Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום תוקנה התקלה של הרעשים מהטיימינג במוסך ליטל של פיג'ו בת"א.

עלה 600 שקל כולל מע"מ, רצועה+מותחן מקוריים. רצו שם עוד 400 שקל גם למשאבת מים - לא מקורית. לא הסכמתי, יקר מידי לטעמי.

חייב לציין שהמכונאי שעבד על האוטו שלי אחלה גבר, עמדתי ליד האוטו רוב הזמן ושאלתי שאלות והוא ענה על כולם. יש מכונאים שמתעצבנים כשעומדים לידם בזמן העבודה...

מצד שני היחס מצד אנשי השירות שם לא היה משהו בכלל, כששאלתי בצורה ישירה - מה מקור הרעשים? לא יידעו לענות לי ואמר איש השירות שזה ממנגנון הטיימינג, לא יודע לשים את האצבע על חלק ספציפי.

בסופו של דבר הוחלט להחליף רק את הרצועה ואת המותחן, למזלי זה פתר את הבעיה, אין עוד רעשים!

לקחו קצת הרבה על החלקים - מאה עשרים וקצת לרצועה ועוד 130 ומשהו למותחן וכל השאר זה על העבודה+מע"מ.

לטעמי קצת יקר אבל לא יכולתי כבר להתקפל כי אם לא הייתי מתקן אצלם היו גובים ממני עלות בדיקה...:(

 

לסיכום, תקלה פשוטה יחסית, עלות יקרה לדעתי, שירות לא משהו..אני בכל אופן לא אחזור לשם.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

600 שקל כולל מע"מ וחלקים זה סכום הוגן מאוד להחלפת קיט טיימינג, אני לא רואה סיבה להתלונן על המוסך.

למי אתה קורא "איש שירות"? כי אם אתה מתכוון ליועץ השירות אז פשוט ציפית ממנו ליותר מידי, יועצי שירות ברובם אינם אנשים טכנים אלא סוג של אנשי מכירות\קשרי לקוחות..

 

עריכה: קראתי שוב את הודעת התלונה שלך, ואת תגובת המוסך מתחתי ואני חושב שקיבלת שירות נהדר, אפילו חריג בנוף ובמחיר מעולה. לדעתי האישית והבלתי משוחדת מגיעה למוסך התנצלות..

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
היום תוקנה התקלה של הרעשים מהטיימינג במוסך ליטל של פיג'ו בת"א.

עלה 600 שקל כולל מע"מ, רצועה+מותחן מקוריים. רצו שם עוד 400 שקל גם למשאבת מים - לא מקורית. לא הסכמתי, יקר מידי לטעמי.

חייב לציין שהמכונאי שעבד על האוטו שלי אחלה גבר, עמדתי ליד האוטו רוב הזמן ושאלתי שאלות והוא ענה על כולם. יש מכונאים שמתעצבנים כשעומדים לידם בזמן העבודה...

מצד שני היחס מצד אנשי השירות שם לא היה משהו בכלל, כששאלתי בצורה ישירה - מה מקור הרעשים? לא יידעו לענות לי ואמר איש השירות שזה ממנגנון הטיימינג, לא יודע לשים את האצבע על חלק ספציפי.

בסופו של דבר הוחלט להחליף רק את הרצועה ואת המותחן, למזלי זה פתר את הבעיה, אין עוד רעשים!

לקחו קצת הרבה על החלקים - מאה עשרים וקצת לרצועה ועוד 130 ומשהו למותחן וכל השאר זה על העבודה+מע"מ.

לטעמי קצת יקר אבל לא יכולתי כבר להתקפל כי אם לא הייתי מתקן אצלם היו גובים ממני עלות בדיקה...:(

 

לסיכום, תקלה פשוטה יחסית, עלות יקרה לדעתי, שירות לא משהו..אני בכל אופן לא אחזור לשם.

 

ראשית - אני מצר על כך שזו התחושה שיצאת איתה - אבל בוא נסדר עניינים.

 

קבלת בהודעה פרטית הצעת מחיר מסודרת לתיקון, כך שידעת מראש כמה אתה הולך לשלם עבור הטיפול. קשה לומר שהופתעת - גם לגבי עלויות משאבת מים ידעת מראש - היתה שקיפות מלאה מבחינתנו לאורך כל הדרך ולא חוייבת על שום דבר שלא ידעת לגביו מראש.

 

לגבי היחס של יועץ השירות - אתה מן הסתם יכול להבין שמבלי לפרק, הוא לא יוכל לומר לך בדיוק מהיכן מגיע הרעש, לאורך כל התיקון היית צמוד למכונאי שעבד על הרכב וקבלת מענה מלא לשאלותיך.

 

אני יכול להבטיח לך שבמידה והרעש לא היה נפתר בעקבות ההחלפה לא היית מחוייב על כלום והיינו ממשיכים לחפש את הבעיה עד לפתרון מלא ולשביעות רצונך.

