי+ אחוריים+סאב, אלא הגדרה נפרדת לכל רמקול לפי החיבורים בפועל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא יהיה צריך להגדיר שם תצורה מחדש אבל גם לא העברתי למצב מומחוי באמת אז יתכן מאוד שזה לבד יעשה את הטריק.

 

תודה רבה תם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, לא זוכר כרגע מה הדיפולט, אבל בהחלט צריך לעבור דרך ה-Configuration Wizard ולקבוע הכל.

נראה שאחרי כל מעבר דרך הוויזרד צריך להגדיר מחדש את ה"מצב מומחה".

 

ככה הגדרתם?

כניסות -

1.jpg

רמקולים (2 חלקים אקטיבי, אחוריים וסאב מגושר), כאשר רק מה שלוחצים והופך לירוק פעיל, ומכאן כנראה הבלבול בינינו לגבי ה-3 חלקים -

2a.jpg

אם לוחצים על ה"א" זה מקשר את הקדמיים לתצורה פסיבית -

2b.jpg

הגדרת ערוצים, ככה זה הדיפולט -

3a.jpg

ואחרי שינוי למשהו יותר טבעי -

3b.jpg

 

אגב, במסך הראשי, אפשר לאחד תצוגת חיתוך ואיקווליזציה עבור כל צד בסט הקדמי פלוס הסאב ע"י שימוש במקש Ctrl+שם הרמקול.

את התצוגה של האחוריים הוא נותן לאחד רק עם הסאב משום מה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל כשניסיתי להעלים את המידריינג' זה לא ממש הצליח ולאקספרט מוד לא עברתי כי לא לקחתי בחשבון שזה יתן לי חופש

הגדרה מוחלט. בביט אחד אני כברירת מחדל מפעיל אותו רק שהפעם האחרונה שעשיתי זאת עוד היה ברכב הקודם וזה פשוט חמק ממני הפעם.

 

לא נורא, את מה שרציתי להשיג לפעם הראשונה, השגתי. הפעם הבאה, כשאורן יהיה מוכן ואם ירצה, כבר תהיה קפיצה נוספת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...