Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,הרבה זמן לא חפרתי לכם (לא בסגנון יבגני\ליאור M3,אבל בקטנה)

 

והכי הכי - להיות עיוור.

 

להיות עיוור זה ה-דבר,לא ראית דרדוויל עם בן אפלק? :p

 

הרבה יותר מפחיד זה כשהיא רוצה לרגע את הסמארטפון שלך. בד"כ זה גורם לדופק מהיר, לחץ דם גבוה והזעות בלתי רצוניות מכל הגוף.

 

 

תשמע,התברכתי בבת זוג שלא מעניין אותה משלי,היא אפילו הצהירה כמה פעמים,אבל עמוק בסתר אני חושב שלפעמים כשאני לא באיזור היא מגששת לי קצת במכשיר.

גם לי במשך שנים הייתה רתיעה,והדבקתי לזה "לייבל" בשם "אני רוצה פרטיות,וזכותי לא להראות לך\לתת לך אותו"

עד שיום אחד חשבתי לעצמי שזו שטות אחת גמורה,אפילו סיסמה\לוגו פתיחה אין לי.

מאז אמרתי לה שהיא רשאית חופשי לחפור,אך אם היא תמצא משהו שלא לרוחה (לא שיש,אבל נניח),אז זכות התלונה שלה נשללת באותו רגע ;) (את רצית לדעת..זבש"ך)

 

ולנושא השרשור :

 

1) אני לא שוחה,בכלל,בשום מקום,עקב טראומה מילדות (טבעתי והצילו אותי בדקה 90..בבריכה במים מאוד עמוקים)

אז אני מניח שזה הפחד העיקרי שלי

 

למיכאל שהעלה תתמונה המגניבה עם הלוויתן - צ'מע,פה חשפת חלום\פנטזיה שלי...אני מ-ת לראות אחד כזה במציאות.

אבל לא סתם לוויתן,אלא את הכחול (הכי גדול?),הארוך,אאל"ט 40+ מטר,יאללה איזה דבר..

 

2) בהתחלה חשבתי שיש לי פחד גבהים,אבל בטיסות הייתי בוהה למטה מהחלון במטוס,ומדמיין מה יהיה חלילה במצב חירום וכו'..אפילו במשך שעות

בכל מקרה כולם מתישהו בחיים "מזדכים על הציוד" ועולים למעלה,אז מה זה כבר משנה איך נגמור? :)

בנוסף במגוון עבודות שהיו לי,מעולם לא הייתה לי בעיה לטפס לגבהים ובכלל לעבוד בגובה,לא היו לי בעיות כלשהן או פחדים,מה שכן כשעליתי על הרכבת ההפוכה בסופרלנד,ירד לי הלב לתחתונים...אז תחכו לי קצת עם הבאנג'י,או צניחה חופשית (זוגתי מתה לעשות כבר)

 

3) חרקים ושאר זוחלים - אין פחד אמיתי,מה שכן איזה מישהו אמר לי פעם שאסור להרוג,בכלל,אף חיה שבעולם,כי לכל צורת חיים יש משמעות\תובנה\סיבה,אז אל לנו להרוג

סוג של הגיוני\נכון,ככה שאין לי בעיה להרוג קטנים שכאלה,אבל אני מעדיף להרים ולזרוק הצידה\החוצה או לתזז אותם עם מטאטא,שיציקו למישהו אחר :D

 

וזה בערך נראלי..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הזכרתם לי שפעם פעם היו מוכרים עוף שלם (עם כל האיברים בפנוכו והראש)

והייתי מביט בסבתי מנקה אותו לאט, מוציאה ממנו כבד, טחול קטן גם ׳פפיקלך׳

(הוגים - Pepiklech)

כששאלתי אותה מה זה פפיקלך (טעים אגב) היא אמרה לי שזה הפופיק של העוף

אבל היא לא ידעה עברית טוב ופפיקלך באידיש כנראה נשמע לה כמו פופיק.

בתכלס לדעתי פפיקלך זה קיבת העוף ולעוף אין פופיק (אין חבל טבור).

זה גם תמיד בא מלא בזרעונים לא מעוכלים (בעוף שלם. מילדותי לא ראיתי כזה)

 

בא לי להוסיף את המילה פופיק לחתימה יחד עם קליפ ישן של פופיק ארנון

צר לי שאני נקרע מסבלם של אחרים tho.

 

פחד מעיוורון זה פחד רגיל. לעצום עיניים כל היום כדי לא להתעוור זו פוביה.

The first one to get angry loses

פורסם
הזכרתם לי שפעם פעם היו מוכרים עוף שלם (עם כל האיברים בפנוכו והראש)

והייתי מביט בסבתי מנקה אותו לאט, מוציאה ממנו כבד, טחול קטן גם ׳פפיקלך׳

(הוגים - Pepiklech)

כששאלתי אותה מה זה פפיקלך (טעים אגב) היא אמרה לי שזה ה

 

מפה הבנתי שזה לא הולך למקום טוב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אני לא טועה בעברית זה קורקבן. אם יודעים להכין את זה, מעדן. יש לתוניסאים תבשיל קורקבנים שמימי שאוכלים כל פסח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לפני כמה ימים ישבתי לאכול בבית ופתאום רצה לי ליד הרגל פרוונית (עכביש שחור ענק עם "פרווה") :shock:. היא רצה לפינה כזאת כמו מזווה עם מלא דברים ועד שהבאתי את התרסיס קוטל חרקים איבדנו קשר עין :|. יש לציין שהשעתיים הבאות כללו:

1) הבאת פנס חזק שאותו כיוונתי מרחוק לכל הפינות הנסתרות וניסיתי לחפש אותה.

