Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אלון ידידי - אם המכשיר האחרון שהשתמשת היה 3GS מה שאתה זוכר ממנו לא ממש רלוונטי לא בתפעול של המכשיר לא באייטיונס (לא השתמשתי באייטיונס לסנכרן משהו כבר לדעתי כמה שנים) ולא במה שסידייה באמת נותנת (בימינו כמעט כלום).

4 שנים זה נצח.

 

מסכים, 4 שנים זה אפילו יותר מנצח בציר הזמן של אבולוציית הטלפונים החכמים :), וכמובן שבאייפונים וה "IOSים" החדשים המצב שונה לחלוטין. אני פריק של UX (כשפרצתי בזמנו את ה 3GS זה היה רק בשביל תוספות למערכת - activator, sbsettings, multiflow וכו...) ולמרות זאת כנראה שהיום, במידה והיה לי אייפון, לא הייתי פורץ אותו, כי באמת כבר אין צורך.

ועדיין - לשלם הרבה יותר על אייפון חדש מאשר למשל G4... למה ?

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מבחינתי הדיל ברייקר באייפון זו המקלדת המזעזעת. בעוד שבאנדרואיד כבר שנים swiftkey עובדת נפלא, אצל iOS היא מלאת באגים וקורסת כל הזמן. בנוסף לא ניתן לבטל את המקלדת הבסיסית, שהיא נוראית בפני עצמה. אני כותב מגילות בנקסוס ובאייפון אני טועה בלי הפסקה עם המקלדת הבסיסית.

 

בנוסף, ווידג'טים הם דבר שעדיין אפל לא הוסיפו. אני מעוניין בלחיצת כפתור להפעיל את המוזיקה, להוסיף פתק בevernote, להפעיל את המיקום בשניה במקום לחפור בהגדרות. ועוד.

 

אפל מצטיינים בעדכונים ללא ספק, אבל iOS פשוט לא לטעמי.

 

וידג׳טים קיימים כבר שנה ומשהו.

מקלדות מקוסטמות כבר קיימות שנה ומשהו.

נקסט.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ועדיין - לשלם הרבה יותר על אייפון חדש מאשר למשל G4... למה ?

בהשקה פה הG4 עלה 50 דולר פחות מהאייפון בדגם עם הגב מפלסטיק , עם הגב עור - אפילו פחות מזה.

הרבה זה כנראה יחסי / פונקציה של כמה היבואן מרוויח על גב הצרכנים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הכל נכון רק שוידג'טים קיימים רק בוילון התראות והמקלדת המקוסטמת עובדת נורא לאט ופעם אחרונה שבדקתי גם לא היה בה עברית כאשר עוברים ל gesture/swipe

 

רחוק מלהיות מושלם, מה שכן בקשר למחירים אני מסכים, מכשירי דגל של אנדרואיד עולים בהשקה זהה לאייפון,

לאחר 3 חודשים מחירם יורד כאשר המכירות תקועות ולאחר 7-8 חודשים אפשר כבר למצוא את ה g4 באיביי ב 389 דולר ואת ה s6 ב500 דולר.

האייפון תמיד שומר על ערכו היטב גם בשוק היד 2.

 

ואם כבר בסוללה עסקנו, מישהו מדבר פה בכלל מנסיון עם ה 6/6s plus? הטלפון מחזיק יום וחצי בלי בעיה בשימוש בינוני כבד.

ה OPO החזיק יפה כאשר הריץ COS11s מאז המעבר לoxygen החצי מבושל זמני הסוללה ירדו.

ה OPT בביקורות ובמבחנים סינטטיים מחזיק פחות אפילו מהאייפון הקטן, רק אם חופרים עמוק מגלים שרק לאחר החלפת קרנל אפשר להגיע לזמן סוללה סביר ולא כל אחד יבצע זאת.

 

שתי המערכות טובות, תלמדו להסתגל

פורסם
וידג׳טים קיימים כבר שנה ומשהו.

מקלדות מקוסטמות כבר קיימות שנה ומשהו.

נקסט.

קראת מה שכתבתי?

 

swiftkey קורסת (אייפון 6), שאר האופציות הן גרועות ביותר. זה לא אנדרואיד.

 

האם אני יכול היום לשים במסך הבית של האייפון ווידג'ט שבלחיצת כפתור אחת מוסיף לי פתק ל-Evernote? האם אני יכול לשים ווידג'ט במסך הבית של האייפון שבלחיצת כפתור אחת מפעיל את נגן המוזיקה? לחיצת כפתור אחת מדליק את המיקום?

 

עדיין "נקסט"?

