Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה רץ כRoot - חלקם אכן היו צריכים להיות תחת היוזר (אני לא מתיימר להבין מספיק ולהכיר מספיק כדי לעבור פרוסס פרוסס. Zygote נראה מוזר שהוא בRoot , למיטב זכרוני הוא אמור לרוץ בSystem. דרכו אפשר להריץ אפליקציות בעצם).

בא נפריד שני דברים - הרשאות לקבצים וזיכרון (לינוקס סטייל) שזה מה שאתה רואה פה , וSandboxing של אפליקציה שנעשה ברמת הAPI שחשוף לאפליקציה שמתנהגת יפה בתוך הAPI הנתון.

לProcess סתם כך יש הרבה יותר כח והוא תלוי בהרשאות של הקבצים , משתמש והזיכרון ולא Sandboxed לכלום.

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אנדרואיד ״דגל״ של חברת מותג כאשר הוא מוצג עולה בדרך כלל יותר מהאייפון המקביל.

 

בעוד האייפון שומר על מחירו כחדש לאורך השנה לאחר השקתו - האנדרואיד נשחק (לא לחצי מחיר, אבל בהחלט יורד). תוסיף לזה שדווקא המתחרות של אפל מציעות דגם מעודכן וגרסאות שונות לטלפונים שלהם בתדירות גבוה ואולי תקבל רושם כאילו האנדרואיד יותר זול, אבל לקנות לדוגמא את הסמסונג הכי חדיש או הlg הכי חדיש סמוך להשקה עולה מחיר דומה לזה של האייפון הכי חדיש או יותר.

תופעה שאני לא מצליח להבין - מדוע כולם צריכים את מכשירי הדגל.

אמש שודרה בערוץ 10 כתבה על השקת חוואווי בארץ, נטען כי 60% מהמכשירים הנמכרים בארץ הם מכשירי דגל, לעומת 25% במדינות אחרות, לא פחות מפותחות טכנולוגית. אחד היתרונות שאני רואה באנדרואיד הוא האפשרות לרכוש מכשירים זולים, בעוד שהאייפון מגביל אותך למכשירים שהם בעצם מכשירי דגל יקרים. אני לא מצליח להבין את התופעה, בודאי בחוגים שאינם מהעשירים ביותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מכשיר דגל הוא סמל סטטוס לכל דבר. עבורי לפחות עשיתי את הטעות הזאת פעם אחת (ועוד עם גלקסי 1) ולא אחזור עליה. מכשיר דור אחד או אפילו שניים אחורה נותן לי מענה מצוין לכל צורף וחוסך לי הרבה כסף.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ספיראל - לא אמרתי שצריך מכשיר דגל. אבל אם כבר משווים מחירים, אז שיהיה של מוצרים דומים.

 

Rk - אני מרגיש ההפך ממך. אני רוכש מכשיר דגל והוא מחזיק אותי יפה כמה שנים. אני כן מרגיש הבדל בין מכשיר חדיש או ישן יותר בשימוש.

פורסם (נערך)

A long time ago in a galaxy far far away...

 

כשעוד היה לי 3gs, עשיתי jailbreak.

 

מה אני יגיד, זה הפך למכשיר אחר, כל דבר שאפל שיחררו בעדכוני ios היה כבר הרבה לפני ב Cydia. ביטול תיקון שגיאות אוטומטי, קיצורי דרך בתפריטים מהירים ו gestures, מעבר מהיר אמיתי בין אפליקציות, כל כך הרבה דברים שגרמו לי להבין שה ios המקורי הוא פשוט חרא.

 

ויסלחו לי כל חסידי אפל - אבל כל כל הרבה תפריטים ולחיצות כדי לבצע פעולות פשוטות כגון הפעלה וכיבוי של wifi, זה פשוט חרא.

 

ד"א, שרדתי את חורי האבטחה ב jailbreak, נכון להיום עוד לא הגיעו אלי ההאקרים לפתח הבית.

 

... ואז נמאס לי מהאייטונס ומהעובדה שצריך לפרוץ כל הזמן כדי לקבל מערכת נורמלית, וגם מהמחירים המופרכים של המכשירים שלהם.