 

קצת קשה לי לראות איך יכולנו להתנהל טוב יותר - אך אם יש לך רעיונות לשיפור, נשמח לשמוע.

פורסם (נערך)

אני רואה את הדברים כך:

-החלקים עולים למוסך גרושים (אומר את זה מידיעה!)

-העבודה אורכת לא יותר מ45 דקות (וגם זה בהגזמה!)

-אחרי שגוזרים את עלות החלקים והמע"מ, נשארים עם בערך 450 שקל. 450-400 שקל על חצי שעה עבודה. זה זול בעיני מישהו?

שיטט, אנשים פשוט התרגלו למחירים מוגזמים...

ואני כן רציתי להחליף את המשאבת מים, אבל אני לא פרייאר לשלם תוספת של 400 שקל על משאבת מים שהיא אפילו לא מקורית!

מדובר על 206, זה רכב קטן וזול. הטיפולים שלו צריכים להיות בהתאם.

 

ועוד דבר, שאלתי את אחד העובדים שם לגבי החלפת השמן גיר, הסברתי לו שמפעם לפעם הגיר מעביר את ההילוך בדפיקה. הוא טוען שהחלפת שמן גיר לא תועיל במקרה כזה וצריך לשפץ את הגיר. (האוטו נסע רק 106 אלף ק"מ וכבר שיפוץ גיר?)

מישהו יכול לאושש את העניין? כדאי להחליף שמן גיר? זה ישנה משהו?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Ohio
פורסם (נערך)

כמה חוסר הבנה בתגובה אחת.

קיבלת מחיר מעולה, שום קיט טיימינג לא עולה "גרושים", המחיר הוא לא על חצי שעה עבודה. יש שעתון יצרן ואתה מחוייב על פיו.

סה"כ קיבלת מחיר מעולה. לא טוב לך? לך תעשה טיפולים לבד. אתה לא יכול לצפות מאיש מקצוע שיעבוד בחינם.

 

כשאתה אומר משאבה לא מקורית - מה התוצרת? (בלי להכנס למחיר ה"ראוי" עבור המשאבה, אני לא יודע מהו)

 

לגבי גיר - תן לי אוטו לכמה שעות ואני מחזיר לך אותו עם גיר שצריך שיפוץ.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
ראשית - אני מצר על כך שזו התחושה שיצאת איתה - אבל בוא נסדר עניינים.

 

קבלת בהודעה פרטית הצעת מחיר מסודרת לתיקון, כך שידעת מראש כמה אתה הולך לשלם עבור הטיפול. קשה לומר שהופתעת - גם לגבי עלויות משאבת מים ידעת מראש - היתה שקיפות מלאה מבחינתנו לאורך כל הדרך ולא חוייבת על שום דבר שלא ידעת לגביו מראש.

 

לגבי היחס של יועץ השירות - אתה מן הסתם יכול להבין שמבלי לפרק, הוא לא יוכל לומר לך בדיוק מהיכן מגיע הרעש, לאורך כל התיקון היית צמוד למכונאי שעבד על הרכב וקבלת מענה מלא לשאלותיך.

 

אני יכול להבטיח לך שבמידה והרעש לא היה נפתר בעקבות ההחלפה לא היית מחוייב על כלום והיינו ממשיכים לחפש את הבעיה עד לפתרון מלא ולשביעות רצונך.

 

קצת קשה לי לראות איך יכולנו להתנהל טוב יותר - אך אם יש לך רעיונות לשיפור, נשמח לשמוע.

 

 

העובד שלכם אמר לי על ההתחלה שהוא יבדוק את מקור הרעשים ויגיד לי את הצעת המחיר, ואם אחליט שלא לתקן אז ייגבה ממני תשלום על בדיקה. אני חושב שאתם לא צריכים לעשות את זה. הבדיקה שעשו לא לקחה יותר מ5-6 דקות, לא צריך לגבות על זה כסף (אם הוא היה אומר לי שהבדיקה חינם אולי לא הייתי מתקן אצלכם.)

פורסם
אני רואה את הדברים כך:

-החלקים עולים למוסך גרושים (אומר את זה מידיעה!)

-העבודה אורכת לא יותר מ45 דקות (וגם זה בהגזמה!)

-אחרי שגוזרים את עלות החלקים והמע"מ, נשארים עם בערך 450 שקל. 450-400 שקל על חצי שעה עבודה. זה זול בעיני מישהו?

שיטט, אנשים פשוט התרגלו למחירים מוגזמים...

ואני כן רציתי להחליף את המשאבת מים, אבל אני לא פרייאר לשלם תוספת של 400 שקל על משאבת מים שהיא אפילו לא מקורית!

מדובר על 206, זה רכב קטן וזול. הטיפולים שלו צריכים להיות בהתאם.

 

ועוד דבר, שאלתי את אחד העובדים שם לגבי החלפת השמן גיר, הסברתי לו שמפעם לפעם הגיר מעביר את ההילוך בדפיקה. הוא טוען שהחלפת שמן גיר לא תועיל במקרה כזה וצריך לשפץ את הגיר. (האוטו נסע רק 106 אלף ק"מ וכבר שיפוץ גיר?)

