Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש הרבה חרטא באנדרואיד מכיוון שיש הרבה יותר חברות שמוציאות מכשירים מבוססי אנדרואיד עם שכבת תוכנה חרא מעליו. IOS יש רק אחת :)

 

במה בדיוק אתה מתעסק באנדרואיד שאתה לא מתעסק ב IOS ?

בדברים שציינתי, ווידג'טים, מקלדות. אפילו הלאנצ'ר של גוגל יותר נוח לטעמי.

 

זה עניין של טעם.

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אומר רק זאת. שלוש שנים היה לי 4s. אחריו עברתי לגלקסי 5. העובדה היא שבשלוש השנים לא הצלחתי לשים על האייפון מוזיקה, סרט, או פעולות אחרות,שבגלקסי עשיתי תוך יום. לקח לי שבוע להתרגל ומאז לא מסוגל לחשוב על חזרה לאייפון.

מה גם שדברים טריוויאלים כמו דחיית הודעה עם סמס מותאם, כמו הקלטת שיחה-לא יכולתי לעשות.

לא אוהב שקובעים לי את הכללים. לא כי אני מגדולי הפורצים והמתכנתים, אלא כי זה הטלפון שלי!

פורסם

עוד משהו שנתקלתי בו היום -

אין הקלטת שיחות או שום אפליקציה שתיתן לי להקליט שיחות. WTF כבר אמרתי?

 

מוות לאייפון.

פורסם (נערך)

שתי ההודעות האחרונות הן דוגמאות מצויינת למה שאני מדבר עליו.

 

אנדרואיד הוא יציב, נוח ובנוסף נותן לך המון אפשרויות שבאייפון פשוט צריך להאבק כדי להגיע לפונקציונליות דומה.

 

הקלטת שיחות - לא יודע אם היום זה אפשרי באייפונים החדשים אבל פעם לא היה, כנראה שעדיין לא לפי ההודעות (או שזה שוב, סיפור מהת*ת). באנדרואיד, 2 דקות ויש לך את ACR Call Recorder או אפליקציות אחרות שעושות את זה מצויין.

 

עוד דבר, יש חברות שהממשק שלהן On Top אנדרואיד הוא מצויין. LG למשל - יש להם המון המון אפשרויות להתאים את המכשיר (ואתה גם יכול לא לגעת בכלום אם אתה לא רוצה) וממשק מעולה.

 

הנה כמה דוגמאות:

 

- לקחת צילום מסך (ללא לחיצה על שילוב כפתורים), לגזור חלק מהתמונה ולשלוח אותו בווטסאפ. ב LG זה לוקח בדיוק 10 שניות ללא כל אפליקציה נוספת. באייפון ?

- מנהל Clipboard פנימי - יש לך היסטוריה של הדברים שעשית להם copy, כולל תמונות. גישה נוחה מאוד מהמקלדת להסטוריה הזו, כולל מחיקה של דברים ספציפים או ניקוי כללי. ממש אחלה של דבר. באייפון ?

- לשנות את גודל המקשים במקלדת ולקבוע פונקציונליות מסויימת למקשים ספציפים.

 

זה בדיוק מה שאני אוהב באנדרואיד ובדיוק בגלל זה גם אני לא אחזור יותר ל IOS.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

ועוד דבר שנזכרתי בו. לאחרונה ניסיתי למחוק את כל הגלריה מהאייפון של זוגתי. אי אפשר למחוק הכל בבת אחת מהאייפון. צריך לעבור כמו טמבל על האלבומים. באנדרואיד, לחיצה ארוכה, בחר הכל, ושלום על ישראל.

פורסם

Cassano, תיכף יסבירו לך ש-90% ממשתמשי האייפון לא צריכים את כל הדברים האלה, ובכלל, התפוח זה הכי טוב -- כי הוסיפו לפני שנה וחצי פיצ'ר אחד שבאנדרואיד היה קיים מגרסא 1.4.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

כן , גם ההפוך - מרגש עשרות הפיצ׳רים החדשים שהוסיפו בשנתיים האחרונות באנדרואיד שהם לא העתק של מה שאפל הציגו (והפוך).

 

הקלטת שיחות זה עניין של אבטחה שאין לאף אפליקציה גישה לזה. אכן לא נח למי שרוצה להקליט שיחות.

לעשות Crop לתמונה אפשר בלי בעיה ב10 שניות (לוחצים Edit אחד הכלים הוא Crop וRotate)

העבודה עם Clipboard כפי שאתה מתאר אפל יעדו אותה לShare extensions. אכן לא פיתרון מושלם , מצד שני זה לא PC.

גודל ופונקציונליות של מקלדת - כאמור - יש מקלדות חיצוניות.

מחיקה של תמונות אגב - אכן מרגיז.

 

שוב לכל דבר יש בונוסים ומינוסים.

זה לא שמוצר אחד עדיף אבסולוטית - זה סט של פשרות. אני יודע מה אני מעדיף.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

היום יצא לשחק עם האייפון 6S, חייב להגיד שלא התלהבתי בכלל מה-3D טאצ'. מקווה שאולי יצליחו לעשות עם זה משהו, כי ניראה שכול החברות בעתיד הולכות להוסיף את הדבר הזה.

פורסם

זה סה״כ עוד קיצור דרך יעיל.

הTaptic engine (מנוע הרטט) שבו מגניב למדי (יש אותו גם בשעון וגירסא דומה גם בטראקפדים החדשים של אפל - ששם הוא יעיל מאוד בתוכנות שתומכות בו כמו Xcode) והקיצורי דרך נחמדים.

סה״כ לא גיימצ׳יינג׳ר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...