Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אפתח בזה שנמאס לי שכל קקון שקיבל פורד פוקוס מאבא\אמא חושב שהוא שייח בדובאי שנוהג על בוגאטי וויירון ב230 קמ"ש על השמאל ונותן אורות גבוהים שיפנו את הדרך לשייח.

דיי, זה מאוס.

הסיכונים שעוברים מיום ליום, אין דבר כזה מראות צד, אין דבר כזה סבלנות וסובלנות.

 

אני אישית נוהג מדי יום כ65 קילומטרים מפלמחים להרצליה על בסיס יומי.

בשביל להתחמק מהפקקים (הפקקים זה עוד נושא שהייתי רוצה להתייעץ עליו) הייתי נוהג על קטנוע 125 סמ"ק על הימין 90 קמ"ש מקסימום.

מיום ליום הרגשתי שזה עניין של זמן עד שאיזה מפגר ייקח לי את החיים אז עברתי לרכב.

כרוכב קטנוע היתה לי את הפריבילגיה להסתכל על הנתיבים במבט רחב ולראות את הטעויות של הנהגים\גות (לרוב נהגות שאין להן מושג מה זו מראת צד או שאין להן מושג שאפשר לכוון אותה שהיא תראה את כללל הנתיב הנגדי - טיפ, אפשר גם להזיז את הראש לחלון קצת לבדוק את השטח המת יא סתומות וסתומים (סוגריים בתוך סוגריים, אני ממש עצבני) )

בכל מקרה הייתה לי פריבילגיה לראות את הטעויות של הנהגים מיום ליום, זה פשוט בלתי ניתן להבנה, איפה עוד נוהגים ככה? באיזו עוד מדינה אין את ההבנה הזו שכלי רכב שנוסע על 100 קמ"ש יגרום לך למוות אם תתנהג איתו לא נכון?

ברור לי שזה לא רק בישראל, שזה עולמי...

אבל איפה יש מקום לתיקונים? זו השאלה שלי? לי יש יכולת לעשות משהו?

לכתוב מכתבים? לשים שלטים על הרכב שיפסיקו להבהב לי כל יום? אתה גםם ככה בתוך פקק עוד שניה וחצי!!!!

 

בכל מקרה, כמו שאמרתי, עברתי לרכב (סוזוקי ג'ימני שלא מסוגל לעבור את ה100 קמ"ש רק אם אני ממש אלחץ על הדלק ויתנהג באגרסיביות)

בכוונה בחרתי רכב כזה אני מטייל בשטח וחובב 4X4, אני נוהג על הימין ברגוע ויודע למזער סיכונים מנהגים אחרים (קורא את התגובות מראש בוא נגיד את זה ככה) למרות שיש מצבים שלא משנה מה אני אעשה (עוד לא חוויתי) כמה סיכונים שאני לא אמזער הבעיה תבוא.

בקיצור, נסיון מוכח על כבישי ישראל.

 

כל יום יש פקק, גם בבוקר וגם בערב, כל יום, לא משנה מאיפה אסע, אני מנסה למצוא דרכי עפר חלופיות לקצר זמנים אך גם ללא הועיל.

מדי פעם כקילומטר לפני הפקק (רוקח וכו') אני נוסע על השמאל בכיף שלי על 80-100 קמ"ש ומדי יום יש מפגר מאחורי שמהבהב לי כאילו סוף העולם.

מה? הוא לא יודע שהוא עומד להגיע לפקק ולעמוד כמוני במשך שעה עד שישתחרר?

מה פשר ההתנהגויות האלו? איך אתם נוהגים? אם יש מישהו שמתנהג בצורה המדוברת, אשמח להסבר על למה?

 

בכל מקרה, הייתי רוצה לתת הודעה:

חבריי הנהגים, אתם לא בדובאי ואין לכם מיאטה משופרת...אתם על פאקין i10 מסכנה חלאס עם זה!

 

שאלה:

איך מתחמקים מהפקקים האלו? אני עם 4X4 יש לי סיכוי לקצר זמנים מדרכים חלופיות? (פלמחים הרצליה וחזור מדי יום)

 

תודה.

פורסם

יוצא לעבודה ב6 בבוקר וגם מסיים מוקדם יותר

תגיד תודה שאתה לא נוסע מהרצליה לפלמחים זה היה סרט רע הרבה יותר

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

בזמנו שמכרתי את הקטנוע ועברתי לרכב הרגשתי בדיוק כמוך.

חזרתי לקטנוע 50 (בנוסף לרכב) משלב ונהנה מכל רגע.

הבעיה הגדולה היא שהאנשים הדפוקים שלא יודעים לנהוג, חבר אתמול עמד באדום עם קטנוע חדש מהחברה שעדיין בהרצה ואידיוט נכנס בו והעיף אותו לצומת גדולה ובנס לא נדרס מהמכוניות החולפות.

תמיר.

פורסם
יוצא לעבודה ב6 בבוקר וגם מסיים מוקדם יותר

תגיד תודה שאתה לא נוסע מהרצליה לפלמחים זה היה סרט רע הרבה יותר

 

אחי גם ב06:00 בבוקר פקוק קצת.

זה נהיה לא נורמלי, ניסיתי לעשות את זה אבל בחייאת, לקום מוקדם ככה כל יום עושה אותך חולה. דיי עברתי את ה06:00 בבוקר, אני הייטקיסט, יש פריבילגיות.