מישהו יכול לאושש את העניין? כדאי להחליף שמן גיר? זה ישנה משהו?

 

תודה.

 

בן אדם, אתה חי בסרט.

 

 

פורסם
(אם הוא היה אומר לי שהבדיקה חינם אולי לא הייתי מתקן אצלכם.)

 

בדיוק מה שכתבתי בהודעה הקודמת. אתה מצפה לקבל שירות בחינם. אתה מצפה שיעבדו בשבילך בלי לקבל שכר. זו לא גישה בריאה.

פורסם (נערך)

פות"ח השרשור, בתור אחד שכבר שנתיים נמצא כאן בפורום וקורא הרבה ביקורות על מוסכים כאן בפורום- מוסך ליטל מככב לרעה-את זה אני אומר בעקבות השרשורים על המוסך הנ"ל בפורום חוו"ד בעלי מקצוע. כך שחיפוש קצר בפורום היה מספיק לך לגבש חוות דעת על המוסך הנ"ל. אולם, אני מעולם לא הייתי במוסך ולא יכול לומר חוות דעת אישית אלא להתבסס על הדעה הרווחת ממדגם של כותבים כאן בפורומים.

 

מבחינת מחירים, המוסכים לא תמיד אומרים לנו אם החלק מקורי או לא מקורי. לצערי חובתינו לשאול ולהתעניין. צרכן נבון (ולמדתי זאת על בשרי) ישאל האם החלק מקורי או לא ויברר מול חנות חלפים מה המחיר של החלק (במקרה שלך תוכל להתקשר לג'אן חלפים ולבדוק מחירים) ובהתאם לכך להתמקח עם המוסך במידה והפריז במחיר של החלק.

 

מבחינתי כאשר אני מגיע למוסך מורשה יבואן, הם האבא והאימא של הרכב. מחובתם לתת אבחנה מדויקת על הרכב. כעושים בדיקה שמצריכה פירוק על הפירוק להיות כלול במחיר של הבדיקה אלא אם כן מדובר במשהו מסובך ויש לעדכן ולאשר מול הלקוח. הלקוח כבר יחליט אם כן או לא.

 

אין ארוחות חינם- המוסך צריך לממן עובדים ולשלם חשבונות של המקום, הוא צריך להרוויח משהו. לא נאה לך המחיר תקנה חלפים ותתקן לבד. זה מחיר התהילה.

 

בהצלחה בהמשך.

עריכה אחרונה על ידי nsw1989

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם
העובד שלכם אמר לי על ההתחלה שהוא יבדוק את מקור הרעשים ויגיד לי את הצעת המחיר, ואם אחליט שלא לתקן אז ייגבה ממני תשלום על בדיקה.ז"א שאמרו לך מראש שהבדיקה בתשלום,לא רימו אותך והיו שקופים לחלוטין! אני חושב שאתם לא צריכים לעשות את זה. הבדיקה שעשו לא לקחה יותר מ5-6 דקות, לא צריך לגבות על זה כסף (אם הוא היה אומר לי שהבדיקה חינם אולי לא הייתי מתקן אצלכם.מצטרף להערתו של פרי'גי,תגובה #39

 

הערותי באדום.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
אתה רציני?! מחיר מעולה נקודה. התלוננות מיותרת .

 

זה המחיר לקיט טיימינג בכל מוסכי רשת פיג'ו סיטרואן בארץ - ותאמין לי המחירים של מוסכי פיג'ו סיטרואן הם יקרים ! בתוספת קטנה אפשר לדחוף גם משאבת מקורית לסכום שעלה לבחור פה. סה"כ זה מנוע אולי הכי זול לתחזוקה והכי אמין שקיים בפיג'ו, ואני לא מתלוצץ

פורסם

לדעתי המחיר שקיבלת מעולה, במיוחד שמדובר במוסך יבואן.

לא אמור לעניין אותך כמה המחיר של החלק עולה למוסך, תשאל כמה אותו חלק עולה אם היית קונה אותו לבד.

לדעתי 400 שקלים למשאבת מים זה מחיר מעט גבוה, אבל לא בדקתי מה עלותה בג'אן.

בסה"כ לא נראה לי שיש לך על מה להתלונן, אבל זאת זכותך.

פורסם (נערך)

לדעתי המחיר מאוד יקר למשאבת מים בתוספת מע"מ למחיר שהוא שילם הוא מגיע לסכום של טיימינג ומשאבת מים מקורית במוסך מורשה שאינו יבואן במנועים של 1.6 בפיג'ו, זה שהוא בחר במוסך זאת החלטה כלכלית שלו והוא צריך לקבל אותה - הוא קיבל הצעת מחיר לפני

עריכה אחרונה על ידי umardekar

×
×
  • תוכן חדש...