Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכבישים,במיוחד הסוג שגם קופץ מאוד בעייתי אצלי,להרוג אותם זה ממש משימה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

גבהים - סולמות, מרפסות תלויות, קורות דקות - בעיה.

הצילום המפורסם של הפועלים בניו יורק שיושבים על קורה בגובה 400 קומות, מצמרר אותי.

מקומות...צפופים - עם חדרים קטנים, שירותים, מקלטים - אין לי בעיה. סגרו עליי שק"ש ותקבלו זוגיה כמו מסוס.

חיות מתות - לא מסוגל להסתכל עליהן וכמובן לא לגעת. וזה כלל את הכלבה הפרטית שלי, הי"ד. roadkill זה נורא.

מאותה סיבה אני גם לא אוכל דגים שלמים. נוצר קשר עין? אין ארוחה. עם פיסות של חיות לעומת זאת, הכל תקין.

 

אבל חוץ מזה אני גבר גבר. אפילו אמא אמרה לי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אישתי. רק אישתי. לא מפחד משום דבר. לא כרישים, לא ג'וקים בוגרי נאס"א, לא ים, לא חול, לא גבהים, לא נהגות שמתאפרות תוך כדי התכתבות בווטסאפ.

רק מאישתי. במיוחד מהשאלות "מתי אתה חוזר?" "עם מי קבעת?" והכי מבהילים "שוב אתה נוסע לטיולי ג'יפים המפגרים שלך בסוף השבוע?" ו "אני רוצה שבשבת נעשה משהו משפחתי עם הילדים!"

זהו. שיחררתי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
טאלאסופוביה - פחד ממעמקי הים.

אני לא יודע להסביר מתי ואיך נוצרה אצלי הפוביה משום שאני שוחה מגיל 6 ומבלה המון בים (גם בתוך המים).

 

איך זה מתבטא? דוגמה פשוטה - לפני כמה שנים יצאתי להפלגה באילת, בשלב כלשהו כולם קפצו למים בלב ים, אני רק מהמחשבה התחלתי להזיע.

אני נגעל מאוד מדגים ומצטמרר מהמחשבה לראות במציאות לוויתן בלב ים.

2 תמונות שממחישות את הפוביה:

[ATTACH=CONFIG]441885[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]441886[/ATTACH]

 

נראה לי שניצחתי בתחרות ה״פוביה המוזרה״.

 

לי יש פחד גבהים ופחד ממים עמוקים.

את האמת, תמיד קישרתי בינהם.

 

רק המחשבה שיש מתחתי כמה מאות מטרים או אפילו כמה ק"מ של מים עד הקרקעית, גורמים לי לצמרמורת ורעד.

 

אתה לא לבד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

נחשים, רק נחשים והרבה נחשים.

רק נגעתי בנחש פעם אחת בחיים, סוג של שוק תראפי שניסיתי.

מאז כל פעם שאני נזכר בנגיעה הזו יש לי בחילה..

 

וילדים.. וחתונה.. אבל זה נושא לשילשול אחר..

יום טוב גם לך

פורסם

לא מצליח לחשוב על 'פוביה' אמיתית, אני נגעל מג'וקים אבל אין לי בעיה להתמודד איתם, וברור שלא הייתי רוצה למות בשריפה אבל זה לא פוביה כי זה לא חשש יומיומי או משהו...

 

רופאי עיניים, לא מפחד מרופאי שיניים ולא מכירוג ולא מניתוחים, אך רופא עיניים באאאא.

עברתי לצערי פעמיים ניתוח בעפעף - היתה שם איזו 'בלוטה' קטנה כזו מתחת לעפעף שלא עברה, והיה צריך לעשות ניתוח כירורגי בשביל להפטר ממנה. לא היה לה שום משמעות רפואית זה פשוט היה מעצבן מבחינה אסטתית.

בפעם הראשונה באתי כמו גיבור, נשכבתי במיטה כולי סבבה לגמרי, ואז תוקעים לי מזרק בעפעפיים, הופכים אותם, חותכים עם סכין ומושכים משם משהו, רציתי למות.

בפעם השניה שהלכתי לניתוח הזה, נשכבתי במיטה בחרדות עזות, כמעט שברתי לאחות את היד מרוב לחץ, אחרי הפעם הקודמת פשוט פחדתי ברמות... ידעתי בדיוק מה הולך לקרות (מזרק, הפיכה, אצבעות, חיתוך, פינצטה - די מרגישים את הכל). זה ניתוח מאוד לא נעים :(

 

אז אפשר לומר שיש לי פוביה משיט כזה בעפעפיים? כי אם זה חוזר לי בעתיד אני ישקשק מפחד כשאני אלך לרופא.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לא מצליח לחשוב על 'פוביה' אמיתית, אני נגעל מג'וקים אבל אין לי בעיה להתמודד איתם.

 

אני נגעל מג'וקים, יש לי בעיה להתמודד איתם - כי אם לא אני אז מי ? אשתי ?! :lol:

 

עוד אחת מהסיבות שבזכותן אני מאוהב בחורף היא ההפסקה מהם.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
להישרף בחיים או למות בתביעה.
אני יכול להרגיע אותך שהמזל הוא שזה כבר לא רלוונטי לימינו. בשיטת משפט הזאת השתמשו באינקביזיצייה נגד כופרים. מי שהודה במשפט שרפו אותו מת, מי שלא - חיי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...