Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שונרים זה טיפול מוצלח ביותר. למרות שאני מכיר מישהי שמפחד משונרים. פחד לא נורמלי. פוביה.

רציתי לטפל בה בכלבים והיא מפחדת מהם גם.

אז ויתרתי.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם (נערך)
אישתי. רק אישתי.

 

הרבה יותר מפחיד זה כשהיא רוצה לרגע את הסמארטפון שלך. בד"כ זה גורם לדופק מהיר, לחץ דם גבוה והזעות בלתי רצוניות מכל הגוף.

 

ועוד משהו. האמת שאני אפילו מפחד לכתוב את זה.. להתעוור. ולאבד את השמיעה.

אני מעדיף למות ולא זה.

 

(בזמן האחרון התחילו לי צפצופים באוזניים שלא מפסיקים וזה מכניס אותי לטירוף מערכות.)

עריכה אחרונה על ידי ceyal
פורסם

אני עדין חושב שרבים בשרשור מתבלבלים

 

http://www.emdr-center.co.il/?p=295

"פוביה היא פחד לא הגיוני ומוגזם מפני מקום, חפץ, חיה או מצב...

כאשר האדם הסובל מפוביה נתקל בצורה מתוכננת או אקראית בדבר ממנו הוא מפחד הוא עלול לחוש מגוון רחב של תגובות גופניות, רגשיות ונפשיות. בין התופעות הגופניות ניתן למצוא:דופק מואץ או חזק


  • בחילה, כאבי בטן ושלשול
  • תחושת חנק וקשיי נשימה
  • הזעה
  • סחרחורת
  • תחושה כללית של חולשה"

 

לי יש חששות שיתפרו אותי, ותפרו אותי מספיק פעמים, ובחלק מהפעמים זה באמת לא כאב בכלל, ועדין אם אני נפצע אני עושה הכל כדי לשכנע את הרופא שלא צריך לתפור, האם זו פוביה? לא בטוח.

נניח ואני ממש חושש ממעופפים שיכולים לעקוץ אותי שהם גדולים מדבורה, נגיד דבורים גדולים, זה חשש מוצדק, זו לא פוביה, פה אכן יש סכנה אמיתית.

פוביה זה לראות גוק (שלא באמת יכול לעשות לך משהו) ולברוח מהבית ולא לחזור עד שלא הזעקת חבר שיהרוג אותו ויוכיח לך שהוא סילק את הגופה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אם יש לך מה להסתיר הגיוני שתזיע

אם יש לך חשש שמישהו אחר יגע בטלפון שלך כי אתה מדמיין את כל החיידקת שלו ואיפה היד שלו היתה ואם הוא שטף ידיים או לא זו כבר פוביה, ואז בד"כ גם לא תצליח לפתוח שום דלת בשום מקום בגלל זה...

היה שרשור כזה, לא זוכר של מי, שהוא לא נוגע בטלפונים של אחרים גם אם חייו תלויים בזה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

למי שמעוניין לקרוא על טיפולים בפוביות אחד הנפוצים הוא CBT. תקראו על זה בגוגל אם בא לכם.

 

ניקו אתה עדיין מדבר פה על פוביות....???

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
יש פרק ברן וסטימפי, שהוא משחק עם הפופיק שלו עד שהוא נכנס לתוכו ומתחרפן לגמרי.

פרק אחד החזקים

 

https://youtu.be/rC453n64qHE

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

גם אצלי זה ג'וקים. לא מסוגל להתקרב אליהם, גם כאשר הם מתים- קורא לאשתי. הגעתי למצב שעם הכניסה לדירה שקנינו לפני כשנתיים, הזמנתי איש רשתות- ואחרי שסיים עברתי אחריו ואטמתי כל מה שלא נראה לי מושלם מספיק.

 

תכל'ס, אני לא מכיר שום דבר שנראה כל כך מגעיל ויחד עם זאת לא עושה כלום (כלומר, לא מזיק, עוקץ וכו'). הרי אם היו מספרים לכם שג'וקים בעצם הגיעו מהחלל החיצון לא הייתם מאמינים? הצורה שלו... ומספיק שאני יודע שזה ג'וק בשביל לחטוף את החרדה- אין לי בעיה עם צרצרים, למשל, למרות שהם דומים מאד לג'וקים- כי אני יודע שהם צרצרים.

