Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 1600 מול סקודה פאביה 1600


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי התלבטות לגבי רכישה של רכבים מסוימים.

 

1. מאזדה 3 1600 שנת 2008 הצ'בק (הדגם בלי התא מטען) יד 4

2. סקודה פאביה אוטומטית מנוע 1600. יד 3

שניהם עם ק"מ זהה ומחיר זהה

 

מבחינת תוספות המזדה מגיעה עם מערכת שמע + גלגלי מגניזיום מקוריים

הסקודה מגיעה עם סאנרוף.

 

אני כן יודע שמבחינת צריכת דלק, הסקודה עדיפה.

 

אבל על מה אתם הייתם הולכים ? מבחינת איכות, תמורה לכסף שלכם, וחווית נהיגה ?

אני מכיר את המאזדות מנועי 2000 שהיא די חזקה, אבל לא יודע כלום על ה1600.

ולגבי הפאביה, יש איזה מחלות לרכב ? גיר, תושבות וכאלה ?

 

ושורת המפתח, מה אתם הייתם קונים ?

 

אני מודה מראש לכול העונים .

פורסם

המאזדה היא משפחתית, בעוד שהסקודה היא סופר מיני. בשתיהן (כנראה) לא צפויות בעיות אמינות מיוחדות (יחידת ההנעה בסקודה היא מנוע אטמוספרי ותיבה אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים לעומת 4 במאזדה, ולא מנוע טורבו קטן ותיבת DSG כפולת מצמדים).

 

הסקודה רכב חזק יחסית לסגמנט, ועם יותר הילוכים בתיבה ומשקל מופחת היא גם תצרוך פחות דלק.

 

תלוי בשימוש שלך באוטו- אם השימוש הוא ברובו עירוני, הייתי הולך על הפאביה, אם בין עירוני, הייתי חושב על ה-3.

פורסם

תודה, השימוש הוא מגוון, חלק מהשבוע נסיעה עירונית עד 2 ק"מ וחלק מהשבוע נסיעה בין עירונית מאשדוד לנס ציונה ורמת גן.

 

שוב תודה, עדיין אני צריך לחשוב במה לבחור.

פורסם

http://cars.walla.co.il/item/1241031- סקירה על הפאביה כחדשה

לדעתי הפאביה אוטו יותר טוב מהמאזדה, וגם צריכת הדלק יותר טובה. תעשה נסיעה קצרה אצל המוכר, אם אתה אוהב זה אחלה אוטו.

עוד אפשרות שאתה יכול לשקול היא פריוס, רכב חסכוני מאוד בנסיעה עירונית.

פורסם

בהחלט אבדוק, לא ציינתי שהפאביה גם שנת 2008 כמו המאזדה 3 שהיא מהדור הראשון .

 

תודה על ההמלצה לפריוס, מי היצרן של הרכב הזה ?

פורסם

מה הקשר בין מאזדה 3 לסקודה פאביה? האחת משפחתית והשניה סופר מיני. הן לא אמורות להתחרות אחת בשנייה.

מציע להגדיר:

3) מה הדרישות מהרכב לפי סדר עדיפויות

2) מה התקציב

פורסם (נערך)

אותו מנוע 1600, אותו משקל הבדל של 80 קילו לטובת הפאביה פחות או יותר, המאזדה גדולה ב30 ס"מ, הקטגוריות האלה מאוד נחמדות אבל לא משקפות כלום .

אגב, מה משפחתי בדגם הצ'בק של המאזדות ?

הדרישה העיקרית- אמינות .

השנייה - שלא יתן הרגשת כבדות (רכב יותר זריז מהפוקוס או מהסוברו B-3)

אני לא מחפש את ההכי חסכוני שיש כי יש הרבה צעצועים חסכוניים אבל עם תחושת נסיעה מזעזעת כמו הגטס.

ויש הרבה חוויות נסיעה נעימות אבל טורפות דלק כמו המונדאו.

אני רוצה משהו בין לבין שכבר מוכח כרכב אמין לצד חווית נסיעה טובה משל הגטס שלא שותה כמו המונדאו.

התקציב כ38,000 שקל.

עריכה אחרונה על ידי mazda3s
×
×
  • תוכן חדש...