פורסם

רשמתי פלוס (6פלוס או 6s פלוס) הקטן אמור להספיק ליום בשימוש בינוני לפי הרושם שאני מקבל ממשתמשים סביבי (אני אישית לא משתמש באייפון)

אבל אתה מוזמן לנסות אנדרואיד, אני מוכר OPT חדש בקופסא :lol: (ברצינות)

פורסם

אני עם פלוס , אישתי עם 6S , שימוש כבד - מחזיק יום (מגיע בלילה ל20-30 אחוז).

עם 6 רגיל אין לי ניסיון.

אבל תשימו לב למה אתם נותנים אפשרות לרוץ ברקע ושירותי מיקום כשהאפליקציה לא פתוחה.

זה ממש פשוט לנהל וזה נכון לשתי המערכות.

 

לגבי מקלדות צד שלישי שפועלות לבד - זה פונקציה של המפתח לא יודע מה הוא עושה + שחלקן דורשות שירותי רשת בשביל ההשלמות.

אלו שלא - עובדות על הכיפק. הרבה היו גרועות מאוד בהתחלה כי בגלל ענייני אבטחה הדרך שבה יש להם גישה וכמות המשאבים שיש להם קטנה , ואם המקלדת כתובה בצורה מעפנה - ולא רצה ״מהר״ המערכת הפעלה הורגת אותה.

 

לגבי הWidgetים - יש Today widgets שיכולים לעשות הכל - בתנאי שהמפתח עשה אותם ככאלו.

Evernote נותנים להוסיף פתק מהמסך Widget.

בSwype מלמטה אתה יכול לשלוט על שירותי מיקום ועל נגינת מוסיקה (לוחץ על Play פשוט).

אז כן ... לא חדש ואפשר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו, זה שהמפתח יודע או לא יודע מה לעשות, מי כמוך יודע שזה תירוץ.

 

לגבי ווידג'טים, אף אחד מהדברים שתיארת אינו עושה מה שיש באנדרואיד. על מסך הבית, בלי swipe, בלי כלום. פשוט ווידג'ט. לגבי מיקום, רק מההגדרות ניתן.

פורסם

לאיזה צורך יש להדליק/לכבות ידנית שירותי מיקום ב-ios?

הוא מופעל אוטומטית בעת הצורך (בפתיחת אפליקצית ניווט, מזג-אוויר וכו') וניתן להגדיר לאיזה אפליקציה לתת גישה אליו.

 

אני משתמש בswiftkey (על 5s) והיא עובדת לי מצוין, כולל swype בעברית.

 

אין ספק שאפשרויות ההתאמה האישית באייפון מוגבלות, לעומת מכשירי אנדרואיד. אבל כל מה שיש לאייפון להציע, עובד בצורה חלקה, ללא גמגומים, ולאורך זמן. וזה לא משהו שתמיד אפשר להגיד על מכשירי אנדרואיד מקבילים לצערי.

פורסם

לגבי שירותי מיקום - צודק - משום מה זכרתי שיש.

 

לגבי וידגטים המיקום שלהם הוא בToday view כי זה מה שהחליטו שנכון באפל. לא לכולם זה מתאים נכון.

מהזמן שלי עם אנדרואיד (והיה זמן , מ1.5 ועד 5 לפרקים / מכשיר משני לשחק איתו) - פייר - חרטא.

השימושיות של הוידג׳טים לעומת מסך בית מסודר בקלות זה לא הסדר הנכון.

מהמר ש90% מהמשתמשים רוצים להגיע לאפליקציות שלהם בנוחות ולדעת איפה הן במסך הראשון אחרי הנעילה בצורה נורמאלית מאשר ה1% שרוצה לפתוח פתקי טקסט בEvernot בלי לעשות Swype אחד יותר.

 

אם אתה ב10% - סבבה - לך על זה.

 

אני גם מכיר קצת סטטיסטיקות ואנליטיקות של הדברים האלו (לאו דווקא מאצלינו) - שאלו יהיו הצרות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אין ספק - שאלו יהיו הצרות. אבל מכיוון ששתי המערכות יציבות מאד ובאיכות גבוהה, אני אבחר את מה שנותן לי את הערך המוסף עבורי, ואלו הדברים.

 

אגב, לרוב האנשים שמחפשים מכשיר דגל ולא רוצים להתעסק בשום דבר, אני ממליץ על אייפון.

 

עבורי, אנדרואיד מתאים יותר.

פורסם

יש הרבה חרטא באנדרואיד מכיוון שיש הרבה יותר חברות שמוציאות מכשירים מבוססי אנדרואיד עם שכבת תוכנה חרא מעליו. IOS יש רק אחת :)

 

במה בדיוק אתה מתעסק באנדרואיד שאתה לא מתעסק ב IOS ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...