 

קניתי G2, היה לי אותו שנתיים, היום אני כותב את ההודעה הזו מ G4, לא צריך פריצות ומשחקים, ואני לא מבין את אלו שאומרים שאנדרואיד לא יציב. המכשירים שלי רצים ימים וגם חודשים ללא הפעלה מחדש. מדי פעם יש גליטש, אבל גם בימי ה ios היו פה ושם.

 

אפל ואייטונס, לא תודה - הגעגוע היחיד שלי הוא ל undo בניעור המכשיר.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
Rk - אני מרגיש ההפך ממך. אני רוכש מכשיר דגל והוא מחזיק אותי יפה כמה שנים. אני כן מרגיש הבדל בין מכשיר חדיש או ישן יותר בשימוש.

 

זה כי אתה רוכש אייפון. אין לך ברירה אלא לרכוש את הדור האחרון כדי לקבל ביצועים מיטביים (האטת דורות קודמים וכו').

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אלון ידידי - אם המכשיר האחרון שהשתמשת היה 3GS מה שאתה זוכר ממנו לא ממש רלוונטי לא בתפעול של המכשיר לא באייטיונס (לא השתמשתי באייטיונס לסנכרן משהו כבר לדעתי כמה שנים) ולא במה שסידייה באמת נותנת (בימינו כמעט כלום).

4 שנים זה נצח.

 

RK - מכשירי אפל ממשיכים להציג ביצועים טובים ושדרוגים הרבה אחרי שכל מכשירי אנדרואיד (כולל נקסוסים) כבר נתקעים הרבה מאחור.

״האטת דורות קודמים״ ... נראה לך באמת? פשוט נוספים לכל עדכון גירסא הרבה דברים.

מה גם שהיום - iPhone 5 עובד על הכיפק - והוא מכשיר בן 4 שנים , אתה באמת רוצה לשלוף את האנדרואיד דגל מלפני 4 שנים ולספר לי איזה גירסאת עדכון תוכנה רשמית יש לו ואיך הוא עובד? עשה לי טובה. (אבל שוב , מה אני מבין ...)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אם אתה רץ כRoot - חלקם אכן היו צריכים להיות תחת היוזר (אני לא מתיימר להבין מספיק ולהכיר מספיק כדי לעבור פרוסס פרוסס. Zygote נראה מוזר שהוא בRoot , למיטב זכרוני הוא אמור לרוץ בSystem. דרכו אפשר להריץ אפליקציות בעצם).

בא נפריד שני דברים - הרשאות לקבצים וזיכרון (לינוקס סטייל) שזה מה שאתה רואה פה , וSandboxing של אפליקציה שנעשה ברמת הAPI שחשוף לאפליקציה שמתנהגת יפה בתוך הAPI הנתון.

לProcess סתם כך יש הרבה יותר כח והוא תלוי בהרשאות של הקבצים , משתמש והזיכרון ולא Sandboxed לכלום.

 

שוב תודה, האוף-טופיק תמיד מפתיע ברמת הידע של האנשים בו.

אני אנסה להשיג G3 ללא ROOT שמריץ את אותה מערכת הפעלה שלי ואבדוק את התהליכים גם שם, ממש מעניין לראות את ההבדלים.

 

ומה אני אגיד, ברגע שאתה מקבל אפשרות לעשות כמעט מה שתרצה במערכת ההפעלה (כולל להרוס אותה :wink:) קשה לוותר על זה. יש דברים שפשוט משגעים אותי ואני לא יכול שלא לשנות אותם. דוגמה קטנה , LG לא מאפשרים לבטל את הצליל שמורה על טעינה מלאה (לפחות לא שידוע לי), אלא אם כן אתה על שקט כמובן או מנמיך עוצמת התרעות.זה ממש מציק במיוחד אם אתה רוצה להיות זמין לטלפון גם בלילה, עם ROOT אפשר לבטל.

פורסם
לפי ויקיפדיה אייפון 5 הוצג ב 21.9.12.

 

צודק - 3 וקצת שנים - 4 דורות. ימי הגלקסי S3 המופלא - שהגיע רשמית ל4.3 ובחלק קטן מהמכשירים ל4.4 - מערכת הפעלה מדצמבר 2013 (פרגנתי והלכתי על 4.4 כשהיא הוצגה)

כלומר שנה וחצי תמיכה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אפל זאת חברה שמוכרת קודם דרך העיניים. אסתטיקה חשובה לה מהכול.

