Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

אין סיכוי שהרעש ישאר אחרי החלפת המייסב המרעיש.

לרוב הרעש נובע ממיסב מתיחה לא תקין.

אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקה ללא חיוב וללא התחייבות.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הוא יכול להגיד הרבה דברים, אם אין תיעוד של קבלה/תיעוד במחשב יש סיכוי גדול שזה פשוט לא נכון.

חוץ מזה יכול להיות שהוא באמת החליף לפני 26K אבל עברו מאז הרבה שנים והרצועה כבר זקוקה להחלפה, או שהק"מ מזוייף (במיוחד אם אין תיעוד טיפולים מסודר זה מאוד מחשיד לרכב שנת 2001 ק"מ כזה נמוך).

 

גש למוסך לבדיקה.

 

No man, סמוך עליי הקילומטר אמיתי. הרכב נסע רק בתוך העיר - והעיר קטנה :)

בדר"כ כלל רואים את ההבדלים די בבירור בין רכב שנסע (!) הרבה, לבין רכב שלא השתמשו בו הרבה...

לגבי הטיימינג, נכון אי אפשר להיות בטוחים אם אכן נעשה טיימינג אבל הרצועה נראית ומרגישה כמעט חדשה. אני פירקתי מכסה פלסטיק ובדקתי. העניין הוא, שאני, בטיפשותי, ריססתי עליה כמות גדולה של WD40...בעיה...

פורסם
אין סיכוי שהרעש ישאר אחרי החלפת המייסב המרעיש.

לרוב הרעש נובע ממיסב מתיחה לא תקין.

אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקה ללא חיוב וללא התחייבות.

 

תודה רבה! מוסך אמין זה משהו שאני מחפש כבר הרבה זמן באיזור, אם אתם כאלה - אבוא רק אליכם. (בתנאי שגם המחיר אינו מוגזם גם :) )

פורסם
No man, סמוך עליי הקילומטר אמיתי. הרכב נסע רק בתוך העיר - והעיר קטנה :)

בדר"כ כלל רואים את ההבדלים די בבירור בין רכב שנסע (!) הרבה, לבין רכב שלא השתמשו בו הרבה...

לגבי הטיימינג, נכון אי אפשר להיות בטוחים אם אכן נעשה טיימינג אבל הרצועה נראית ומרגישה כמעט חדשה. אני פירקתי מכסה פלסטיק ובדקתי. העניין הוא, שאני, בטיפשותי, ריססתי עליה כמות גדולה של WD40...בעיה...

 

מציע לך לקרוא את השרשור הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?561435-%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%A2%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%91%D7%9E%D7%94%D7%9C%D7%9A-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%92%D7%98%D7%A1-2005&highlight=%D7%92%D7%98%D7%A1+%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%92

פורסם
אם מיכל העיבוי ריק אז גם לא הייתי סומך על הבעלים שהחליף רצועה לפני 26K...

 

טוב אז לגבי הנוזל קירור מנוע שהיה חסר, הוספתי מה שהיה צריך להוסיף (פחות מחצי ליטר) ונוסע כבר כמה ימים והמפלס תקין :)

מה שאומר שאין בעיה עם מערכת הקירור (יש!)

וטיימינג אני לא ייקח סיכון, אחליף טיימינג במוסך. עכשיו ההתלבטות שלי היא האם לבקש סט טיימינג מקורי של סיטרואן/פיג'ו, או שתחליפי גם בסדר? הרבה אנשים אמרו לי שחלקים חליפיים עושים צרות. לא מחזיקים מעמד הרבה זמן וגם לא עובדים כמו שצריך. (מדבר באופן כללי על חלקי חילוף לא "מקוריים של היצרן")

ויש לי עוד שאלה, אני מתכוון להחליף שמן גיר (גיר אוטומטי), אם אשים שמן גיר לא מקורי של פיג'ו - זה יכול להיות בעיה? כי הבנתי שהשמן גיר המקורי עולה פי 2 או למעלה מזה...

תודה!

פורסם

יש דברים שניתן להתפשר על חליפי ויש דדברים שכדאי מאוד להקפיד על מקורי.

רצועת תזמון שכושלת תגרור איתה נזק משמעותי למנוע. לא משהו שהיית רוצה שיקרה - לך על מקורי.

לגבי שמן גיר - כנ״ל מקורי בלבד - את ההחלפה מבצעים במוסך על ליפט.

פורסם
יש דברים שניתן להתפשר על חליפי ויש דדברים שכדאי מאוד להקפיד על מקורי.

רצועת תזמון שכושלת תגרור איתה נזק משמעותי למנוע. לא משהו שהיית רוצה שיקרה - לך על מקורי.

לגבי שמן גיר - כנ״ל מקורי בלבד - את ההחלפה מבצעים במוסך על ליפט.

 

אפשר להחליף שמן גיר בלי ליפט לא? פשוט פחות נוח, או שאני טועה?

פורסם
בהחלט אפשר!

 

מילוי של שמן חדש ובדיקת מפלס שמן הגיר צריכה להתבצע בטמפרטורה מסויימת או שאחרי נסיעה של 10 דקות זה מספיק טוב?

מהו השמן גיר המומלץ לפי היצרן לרכב הזה? (פיג'ו 206 שנת 2001 מנוע 1400 תיבה אוטומטית כמובן)

פורסם

החלפה חלקית היא בדיוק 3.5 ליטר כאשר נדרש 4 על פי נוהל קביעת מפלס תקין על פי היצרן.

בגדול יש לבדוק בטמפרטורה מסויימת, בקטן מקריאה של פורומים רבים בחול יש הרבה שיטות סבתא שאנשים מיישמים, נסיעה של 10 דקות, עמידה עד להדלקה שניה של מאוורר וכו.. אני קניתי ב33 שקלים מד חום לייזר באיביי ומבצע את מדידת הטמפרטורה איתו..

יום טוב גם לך

פורסם
החלפה חלקית היא בדיוק 3.5 ליטר כאשר נדרש 4 על פי נוהל קביעת מפלס תקין על פי היצרן.

בגדול יש לבדוק בטמפרטורה מסויימת, בקטן מקריאה של פורומים רבים בחול יש הרבה שיטות סבתא שאנשים מיישמים, נסיעה של 10 דקות, עמידה עד להדלקה שניה של מאוורר וכו.. אני קניתי ב33 שקלים מד חום לייזר באיביי ומבצע את מדידת הטמפרטורה איתו..

 

יש לי גם את המד טמפ' לייזר הזה, איך מודדים אבל את הטמפ' של הנוזל? להוציא מעט בכלי קטן ומיד למדוד? אם אני מודד רק את הטמפ' של הגוף של הגיר?

פורסם
יש לי גם את המד טמפ' לייזר הזה, איך מודדים אבל את הטמפ' של הנוזל? להוציא מעט בכלי קטן ומיד למדוד? אם אני מודד רק את הטמפ' של הגוף של הגיר?

תמדוד בחלק הקידמי תחתון של הגיר, על המכסה של "המח", טוענים שזו הנקודה שנותנת את הטמפרטורה הקרובה ביותר לאמיתית

יום טוב גם לך


×
×
  • תוכן חדש...