2) אחרי שאזרתי המון אומץ התקרבתי למקום והתחלתי להזיז פריטים באיטיות וזהירות רבה, שלא תקפוץ ותפתיע אותי במקרה.

3) ריסוס כל האיזור והפינות הנסתרות מאחורי ארון וכל מה שנמצא שם בכמות כזאת שהרגשתי שהריסוס עוד רגע הורג גם אותי.

4) ריסוס כמה פעמים של סף דלת הכניסה לחדר שלי, שלא תחליט לטייל דווקא לשם.

 

*יום אחרי זה המשכתי לרסס

*מאז שמתי לב שבכל כמה זמן יוצא לי להסתכל על הרצפה ולבחון את השטח, אבל זה פוחת בהדרגה

 

זה פוביה?

 

בכללי פחד ודחיה מחרקים. עם קטנים-בינוניים אני עוד מסוגל להתמודד יחסית בקלות, עם בינוניים-גדולים ככל שהגודל עולה ההתמודדות יותר קשה.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

Dj החשש שלך שזה יהרוג אותך די מוצדק,

אם נקניקיות הוכרזו כמסטרנות תחשוב כמה מזיק יכול להיות לנשום ריסוס כזה

או אח״כ לאכול אותו אם ריססת ליד מזון. כל זה כשהעכביש תכלס אוכל עבורך

כל מיני מזיקים ומפחד ממך ולרוב לא תצפה בו.

 

Ynv פעם שמעתי על מישהו שלא יכול לשמוע את המילה ׳שום׳

(לזכרוני בגלל הירק) וזה עשה לו צמרמורת וגועל. נורא רציתי לנסות מה קורה אבל

אבא שלי הזהיר אותי שלא אנסה עליו והייתי צעיר מספיק כדי להקשיב.

 

אם הדוב פו והצבי פיק היו עושים ילד,

The first one to get angry loses

פורסם

לפני כמה חודשים - מגיעים הביתה בהרכב מלא לאחר נסיעה בת כמה שעות מאילת. צ'יק צ'ק מכינים את הילדה לשינה, מפרקים את המזוודה, מתקלחים, נכנסים למיטה וצופים קצת בטלוויזיה לפני שהולכים לישון, גמורים מעייפות.

פתאום בחדר נשמע רחש. שתיקה. ואז שוב נשמע אותו הרחש. הפעם כבר אשתי שואלת האם שמעתי את זה. כן, שמעתי. ואז שוב הרחש מגיע, נשמע כמו נייר שנגרר מתחת למיטה שלנו או אלוהים יודע מה. אני והיא מסתכלים זו על זה ואומרים יחד: עכבר :shock2:

החתול הוא משענת קנה רצוץ, אז אני מבקש מאשתי לא לעשות כלום, שם על עצמי מכנסיים וחולצה ובורח מהחדר כל עוד נפשי בי, מתפלל שהשרץ הקטן לא יבוא בעקבותיי ושהקטנה לא תתעורר מכל המהומה שבקרוב מאוד תתרחש. אשתי שנשארה בחדר גם לא בדיוק גיבורה גדולה, אבל יודעת שעכברים מבחינתי זה חציית קו אדום. היא מנסה להציץ מתחת למיטה בעוד אני מנסה נואשות לאתר את החתול ולקרוא לו לעזרה. א-הה! הנה החתול! אני תופס אותו, שם אותו בידיים של אשתי ועף מהחדר. לא רוצה לראות עכבר.

אשתי מניחה את החתול באיזור שבו הרחש נשמע. לוקח לו רגע או שניים עד שהוא מתאפס על עצמו, ואז מסתער פנימה כמו... נו, כמו חתול שראה טרף.

עוד כמה רגעים שבמהלכם אני מביט-לא מביט בחשש מעבר לדלת החדר, והחתול יוצא מתחת למיטה בגאווה... עם ג'וק. פתאום סחבק כבר לא מרגיש פחדן, לוקח את הג'וק מעביר אותו לעולם שכולו טוב ומצ'פר את החתול על עבודתו הטובה.

 

כמה שנים אחורה:

ירח דבש בתאילנד, מסתובבים בבנגקוק יומיים-שלושה לפני החזרה לארץ אחרי שתפרנו גם את הצפון וגם את האיים במשך ארבעה שבועות. אשתי הטרייה ואני פוסעים לנו מעדנות על המדרכה, כשלפתע עכבר (או שמא היה זה חולד?) יוצא מחור נסתר ונעצר במרכז המדרכה, בול מולי. אנחנו נעצרים, מתבוננים בעכבר והוא מתבונן בנו, אני צורח כמו ילדה עם קוקיות ומנתר לאחור. כנראה שהעכבר גם נבהל ממני, כי זה בדיוק מה שהוא עשה, מינוס הצרחה והקוקיות. שבתי למלון ברגליים כושלות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני לא יודע אם אפשר להכליל את זה בפחד ממים - צונאמי.

יש לי חלום קבוע בו אני עומד בויטרינה של הבית ורואה מולי גל לא פרופורציונלי בגובה של עזריאלי מגיע אליי ואני מתחיל להירטב.

קבוע ברגע שהמים כביכול נוגעים בי אני מתעורר שטוף זעה.

פורסם

הסיכוי שלך לפגוש חולד פנים אל פנים (גם בארץ) - הוא דיי קטן (ואיני יודע אם יש כאלה בכלל בתאילנד).

לעומת זאת, עכברים וחולדות יש בכל העולם כמעט.

alfa 156 2.5.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חולד הרבה יותר מכוער, אין לו שיער ולא חי בביוב אלא באדמה. כנראה ראית חולדה, שזה עכבר גדול ודי מכוער.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...