 

סוללה גדולה דורשת נפח מהמכשיר, זאת אומרת שזה ידרוש מכשיר גדול ועבה יותר. אפל מעדיפה מכשיר שיהיה יפה לעין ועם סוללה מספקת, מאשר מכשיר שמן יותר ועם סוללה ליום וחצי.

חלק מכובד ממשתמשי האייפון היו מעדיפים מכשיר עבה יותר בעוד מילימטר על מנת לקבל סוללה חזקה יותר, אבל אפל זאת חברה שמוכרת 50 מיליון מכשירים בשנה, ככה שכניראה הם מבינים יותר :)

פורסם

מבחינתי הדיל ברייקר באייפון זו המקלדת המזעזעת. בעוד שבאנדרואיד כבר שנים swiftkey עובדת נפלא, אצל iOS היא מלאת באגים וקורסת כל הזמן. בנוסף לא ניתן לבטל את המקלדת הבסיסית, שהיא נוראית בפני עצמה. אני כותב מגילות בנקסוס ובאייפון אני טועה בלי הפסקה עם המקלדת הבסיסית.

 

בנוסף, ווידג'טים הם דבר שעדיין אפל לא הוסיפו. אני מעוניין בלחיצת כפתור להפעיל את המוזיקה, להוסיף פתק בevernote, להפעיל את המיקום בשניה במקום לחפור בהגדרות. ועוד.

 

אפל מצטיינים בעדכונים ללא ספק, אבל iOS פשוט לא לטעמי.

פורסם
אפל זאת חברה שמוכרת קודם דרך העיניים. אסתטיקה חשובה לה מהכול.

 

סוללה גדולה דורשת נפח מהמכשיר, זאת אומרת שזה ידרוש מכשיר גדול ועבה יותר. אפל מעדיפה מכשיר שיהיה יפה לעין ועם סוללה מספקת, מאשר מכשיר שמן יותר ועם סוללה ליום וחצי.

חלק מכובד ממשתמשי האייפון היו מעדיפים מכשיר עבה יותר בעוד מילימטר על מנת לקבל סוללה חזקה יותר, אבל אפל זאת חברה שמוכרת 50 מיליון מכשירים בשנה, ככה שכניראה הם מבינים יותר :)

אני לא קונה את ההסבר הזה.

זה נכון שהם מוכווני עיצוב יותר מכולם אבל 1-2 ממ תוספת בעובי לא הייתה משנה כלום ונותנת מענה הולם לבעיה הכי קשה שיש לכל בעלי 50 המיליון המכשירים, שהסוללה שלהם נגמרת באמצע היום. גם 5 אחהצ זה אמצע היום לאנשים שיוצאים ב7 מהמטען שלהם בבית וחוזרים ב12 בלילה. וכל הסיפורים האלו על אלו שזה מחזיק להם יום וחצי - זה אולי בשימוש קליל ולא אינטנסיבי.

 

הבעיה למעשה זה שאין הלימה בין רמת החומרה הגבוהה, כח העיבוד והמסך וכו', לבין הסוללה.

היצרנים עולים ועולים ברמת החומרה כאילו שאנו זקוקים למעבדי "העל" האלו בשביל השימוש האמיתי של רוב 50 המיליון הרוכשים, אך בו בזמן נותרים עם סוללה שמתאימה לדורות קודמים.

 

אין מה לעשות! כדי להחזיק את רמת החומרה הזו באמת באמת ללא שום מחשבה על הסוללה, חייבים 5KMAH אמיתיים. 1 ממ עובי+גובה+רוחב סוגר את הפינה הזו בתוספת משקל שגם ככה כמעט לא תורגש/יתרגלו אליה אחרי שעה.

 

יש כנראה סיבות אחרות ואינני יודע מה, אבל אני לא מצליח להבין את הרציונל מדוע זה לא קורה.

פורסם

שרלוק - אבל העניין שאם תיקח מכשיר דומה סטייל oneplus - שגם מצוייד בחומרה מכובדת כן מחזיק פרק זמן יפה. הבנתי שגם האקספריה מחזיקים קרוב ליומיים בשימוש אינטנסיבי.


×
×
  • תוכן חדש...