Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד להיפטר מקונה לא מרוצה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכרתי רכב לאדם שאינני מכיר, חבר שלי תיווך בנינו.

המכירה בוצעה בשקיפות מלאה לקונה ונאמר בפירוש שאם תצוץ בעיה כל שהיא ברכב לאחר קנייתו (הרכב שנת 99)

לא יהיו לקונה טענות כלפי המוכר.

כמו כן נאמר גם על בעיה קיימת שאין לי מושג מה הגורם, אך אחרי החלפת חלק מסוים הבעיה נעלמה ליום שלם וחזרה אחרי שכבר העברנו בעלות על הרכב.

הכל נאמר בעל פה, אף אחד לא חתם על כלום.

הקונה שילם מה שסוכם על הרכב ובוצעה העברת בעלות.

כמה דקות לאחר המכירה הקונה התקשר אלי והודיע לי שקיימת בעיה, לא רציתי לצאת איתו מגעיל ישר אחרי שקנה את הרכב ואמרתי לו שנלך למוסך לבדוק ונתחלק בתשלום.

כרגע אין לי מושג מה הבעיה של הרכב וכמה יכולה להיות עלות התיקון אבל אין לי כוונה לשלם לבן אדם אחרי שמכרתי לו את הרכב, ברגע שביצענו העברת בעלות מבחינתי העניין סגור.

אשמח אם תסבירו לי את האפשרויות שעומדות כרגע בפני הקונה כי הוא יודע את מספר הטלפון שלי ואיפה אני גר, ואין לי מושג מה הוא מסוגל לעשות, והאם אני צודק בעמדה שלי?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה התקלה והאם הרכב נבדק על ידו במכון בדיקה?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

שלום,

דעתי בענין:

אתה צודק בזה שאתה לא חייב לשלם לו לאחר העסקה.

אתה לא צודק בזה שאתה נותן לו הרגשה שאתה הולך לשלם לו על התיקון.

 

לאחר העסקה הוא התקשר אליך ברגע שאמרת לו אני אבוא איתך למוסך ואשתתף איתך בתשלום הוא מבחינתו מצפה לקיום ההבטחה.

להבא אל תציע הצעות כאלו נדיבות.

הוא רכש את האוטו זה בעיה שלו היה יכול לקחת את האוטו לבדיקה לפני שהוא קונה חתול בשק.

לגבי המקרה הזה- אתה חייב להיסגר על קודם על עצמך או שאתה משתתף או שלא?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

בדיוק בשביל מקרים כאלה עושים זכרון דברים , שאחרי שהקונה בדק את הרכב לשביעות רצונו הוא קונה אותו כמו שהוא ואחרי המכירה הרכב באחריותו בלבד.

פורסם

לומדים לקח לפען הבאה וכותבים זכרון דברים.

 

אני מתעקש על זכרון דברים גם כשאני מוכר רכב לקרוב משפחה. לפני כמה שנים מכרתי רכב לבת דודתי, התעקשתי שיהיה זכרון דברים ובו כתוב את כל הפגמים שהכרתי באוטו עד השריטה הכי קטנה, ציון מפורש שהרכב נמכר במחיר נמוך ממחיר מחירון ושהיא מצהירה שבדקה את הרכב לשביעות רצונה המלאה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

שמע, אתה היית בסדר עד שאמרת את מה שאמרת, עכשיו אתה תחליט אם אתה שלם עם עצמך לצאת שקרן.

הדבר הנכון הוא להגיד לו שילך למוסך, יקבל הצעת מחיר לתיקון התקלה ואתה תחליט אם בא לך לעזור לו לעגל את הסכום למטה או לא, אבל תהיה איתו שקוף בטלפון לפני ותתנצל על הדברים שאמרת וקח אותם בחזרה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני עם שלייקס.

כבר הבטחת לו.

בתכלס גם זה תלוי בך יש כאלו שהיו מתעלמים ממנו. אני לא אומר לך שזה תקין. אבל היות והבטחת תנסה להשאיר לעצמך פתח ואילו הצעתו של שלייקס עונה על זה.

תעדכן מה נסגר?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

בגדול, אם הוא בדק את הרכב וידע מה הפאקים בו הוא לא יכול לבוא אליך בטענות כלשהן.

בקטן, כמו שאתה אומר, זה היה כמה דק' אחרי המכירה ואתה עוד הוספת ואמרת לו שתתחלקו בתשלום, אז נשמע כאילו חפרת לעצמך בור שאתה לא יודע איך לצאת ממנו.

 

מה שכן, לא הסברת האם הוא התקשר אליך בנוגע לבעיה שהייתה קיימת ושאתה ידעת עליה, או שזו בעיה חדשה שצצה אחרי הקניה? כי אם זה המצב השני אתה יכול להגיד לו "ביוש" בצורה נחמדה.

פורסם

בדיוק בגלל זה חשוב לחתום על זיכרון דברים. "הקונה בדק את הרכב הנ"ל ונמסרו לו כל הפרטים הידועים לגבי מצבו. עם הסכמתו לביצוע העסקה והשלמתה, לא יהיה למי מהצדדים טענות כלפי הצד השני". באותה מידה אתה יכול יום למחרת להגיד שאתה רוצה עוד כסף. אם מסרת לו את כל הפרטים לגבי הרכב ולא הסתרת כלום, אין לו שום קייס למעט הרצון הטוב שלך.

פורסם

תנסה לגלגל אותו בשטיח.

 

עכשיו ברצינות, מה הבעיה? האם הבעיה אכן קיימת או שאולי זאת הונאה והקונה פנה למוסכניק מוכר לו?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

פות"ש ?

נעלמת לנו!

מעניין באמת מהי התקלה והאם הייתה ידועה לן מראש? ומדוע הוא הסכים להשתתף איתו בתיקון?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

לאחר הקניה - האחריות היא של הקונה להוכיח כל טענה שהוא מציג.

לצורך הדוגמא: הקונה יכול לטעון כל מה שעולה לו כפרי הדמיון, רוצה לתבוע? אין בעיה, תוכיח!

 

כדי לא להיכנס לספקות,

מומלץ לבצע הסכם בכתב שאין טענה כלפי המוכר לאחר הרכישה, שהקונה מאשר שהוא בדק / לא בדק והוא שלם עם ההשלכות.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

מבחינת החוק אתה לא חייב לו כלום אבל אם הוא הקליט את השיחה שהתחייבת להתחלק הוא יוכל גם לתבוע אותך ולטעון שידעת והסתרת את הבעייה כי אחרת לא היית מתנדב להתחלק בתשלום.

 

אני בגישה שאם הבטחת אז ברר מה הבעייה ואם מדובר בסכום לא גדול מידי תספוג את מה שהבטחת לספוג.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...