Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לפטופ לסטודנטית - המלצות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

IONI אתה יכול לרשום הרבה דברים על המחשב הזה, בניה טובה, מקלדת נוחה, צירים טובים, אבל מהיר הוא ממש לא. אני מוכר את הדגם הזה רק למי שרוצה נייד ממש ממש בזול, לאחר שאני מסביר לו את המגרעות של הדגם הזה מבחינת המהירות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לפני שנה הייתי באותה הדילמה (רק תקציב גדול יותר) וקניתי לחברה שלי טושיבה, מעבד I7 ו8 GB RAM. לצערי לא SSD.

הגברת לומדת משפטים - המחשב הוא אוברקיל מטורף.

אני מספר את סיפור הרקע מכיוון שהיום אני מתחרט שלא קניתי 13.3 ששוקל חצי.

 

קנה לה 13.3 ולא תתחרט. 1.2 קילו לעומת 2 קילו (+) הוא הפרש משמעותי מאוד! גודל המסך בקושי מורגש.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

מחשב מדהים - עד שהוא מתקלקל... עוד לא קרה ששלחתי כזה לתיקון וחזר תקין

 

עם המחשב הזה יש לי נסיון טוב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ראיתי אותו גם, אבל הוא מכוער נורא... אני מצטער, אני יודע שזה דבילי, אבל זה אשכרה שיקול.

אני לא מבין מה הסלידה הזאת מאסוס. יש לי מחשב שלהם כבר מעל לשלוש שנים, בהמלצתו של חבר לו היו שניים או שלושה מחשבים שלהם, כולם ללא יוצא מן הכלל הפגינו אמינות מוחלטת.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

'צטערת על הדאבל פוסט, אבל יש עדכון מהשטח.

הייתי בבאג ושיחקתי קצת עם האסוס ux305 שיש להם בתצוגה, הדגם זהה לזה שאליו קישרתי בהודעה קודמת, אבל הרזולוציה שלו היא qhd ולא fhd כמו שכתוב בזאפ. יכול להיות שיש איזשהי טעות במפרט שמופיע בזאפ? כי אם זה אכן מסך qhd אז זה מעולה.

 

המחשב באמת מרגיש מאוד איכותי מבחינת איכות חומרים ובניה, ולהפתעתי המסך באמת לא מרגיש מאוד קטן.

 

אז כרגע יש מוביל. יש למישהו הערות או רעיונות?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

יש שני דגמים אחד עם מסך QHD ו 8GB ראם ואחד אחר עם FHD ו 4GB.

 

קח בחשבון שהוא מגיע עם שנה אחריות ומומלץ להרחיב ל 3 (סדר גודל של 300 ש"ח).

 

מעבר לזה, הוא מאוד קל ודק כך שיהיה מושלם לסטודנטית והוא מגיע עם מטען קטן ותיק מעטפה.

 

אני עם שני זנבוקים (מהסדרה היקרה יותר לא ה UX305) מאוד מרוצה מהם. השירות של אסוס באמת לא תמיד להיט אבל באמת מורגש שיפור בתקופה האחרונה. לזכותם יאמר שאחרי שנתיים שהמחשב אצלי הוא נפל וקיבל עיקום בפינה העליונה של המסך, המסך הוחלף לחדש ללא עלות מבלי שאני אבקש בכלל (נשלח למעבדה בגלל תקלה אחרת).

 

בפעם השניה שהוא נשלח למעבדה חברת השליחויות איבדה את המחשב וההתעסקות מול נציגות השירות הייתה נוראית עד שהחכמתי לפנות בכתב ואז חזרו אלי מדרג יותר גבוה וקנו לי מחשב חדש עם מפרט יותר טוב ממה שהיה לי.

עריכה אחרונה על ידי `Infinity

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אז אתה אומר ששווה לאבד את המחשב שלי (N76) גם אם אני כבר שם? :)

לגבי ה-UX305, אני חושב ש-4 ג'יגה ראם יהיה יותר ממספיק בשביל השימושים שלה. לי יש 8 וזה כמעט מספיק לי לעריכת תמונות אינטנסיבית ומשחקים כבדים. הקטע הוא שבאתר (מובייל) של באג מופיע הדגם UX305FA-FC051H כזה בעל הרזולוציה הגבוהה ו-8 ג'יגה בעוד בכל שאר המקומות הוא מופיע כדגם הבסיסי. עניין אותי מי טועה, ועכשיו ראיתי שבאתר המלא של באג החלק של ה-FC051H בכלל לא מופיע, אז כנראה מדובר בתת דגם אחר כלשהו.

 

יש מישהו שיכול לתת חוות דעת משימוש יומיומי על המחשב הזה? כי אני רואה שהוא דיי פופולארי גם בזאפ וגם בעולם שמחוץ לאינטרנט, הוא היה בתצוגה בשתי החנויות הראשונות שנכנסתי אליהן. או לחילופין לתת עוד אלטרנטיבה מעניינת?

 

סליחה על החפירה, ותודה על הסבלנות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

4 ג׳יגה נשמע ממש קצת. אני לא יודע כמה זיכרון ווינדוס שותה בימינו אבל כדאי לבדוק לפני שקונים.

כמה זיכרון ווינדוס + דפדפן על יוטיוב + תוכנת אופיס לוקחים?

 

אגב, אם היא סטודנטית למשפטים היא תקליד *המון* וכדאי להרגיש מקלדת של מחשב נייד לפני שקונים.

בכ״א, ההמלצה שלי היא על מחשבי דל. מחשבים טובים ולא עושים פרצופים עם האחריות.

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני לא יודע לגבי 8.1 שאיתה המחשב מגיע או 10 שאליה הוא ישודרג, אבל אצלי ב-7, עם טונות של שיט שפועל ברקע אחרי עשרה ימים בלי ריסטרט, הוא מנצל כרגע 4 וקצת. תוך כדי שאני כותב את זה וחושב לעצמי ש"זה בטח יספיק", אני חושב אולי שווה לבדוק את האופציה עם היותר ראם...

 

 

היא סטודנטית לחינוך, הסטודנטית למשפטים היא חברה של BioS. אבל גם היא מקלידה לא מעט. בדקתי את המקלדת, מרגישה דיי טוב. קצת צפופה ביחס לזו שלי, אבל לא משהו שאי אפשר להתרגל אליו, במיוחד עם הידיים הקטנות יותר שלה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ההקלדה שלך לא שווה להקלדה שלה. זה יהיה עניין די קריטי, וחבל לקנות מחשב יקר עם מקלדת מחורבנת.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הוא ישן, כבד, הרזולוציה נמוכה, המעבד לא מי יודע מה, ו"ייתכנו סימני שימוש על הצד החיצוני"? סליחה, יד2 זה פה? נראה לי שהם ניקו אותו קצת ומוכרים כמחודש במקום משומש. מחודש צריך להיות כזה שעבר במפעל של היצרנית שוב והחליפו לו הכל. הוא אמור להיראות זהה למחשב חדש. אבל בכל מקרה תודה על ההקפצה. זה תמיד טוב :)

 

נכון לכרגע אני לא רואה אופציה טובה יותר מהאסוס UX305 עם מסך FHD לא מגע. אם מישהו רואה אופציה שמציעה את אותם נתונים פחות או יותר בפחות כסף, אשמח לשמוע, כי 3000 שקל זה קצת מעבר למה שתככנתי להוציא.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...