Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לפטופ לסטודנטית - המלצות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז עשיתי קצת עבודת ריגול (היא לא יודעת שאני מחפש לה משהו) וגיליתי שהמחשב שלה זה דל אינספירון 6400.

תחילת שיווק - 2006

 

נתונים טכניים:

 

  • Intel Core Duo T2400 / 5 Mb Cache / 1.83 GHz / 667 MHZ FSB
  • 15.4″ Wide-screen XGA Display with Truelife
  • 120 Gb 5400 rpm Sata Hard Drive
  • 1 Gb DDR2 SDRAM / 553 MHZ
  • 256 Mb ATI Mobility Radeon X1400 Hyper memory

עכשיו, למה אני מטריד אתכם עם זה? כי היא טוענת שבגדול הביצועים שלו מספקים אותה, אבל שהוא כבד וישן ומכוער. ובגלל זה "רוצה משהו אחר קל ויפה".

ככה שמבחינת ביצועים, גם מה שחשבתי שיהיה חלש (i3-u וכאלה) כנראה שלא באמת יהיה חלש בכלל.

 

אז כרגע אני מתלבט בין האסוס X555 (מעפן למדי אבל קל וזול) לבין הטושיבה S50-B (יקר אבל איכותי וקל) והלנובו G50-80 (תמורה מצויינת למחיר אבל כבד).

מזל שיש לי עוד קצת זמן להתבשל ולחקור את הנושא.

 

אגב, יש אולי איזשהן חדשות או צפי לשחרור של סדרות חדשות מאחת היצרניות? מה שיכול להוריד את המחירים ואולי להכניס מחשב אחר לתקציב או להוריד את המחיר של אלה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תראה - יש לי מחשב כמעט זהה (מעבד T2450, מהירות שעון 2 גה"צ, מעבד גרפי אינטל, נדמה לי סדרה 900, נרכש בסוף אוקטובר 2007).

המחשב עדיין פועל, אבל אני בהחלט מבין למה הגברת רוצה להחליפו, הוא פשוט איטי מאד. יתכן שניקוי יסודי ישפר את המצב.

בכל מקרה - לפני כשנה וחצי המחשב עבר לתפקיד משני ומאז אני משתמש במחשב עם מעבד i33217U (הרחבתי RAM ל-8 ג"ב) שממלא את הצרכים - הדומים מאד - היטב, וקרוב לודאי יספק את תרכי לעוד מספר שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לדעתי אתה לא בכיוון. המחשבים שאתה מחפש עבורה כבדים ומכעורים.

 

למה לא משהו בסגנון הזה: http://www.wallashops.co.il/%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%93-13-3-Acer-I5-V3-371-4GB-500GB-WIN8/pi6RBV337152PD?cfm=7e05afd1

 

אפשר גם למצוא כזה עם i3 בסביבות ה 2500 ש"ח.

 

או לחכות שיהיה מבצע על https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=12279 (במידה ו 128 ג'יגה מספיקים לה).

עריכה אחרונה על ידי `Infinity

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

ספריאל, המחשב שלה עבר ניקוי יסודי לפני לא הרבה זמן והיא לא באמת מתקינה עליו שום דבר, ככה שסך הכל הוא פועל ממש בסדר. אבל הוא שוקל מעל ל-4 או 5 קילו והוא גדול ומכוער והורס לה את הגב.

לאיזה מחשב אתם עברתם והאם אתם מרוצים ממנו?

 

אינפיניטי - הבעיה עם מחשבים קלים ויפים, או ליתר דיוק שתי הבעיות שלהם, הן גודל ומחיר.

 

אחת הדרישות היא שגודל המסך לא יהיה קטן יותר ממה שיש לה עכשיו, כלומר 15 אינץ', הדבר השני היא הדרישה למחיר נמוך יחסית (2000-2500 שקל) כי אין לי יותר מדי כסף להוציא. תאמין לי שאם הייתי יכול הייתי קונה לה זן-בוק טאץ' ששוקל שלושים גרם עם מעבד i7 ועולה 10500 ש"ח כי למה לא, אבל אין לי את האופציה לעשות את זה מצד אחד ומצד שני אין שום צורך בנתונים האלה כי הם לא יורגשו במסגרת השימוש שלה.

 

עכשיו אתה מבין את הבעיה עם לתת המלצות למחשב עם מסך 13 אינץ שעולה מעל ל-3000 שקל?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

הרבה אנשים מפחדים ממסכים קטנים, לדעתי קח אותה לחנות מחשבים שתראה מחשבים בגודל 13", מי שמחפש משקל נמוך אין לו מה לחפש עם מחשבי 15".

