Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat & Abarth 124


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב, יש להודות שמעולם לא היו למיאטה מתחרות רציניות.

 

 

לא מדויק. היו - ואפילו מוצלחות מאוד, רק שהיצרנים שלהן לא רצו להשקיע בדור המשך.

 

מול מיאטה NA - פיאט ברקטה

 

מול מיאטה NB - טויוטה MR2

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

צודק. עדיין, המיאטה המשיכה לדור הבא בעוד שהפיאט והטויוטה נעלמו, ובכל מקרה המאזדה נמכרה ביותר עותקים.

 

והיום, פיאט חזרה למשחק, על בסיס המיאטה. יהיה מעניין.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט לא "חזרו למשחק".

הם משווקים מיאטה מעוצבת, עבור מאזדה.

בבחינת: ...If you can't beat them

 

לא מדויק. היו - ואפילו מוצלחות מאוד, רק שהיצרנים שלהן לא רצו להשקיע בדור המשך.

 

מול מיאטה NA - פיאט ברקטה

 

מול מיאטה NB - טויוטה MR2

 

אם היו מוצלחות, היו נמכרות וממשיכות.

לגבי ה-MR2, היא קדמה ​למיאטה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם משווקים רכב אשר מתבסס על שלדת המיאטה אך בעל מנוע, מתלים, כיול ועיצוב (עוצב ע"י מעצב של פינינפארינה) שונים​ ומיוצר ע"י מאזדה עבור פיאט בהירושימה. סה טו.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכתבת גרם לי לחשוב, וואלה יש בזה משהו.

למאזדה היה אס בשרוול. למה להם ללכת לחלק אותו לחברה אחרת?

 

כי למאזדה כבר אין את הגב הכלכלי של פורד כפי שהיה בעבר. המיאטה בעלת פלטפורמה שלא משמשת במאזדה שום דגם אחר וכלכלית זה פשוט לא היה משתלם להציג יורשת אם פיאט לא הייתה מממנת חלק מעלות הפרויקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם משווקים רכב אשר מתבסס על שלדת המיאטה אך בעל מנוע, מתלים, כיול ועיצוב (עוצב ע"י מעצב של פינינפארינה) שונים​ ומיוצר ע"י מאזדה עבור פיאט בהירושימה. סה טו.

 

אותם מתלים.

אותה שלדה

פח חיצוני ויחידת הנעה שונה.

אותו פס ייצור.

 

והכי חשוב, זה רכב שמאזדה פיתחה ומייצרת, ופיאט רק מספקים לו חלקים.

זו גירסה שונה של אותה מכונית, זה לא רכב אחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יהיה עם שניכם ? אם למישהו מכם משעמם, יש לי כמה מטלות לחלק. הייתי מצפה שמישהו מכם ייקח את ה High Road ויפסיק להתסיס. איך השרשור לא ננעל עדיין ?

 

פיאט 124 שולטטתת ! :-)

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי למאזדה כבר אין את הגב הכלכלי של פורד כפי שהיה בעבר. המיאטה בעלת פלטפורמה שלא משמשת במאזדה שום דגם אחר וכלכלית זה פשוט לא היה משתלם להציג יורשת אם פיאט לא הייתה מממנת חלק מעלות הפרויקט.

 

מעניין ומפתיע. הייתי בטוח שהמיאטה שווקא נמכרת בסדרי גודל יפים ויכולה להצדיק את עצמה כדגם עצמאי.

 

סה״כ מכרה כמיליון עותקים. כמעט כמו דיסק של אייל גולן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותם מתלים.

 

כאילו... המתלה עצמו בטח זהה אבל הבולם שונה, אי אפשר לדעת עד שלא הגיעה פיאט 124 ופורקה לגורמים.

 

אותה שלדה

פח חיצוני ויחידת הנעה שונה.

אותו פס ייצור.

 

אין ויכוח.

 

והכי חשוב, זה רכב שמאזדה פיתחה ומייצרת, ופיאט רק מספקים לו חלקים.

זו גירסה שונה של אותה מכונית, זה לא רכב אחר.

 

אממממ, תשמע, תראה. זה הכול תלוי בגישה.

אם סיאט לאון ,גולף ו A3 הם רכבים שונים בשבילך , אז זה רכב אחר.

אם הם זהים אז זה בהחלט אותו הרכב.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאילו... המתלה עצמו בטח זהה אבל הבולם שונה

אותם מתלים כמו שב-GT86 וב-BRZ יש את אותם מתלים.

הכיול גם ביניהן שונה. הקפיצים הקדמיים בסובארו קשיחים מהקפיצים הקדמיים של אחותה, והקפיצים האחוריים של הטויוטה קשיחים מאלו של הסובארו.

הבולמים במקרה שלהן דווקא זהים, למרות השוני בקשיחות הקפיצים.

 

הייתי מהמר שהמצב יהיה דומה במיאטה\124. לפי ההצהרות של פיאט (יותר התנגדות לגלגול מבלי שתהיה פגיעה בנוחות), אולי גם יהיה שינוי בעובי המוטות המייצבים.

 

בכל אופן, כל חלקי המתלה אפטרמרקט שעוד יצאו להן יהיו זהים לשתיהן. קפיצים, בולמים, מוטות מייצבים וכו' וכו'. לא תהיה גרסה ספציפית לאחת ואחרת לשניה.

זו הכוונה באותם מתלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם סיאט לאון ,גולף ו A3 הם רכבים שונים בשבילך , אז זה רכב אחר.

אם הם זהים אז זה בהחלט אותו הרכב.

 

לפחות ביניהם יש הבדל בפנים הרכב, ולעיתים במתלים.

אבל בגדול כן, זה אותו רכב.

בעיני זה מאוד מבאס לקנות Audi, שזה רכב שהפרימיום שלו בא לידי ביטוי רק בצורה חיצונית וגימור פנים (וכבר כתבתי זאת בעבר).

אתה נוהג ב-A3, והרכב מרגיש מאוד דומה לסיאט לאון. בעיני, מבאס.

 

אבל לפיאט 124 יהיה לפחות עיצוב שונה (מאוד חשוב ברכב כזה) ובעתיד מנועים חזקים יותר (לקנות מיאטה סטוק עם מנוע חזק יותר, זה משהו!).

 

רק שכל זה לא "מכניס את פיאט למשחק".

זו מאזדה מגדילה את השוק, עם גירסת פיאט למיאטה.

בכל הקשור לכבוד של פיאט כיצרן, זה מוכיח שאין לה לא יכולת ולא יידע.

(לפחות עד שתבוא הג'ולייה ותוכיח אחרת, אינשאללה!).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שכל זה לא "מכניס את פיאט למשחק".

זו מאזדה מגדילה את השוק, עם גירסת פיאט למיאטה.

 

תהרוג אותי איך זה מסתדר עם הטענות הרגילות שלך באשר לזהות תאגידית ויתר בבל"ת בענייני יצרנים קיימים/וירטואליים וכיו"ב.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...