Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי, תצטרך לסמוך על המילה שלי (שיפור ענק, ענק!, לעומת הציפוי ללא כלום - לפחות מבחינת בידינג)

אם אתה מגיע לאזור עמק יזרעאל, אתה מוזמן לדבר איתי ולהגיע להתנסות בחומר (ו/או בממותה, שהיא הקשר היחיד לשרשור הזה... :))

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
יש לי מנזרנה, שיפר משמעותית את הבידינג.

אני מתכנן ליישם מעליו דודו סגול, just for the fuck of it. מסקרן לראות אם/כמה תהיה השפעה על המראה.

 

לאחר כמה וכמה פעמים של ניסוי ווקסים מעל מנזרנה לפני bsd - שחלקם גרמו למריחות או עירוב חומרים

ודווקא דודו ג'ויס זכור לי לטובה - ישב הכי מוצלח מעל מנזרנה בלי לפגוע בו והוסיף גלוס יפה.

 

אבל צריך הרבה סבלנות לעבוד עם ווקסים מבוססי קרנובה. אני מרחתי עם האצבעות -רק ככה הצלחתי להרגיש את החומר נמרח על הפח באופן אחיד.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

שניהם טובות.

לרוב, אני שוטף יותר מרכב אחד אם אני כבר טורח לפרוס את הציוד. כך שיוצא שאני עושה שימוש בשניהם, אם אני בוחר במגבת בודדה, אז הממותה. ללא ספק.

בגדול? לא משנה במה תבחרו, הבחירה תהיה טובה, לא תפלו אם אף אחת מהן.

 

מצ"ב לינק לתמונה להשוואה ביניהן (מבחינת גודל פיזי)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?565771-%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-Toyota-MR2-85-%D7%99%D7%95%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A1%D7%A2-%28%D7%A2%D7%95%D7%93%D7%9B%D7%9F-27-6-15%29/page8&highlight=MR2

M-TECH E46

פורסם

ממש ענקית הממותה. נראה לי שלא יהיה נוח לייבש/לנגב עם מטלית גדולה כזו.

בזמן האחרון אפילו מטלית של אובר לא מגיע אצלי לשוליים של הרכב ( מנגב רצפה)

אלא לוקח מטלית אחרת כגון gsm1100 של הקוריאני.

פורסם

לא בעייה של גודל, אפשר לקפל לשניים או לארבע.

אני משתמש בממותה לחלק עליון ובמגבת Kent לחלק התחתון של הרכב. יתרון של גודל מתבטה בקיצור של זמן היבוש.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

גם אובר לאחר קיפול לא נוחה לי (בגלל העובי) לייבש? היא יודעת יופי. (דקה יותר או פחות, לא רלוונטי)

לכן אני משלב מטלית נוספת לחלקים בתחתית הרכב. (מחליף בין כמה אין קבועה)

 

מעבר לזה לאחר עשרות כביסות נראה לי שאובר מתחילה להתעייף מעט

וסופחת פחות מים -וזה טבעי.


×
×
  • תוכן חדש...