 

הדבר הכי טוב שאפשר להגיד על ג'וקים הוא שהם "מיידעים" כשסופם קרב (או הגיע) ומתהפכים על הגב. חוסך לך את הניחושים.

פורסם

פחד מטיסות.

מחד אני מאוד מתעניין בכל עולם התעופה וצופה נלהב של תעופה בחקירה, שדה התעופה של דובאי ועוד ועוד סדרות בערוצי הטלוויזיה.

מאידך, ברגע שאני עולה למטוס מתחילות חרדות קשות, הזעה בכפות הידיים בקטע אחר.

החשש מהתרסקות מטוס, והפחד של צניחה חופשית לאדמה/ים מרתיעה אותי מאוד, במיוחד אחרי שראיתי את כל הפרקים של תעופה בחקירה ואתה מבין על אילו שטויות מטוסים מתרסקים בחלק גדול מהמקרים.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

מה שאתה מתאר דומה למי שהולך למוסך טויוטה וקובע שזה הרכב הכי לא אמין בעולם כי המוסך מלא בטויוטות מקולקלות

אני נדהם מחדש בהרבה פרקים של תעופה בחקירה על איזה דברים מטוסים נפלו בין אם זה תחזוקה, טעויות טייס, טעויות תכנון, טעויות בקרת קרקע ועוד, מי שלא טס עוד היה יכול להסיק מזה שכל המטוסים מתרסקים.

סטטיסטית הרי רובם המוחלט ממריא ונוחת בשלום, אבל להתעמק רק בתוכניות התרסקות זה כמו ללכת למוסך ולראות שהכל מקולקל

זה מחריף את הפוביה שלך ומתחזק אותה כשאתה נצמד לתוכניות שכאלה

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

גם אני מפחד מטיסות. בחיי הבוגרים טסתי רק פעם אחת (טוב נו, הלוך וחזור זה כבר פעמיים) וממש לא חשבתי לפני הטיסה שאני אגיב לזה כל כך קשה.

בהולך המצב רוח היה עוד סבבה כי לא ידעתי מה מחכה לי :lol: אבל כשהתחלנו להתרחק מהקרקע... אוי ואבוי.

 

איך מטפלים בדבר הזה? יש איזה כדורי הרגעה? אי אפשר הרי לא לטוס לעולם...

פורסם
מה שאתה מתאר דומה למי שהולך למוסך טויוטה וקובע שזה הרכב הכי לא אמין בעולם כי המוסך מלא בטויוטות מקולקלות

אני נדהם מחדש בהרבה פרקים של תעופה בחקירה על איזה דברים מטוסים נפלו בין אם זה תחזוקה, טעויות טייס, טעויות תכנון, טעויות בקרת קרקע ועוד, מי שלא טס עוד היה יכול להסיק מזה שכל המטוסים מתרסקים.

סטטיסטית הרי רובם המוחלט ממריא ונוחת בשלום, אבל להתעמק רק בתוכניות התרסקות זה כמו ללכת למוסך ולראות שהכל מקולקל

זה מחריף את הפוביה שלך ומתחזק אותה כשאתה נצמד לתוכניות שכאלה

 

כן, אבל הפחד העיקרי זה שבמקרה של התרסקות מדובר בכמה דקות של פחד רצוף וצניחה חופשית עד לרגע המוות ולא מוות בהפתעה שניגמר מהר.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אבל מר אופל תחשוב על זה ככה, אופל של עכשיו לא צריך לפחד מטיסות, אופל שנמצא במטוס יכול לפחד מטיסות - אבל fuck that guy הוא בדיוק טס לאנשהו מגיע לו לסבול אנחנו לבינתיים כאן בארץ אוכלים קקה. :)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שתה מים עם קצת סם אונס לפני העליה למטוס :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...