וגם אם אני במשרד ב07:00 בבוקר, אני עדיין אעבוד על 18:00 (מה לעשות? כלוב זהב)

אני יוצא בסביבות 07:30 מהבית ממוצע ביום יום.

פורסם
אחי גם ב06:00 בבוקר פקוק קצת.

זה נהיה לא נורמלי, ניסיתי לעשות את זה אבל בחייאת, לקום מוקדם ככה כל יום עושה אותך חולה. דיי עברתי את ה06:00 בבוקר, אני הייטקיסט, יש פריבילגיות.

וגם אם אני במשרד ב07:00 בבוקר, אני עדיין אעבוד על 18:00 (מה לעשות? כלוב זהב)

אני יוצא בסביבות 07:30 מהבית ממוצע ביום יום.

זה בסדר גם אני הייטיקיסט, אין מה לעשות צריך להתפשר איפה שהוא.

לפחות אני על שעתי אז זה יצא טוב...

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
בזמנו שמכרתי את הקטנוע ועברתי לרכב הרגשתי בדיוק כמוך.

חזרתי לקטנוע 50 (בנוסף לרכב) משלב ונהנה מכל רגע.

הבעיה הגדולה היא שהאנשים הדפוקים שלא יודעים לנהוג, חבר אתמול עמד באדום עם קטנוע חדש מהחברה שעדיין בהרצה ואידיוט נכנס בו והעיף אותו לצומת גדולה ובנס לא נדרס מהמכוניות החולפות.

 

נורא,

קטנוענים צריכים להסתובב עם גולות וביצים ופשוט לפצפץ שמשות של מטומטמים...

אני בתקופה על הקטנוע הייתי נוסע על השול ואם מפגר החליט שהוא עוקף את הפקק ולא איכפת לו להרוג אותי על הדרך הייתי מוריד לו את המראת צד באגרוף.

אבל זה לא עזר לטווח הרחוק, רק תחושת הנקמה הרגיעה אותי לאותו רגע ואז הבנתי שאני יורד לרמה של טפשות גם.

פורסם

לא מכירים איזו דרך לעקוף את המוות הזה של הפקקים?

שוב, 4X4.

כבר חשבתי על אופנוע ים, פלמחים הרצליה ברבע שעה נראה לי לא?

פורסם

היי, תרבות הנהיגה במדינה נוראית

 

קטנוענים צריכים להסתובב עם גולות וביצים ופשוט לפצפץ שמשות של מטומטמים

 

:roll:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לא אמרתי שאני מלאך, ייצר הנקמה קיים בי - סה"כ אני קוף\אדם קדמון עדיין.

בוא תהיה רלוונטי במקום לנסות למצוא מה לא בסדר בהודעות שלי.

פורסם

אין לי מה להיות רלוונטי חבוב, אני מסכים לחלוטין עם הניתוח שלך לגבי ה'תרבות' בארץ, פשוט חושב שאין הפוסל במומו פוסל - ואם אתה מעודד התנהגות של ערסים אל תבוא אח"כ בטענות כשיש ערסים על הכביש.

אתה רוצה תרבות טובה יותר? תתחיל ביישום עצמי, ע"י פחות עצבים על הכביש, ונסיון להשפיע על הקרובים אליך להתנהג כך בעצמם.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אתה בסדר, התרבות מגעילה והדור הבא הולך להיות יותר גרוע כי ככה הוא ראה ולמד. אין מה הרבה מה לעשות פשוט לא להתייחס ולהמשיך הלאה.

פורסם

פותח השרשור,

השינוי למען תרבות נהיגה צריך להתחיל בכל אחד ואחת. כל נהג שינהג בבטיחות, אדיבות וסובלנות ישפר את תרבות הנהיגה סביבו על הכביש, ינעים את שהותו בכביש ויהפוך את הנהיגה שלו לבטיחותית יותר.

זה טוב מאוד שאתה יכול לחזות מהלכים של נהגים אחרים - ככה צריך.

מישהו רוצה להשתלב, לעקוף או כל דבר אחר - תן להם גם אם הם לא צודקים.

 

מישהו עצבן אותך בכביש? תספור עד 10 וזה יעבור. לא עבר, עצוד בצד, תתרענן וזה יעבור.

 

מישהו מסנוור אותך מאחור? יש במראה לשונית נגד סינוור. תעביר את המראה למצב הזה והסינוורים לא יפריעו לך. :)

 

הכי חשוב לא לנהוג באלימות ואגרסיביות, לא להפוך כביש לשדה קרב (גם אם מישהו ביצע מעשה מסוכן, ביריוני וכד'), גם ככה יש מספיק סיכונים.

 

ברגע שתמצא דרך לנהוג רגוע, זה ינעים לך מעט את הפקקים הלא נעימים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא מכירים איזו דרך לעקוף את המוות הזה של הפקקים?

שוב, 4X4.

כבר חשבתי על אופנוע ים, פלמחים הרצליה ברבע שעה נראה לי לא?

 

 

אהבתי את הרעיון על אופנוע הים. מקווה שתנסה ותחלוק חוויות.

 

אגב גם אני נוסע כל יום לעבודה מאיזור כפר יונה לרכבת בנתניה ומשם לרמת החייל. יוצא ב6:15. יש פקקים ב6:25 כבר בצומת בית ליד ובכל הצמתים משם עד לאיזור התעשייה נתניה והכניסה לרכבת. גם לקום מוקדם (לא ב4 בבוקר אמנם) כבר לא עוזר.

הפתרון הוא תחבורה ציבורית, אבל זורקים עלינו - זה לא חדש.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...