 

כמו שאמרתי, את האייסר אפשר להשיג ב 2500 ש"ח (אולי פחות, תראה אם ארז מוכר אותו) והוא שוקל 1.5ק"ג והוא בצבע לבן בשביל שיהיה "יפה".

 

במידה ותרצה להתרשם מהמחשב פיזית או מה X555 אתה מוזמן ליצור קשר בה"פ.

עריכה אחרונה על ידי `Infinity

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם (נערך)

האמת היא שיש מצב שאתה צודק, אף פעם לא חשבתי על זה. אולי מסך קטן יותר באמת יתאים לה.

אבל אז צריך להתחיל הכל מהתחלה... אוי לא...

אני אקח אותה לחנות תחת אישזהו תירוץ ואנסה להוציא ממנה פידבק כלשהו על מחשבים עם מסכים קטנים יותר. אחזור לעדכן.

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

האינספירון 6400 שלי שוקל בערך 2.8 ק"ג. עלה בזמנו קרוב ל-5000 ש"ח, אבל היה מתנה ליום הולדת עגול ושימש אותי נאמנה 6 שנים (וכבר כמעט שנתיים עומד בתפקיד מחשב גלישה באיזו מעין פינת עבודה).

המחשב שהחליף אותו הוא Dell Inspiron 15 שנרכש בסף אוקטובר 2013, מעבד i3-3217U ובמקור RAM בן 4 ג"ב שהורחבו ל-8 ג"ב, מה שהאיץ את המחשב פלאים. מערכת הפעלה 8.1 ששודרגה ל-10 ביום בו יצאה לאור (כנראה הייתי מהראשונים שקיבלו) ,וגם כיום זריז ומצויין. לאמא שלי מחשב במפרט זהה מתוצרת Asus (נבחר בשל השירות עד הבית), אמנם עבודתו קלה אבל עושה אותה היטב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תשמע, תראה, אני הכי לא מעודכנת בשוק של המחשבים ב4.5 שנים האחרונות כי לפני 4.5 שנים בדיוק קניתי לפטופ של אסוס עם מסך 13.3 (למרות שחיפשתי 14) עם מעבד i3, לא זוכרת עוד פרטים אבל הדגם u35jc.

השימוש שלי, כמו שאתה יכול להבין, הוא בעיקר יישומי אינטרנט+צפייה ישירה. אחרי 4 שנים החלטנו לפרמט (אני לא באמת צריכה לספר כמה זבל נדבק מהצפייה הישירה) ומאז אני מרגישה שקיבלתי מחשב חדש שוב פעם. פשוט סוס עבודה, לא ראה מעבדה ואף טכנאי לא נגע בו.

מה שכן, הוא לא הכי קל, היום בוודאי יש להם חלופות ששוקלות פחות.

קיצר חפרתי לך, +1 לאסוסים למינהם [emoji1]

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

לא זוכר מתי הזכרתי לאחרונה, אבל גם לבן שליה היה אות U35JC, אשר שבק חודש ארי תום האחריות ולא היה מוצדק להשקיע בתיקונו. צריך להוסיף שהמחשב עבד קשה מאד פיזית (היה סטודנט והמחשב היה על הגב יום יום). לזכות השירות יאמר כי כחצי שנה לפני ששבק היתה בעיה בפלסטיקה - לא ניתן היה לסגור את המחשב - והוא תוקן במסגרת האחריות כולל שירות איסוף והחזרה הביתה.

יש לי עוד שני אסוסים - EEE בן 6 שמשמש בעיקר בנסיעות ולאחרונה הצטרף גם TransformerBook ומשניהם אני מרוצה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם פה המחשב הולך להיות על הגב יום יום, אז חשוב שיהיה משהו עם איכות בניה סבירה פלוס. אני ממש מעדיף שהוא לא יתפרק אחרי סמסטר וחצי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מחשב שהולך להיות על הגב יום יום, ועוד הגב של בחורה:

1. לכוון ל-"13.3, מכסימום "14. לא "15.6 ששוקל עוד די הרבה מאות גרמים.

2. לכוון לסביבות 4000 ש"ח לא כולל אבזרים. בניה איכותית + אחריות טובה עולות כסף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
היוגות האלה מגניבים נורא, אבל קטנים מדי

מסך 13.3 ממש לא קטן !

מה גם שמגיע ברזולוציה גבוהה כך כך שיש לך שטח עבודה עצום

יתרונות קל משקל, יפה, עם ביצועים, מחיר טוב ומחזיק סוללה טובה מאד

תזמין לה YOGA 2 PRO או YOGA 3 ותפנק אותה

 

מגיע לה לא? :lol:

והיא תודה לך כל הזמן כי משקל קל זה דבר סופר חשוב במיוחד לבחורה באוניברסיטה שמסתובבת עם זה בתיק

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...