Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, עקב חוודים חיוביים מהפורום, ביקרתי ב"מעבדה לרכב" בחולון היום ובדקתי רכב סיאט איביזה 3 דל.

זאת התוצאה:

הבוחן בפירוש אמר לי שהשאסי נקי, והרכב בטיחותי לחלוטין.

מאידך חבר שלי (מכונאי) טוען שיש פה שאסי, שחור על גבי לבן, ומדובר ברכב משוקם, ושבנוסף כנראה קיימת ירידת ערך של לפחות כ15%.

 

אשמח לשמוע חוו"ד נוספות.

IMG_20150713_120007-01.jpg

עריכה אחרונה על ידי -Negative-

JL Audio

פורסם (נערך)

כל ליקוי שמסווג כבעל משמעות גבוהה בסעיף של השלדה אומר קודם כל שהרכב עבר תאונה דיי רצינית.

האם הרכב הזה יהיה פחות בטיחותי במידה ותתרחש תאונה נוספת? כמעט בוודאות שכן, לא משנה עד כמה התיקון היה איכותי, המרכב חלש יותר ובמקרה של תאונה ספיגת הנזק שלו תהיה פחות טובה ממה שהיצרן תכנן.

האם כדאי לך לקנות רכב כזה? זה כבר תלוי בך.

אני לא יודע עד כמה איביזה 3 דלתות נפוצה אבל במידה ומדובר בדגם נפוץ יחסית, הייתי ממשיך לחפש רכב אחר.

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
פורסם

אותי יותר מטריד שהבוחן מציין לטענתך שהשאסי נקי לגמרי. וזה מכון שנחשב מומלץ בפורום.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

נפלת בין הכיסאות, לפי ההגדרה הרשמית עמודים אינם "שאסי" (קורות רוחב ואורך) בשפת העם.

אבל, בעכבות שלדת המונוקוק שממנה בנוי הרכב הם חלק חשוב מאוד ממבנה השילדה.

 

אכן, בדר"כ ישנה ירידת ערך גבוהה במקרה של פגיעה בעמודים.

פורסם

אני חושב שעסק שנשען על המלצות הפורום ועושה כזאת הטעייה לבחור תמים חייב לספק פה הסברים. איך שלא יהיה זה נשמע רע והעסק הזה מסומן מבחינתי כמקום לא אמין ובטח שלא מומלץ.

 

נפלת בין הכיסאות, לפי ההגדרה הרשמית עמודים אינם "שאסי" (קורות רוחב ואורך) בשפת העם.

אבל, בעכבות שלדת המונוקוק שממנה בנוי הרכב הם חלק חשוב מאוד ממבנה השילדה.

 

הוא לא "נפל בכיסאות", מאז שתעשיית הרכב הפרטית עברה לשלדת מרכב אחודה, בהגדרה המקצועית העמודים ברכב זה "שאסי" ואפילו הכנף האחורית (כולל סף תחתון) זה "שאסי". אז אין איך להתחמק מזה עם "שפת העם". פשוט עסק רמאי.

 

 

לצערי הרכב כבר נקנה, התברר לי מאוחר מדי כל הסיפור ...

 

אני באמת משתתף בצערך, ברגע שזה כתוב על הדף זה אומר משפטית שהבוחן הציג לך את מצבו האמיתי של הרכב, מה שהוא אמר בעל-פה שווה כקליפת השום. אני מקווה שלפחות לא תרמת מחירון למוכר.

פורסם

קודם כל לפני שמוציאים שמות וקוראים למכון "רמאי" ושאר ברכות אני מציע לשתות כוס מים.

מבנה של רכב הוא לא שחור ולבן. תיקון בעמודים ובסף תחתון יכול להיות בגלל משהו זניח (כמו תיקון בעקבות שפשוף על פטריית בטון או תמרון חנייה כושל למשל) ובאותה נשימה גם יכול להעיד על נזק רציני יותר בשל תאונה קשה, מה שכמובן בעל משמעות אחרת לגמריי.

 

גם המינוח "שאסי" הוא מטעה. ל 99.9% מהרכבים בארץ יש שאסי. להחליט עד כמה חמורה הפגיעה ב"שאסי" זה כבר נתון לפרשנות שיכולה להעשות רק בידי בעלי מקצוע.

 

בשורה התחתונה ולאור המתואר כאן:

1. הרכב כבר נרכש למרות שהקונה ידע שלרכב יש עבר אפל.

2. אם נאמר לו שאין "שאסי" אז כנראה שהפגיעה המתוארת היא לא חמורה ולא בעלת משמעות בטיחותית.

 

מאחר והרכב כבר נרכש אני מאחל לך איתו רק טוב ושלפחות הוא ישרת אותך נאמנה. הרכב הראשון שלי היה מכלול של כל הטעויות האפשריות ברכישת רכב לבד ובפעם ראשונה, מה שלא מנע ממנו להציג אמינות מופתית לאורך 100,000 ק"מ וכמעט 7 שנים שהיה בבעלותי. תתחדש.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...